Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi introvertteja pidetään tyhminä ja epäsosiaalisina ja eristetään porukasta?

Vierailija
11.12.2025 |

Mut on joka ryhmässä jätetty ulkopuolelle. En ole päässyt työpaikan whatsapp ryhmiin ja on tietoisesti ohitettu mut keskusteluissa. Tehdään selväksi ettei haluta olla mun kanssa tekemisissä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse introverttina olen siitä vaan tyytyväinen. En haluaisikaan mihinkään porukoihin, viihdyn itsekseni.

Vierailija
2/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kunnioittavat haluasi olla omissa oloissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on opettanut, että introvertit vetäytyvät omaan kotiinsa kissan kanssa möllöttämään. Pahinta mitä heille voi tapahtua on, että pyydetään johonkin ryhmään. Hölöttäjät eivät tajua, että jo ryhmään pyytäminen ahdistaa introja suunnattomasti eivätkä he osaa toimia noin vaikean sosiaalisen protokollan mukaisesti ellei joku kirjoita satasivuista ohjetta ryhmän jäsenille.

Vierailija
4/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ekstorovertit ovat luonnostaan hieman enemmän vainoharhaisia. Kun sitten introvertti on hiljaa, niin ekstrovertin kaikki möröt tulee pinnalle kertomaan vaikka, että nyt se ajattelee minusta jotain pahaa, nyt loukkasin jotenkin, kun tuo on vaiti, toi ei tykkää musta, koska ei juttele normaalisti

Vierailija
5/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska iso osa introverteistä on ylimielisiä ja luulee olevansa parempia ihmisiä

Vierailija
6/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti enkä ole tälläiseen ongelmaan törmännyt.

Joko työkaverisi ja kaikki muut on "erikoisia persoonia".

Kannattaa huomioida myös, että jos rupeaa olemaan useita kymmeniä tapauksia missä sinut jätetään ulos, niin voi olla peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
7/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit tekevät sen itse itselleen. Ei ne sosiaaliset verkostot ekstrovertillekään tule kuin manulle illallinen vaan niiden eteen nähdään vaivaa. Kun pyydät toisia, sinua pyydetään. Kun olet kiinnostunut toisista, sinusta ollaan kiinnostuneita. 

Vierailija
8/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧑: Yhyyy mua kiusataan koska oon autistìretardi yhyyy😩

Vierailija
9/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on työpaikan whats up ryhmät, kännykkä piippaa 247. Ihan hirveetä xD 

En usko että introverttiys sinänsä on yleisesti syy jättää ulkopuolelle.

Vierailija
10/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut laitokseen, ap. 

Vierailija
11/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa huomioida myös, että jos rupeaa olemaan useita kymmeniä tapauksia missä sinut jätetään ulos, niin voi olla peiliin katsomisen paikka.

Niin no mua on koulukiusattu aikoinaan että haisen pahalle. Keksittiin juttuja, pojat lähinnä ja tytöt jätti ulos piireistään. Tästä jäänyt epävarmuus varmasn varjostaa mun sosiaalista kanssakäymistä

Ap

Vierailija
12/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ootkohan varmasti introvertti jos haluat mukaan ryhmiin ja porukoihin? Kysympähän nyt vain. 

Introvertti olisi tyytyväinen kun ei tarvitsisi olla missään ryhmissä sosialisoimassa.

Vierailija
13/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no mua on koulukiusattu aikoinaan että haisen pahalle. Keksittiin juttuja, pojat lähinnä ja tytöt jätti ulos piireistään. Tästä jäänyt epävarmuus varmasn varjostaa mun sosiaalista kanssakäymistä

Ap

Montako vuotta tästä on jo kulunut?

Vierailija
14/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä kunnioittavat haluasi olla omissa oloissasi?

Työpaikalla ei saa syrjiä eikä jättää ketään pois työpaikan yhteisistä asioista, oli introvertti tai ei. Vapaa-aika sitten erikseen mutta ei kyllä hyvää kuvaa anna sekään jos työyhteisö syrjii yhtä - kiusaamistahan se on.

Vierailija
15/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska iso osa introverteistä on ylimielisiä ja luulee olevansa parempia ihmisiä

Kuka tässä nyt se ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva oikein on? Lue nyt oma viestisi, ja huolella.

Vierailija
16/16 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit tekevät sen itse itselleen. Ei ne sosiaaliset verkostot ekstrovertillekään tule kuin manulle illallinen vaan niiden eteen nähdään vaivaa. Kun pyydät toisia, sinua pyydetään. Kun olet kiinnostunut toisista, sinusta ollaan kiinnostuneita. 

Työpaikalla tälläistä ei tarvitse noudattaa vaan siellä on velvollisuus ottaa koko yhteisö mukaan ja pitää kaikki "kartalla".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä