Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.
https://img.ilcdn.fi/4gqA7fKoRfcsSlMwHvM_qGC0H_A=/full-fit-in/920x0/img…
Ainakin Iltalehden jutusta päätellen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/58b53032-5e11-4719-8668-947a57…
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koululla oli kiinalaisille ilmoitus, että vessanpöntössä ei saa pestä jalkoja. Oishan se kätevää laittaa jalka pönttöön ja vetää.
Hotellihuoneissa pitäisi myös olla kiinaksi ettei vedenkeittimessä saa pestä alushousuja. Niin kuin nyt tekevät.
Seuraavalle vedenkeittimen käyttäjälle voi tosiaan syntyä virheellinen mielikuva, että keittimessä on tehty teetä...
Vierailija kirjoitti:
Tällaisissa torioikeudenkäynneissä tulisi miettiä sitä mitä hän on oikeasti tuolla kuvalla tarkoittanut.
Minusta kuulostaa todennäköiseltä, että hänellä on ollut päänsärkyä, hieronut ohimoaan ja sitä seuraavat tapahtumat ovat johtaneet kohuun.
Kovin todennäköiseltä ei kuulosta sellainen skenaario, että hänellä olisi jotain kiinalaisia vastaan ja hän haluaisi loukata heitä. Tulee ottaa huomioon hänen somehistoriansa, löytyykö sieltä ennestään kiinalaisia pilkkaavaa materiaalia. Myös kohun alettua hänen toimintansa, anteeksipyynnöt tulee ottaa huomioon.
Samaa mieltä. Mun mielestä on sairasta että joku muu saa päätäntävallan siitä mitä minä olen ajatellut ja se joka loukkaantuu kaikista eniten on se jonka tulkinta on "oikea".
Tässäkin tapauksessa olisi ensin pitänyt kysyä mitä tällä kuvalla oikein ajetaan takaa, ymmärrätkö että se voidaan tulkita rasistiseksi, sen sijaan että aletaan vaatia anteeksipyyntöä ja syyttämään rasistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin todennäköisesti hän on kärsinyt päänsärystä, hieronut ohimoaan, kaverin mielestä se on näyttänyt hassulta ja siitä on laitettu kuva someen hassun tekstin kanssa. En usko, että hänellä on ollut tarkoitus pilkata ketään. Kohun noustua on pyytänyt anteeksi ja yrittänyt selvittää asiaa. Seuraukset ovat aivan kohtuuttomat.
Nykyään joillekin ihmisille sanat itsessään ovat tärkeitä, ei se mitä niillä sanoilla tai teoilla oikeasti tarkoitetaan. Tästä syystä voidaan sanoa, että yhteiskuntamme on sairas ja toivokaamme, että tämä on nopeasti ohi menevä ilmiö.
Ei pyytänyt anteeksi tekoaan ja totesi kylmästi ettei kadu mitään. Itsekeskeinen ja Narsistinen persoona
Pahoittelihan hän sitä mikäli oli loukannut jotakuta. Mutta se ei nyt heitteireille kelvannut (tietenkään). En yhtään ihmettele että vttuili takaisin. Ei nykyajan nuoret jaksa kumarrella instituutioita tai välittää muiden mielipiteistä, eihän heille työpaikkakaan merkitsi samaa kuin boomereille.
No jos ei jaksa kumarrella edes sille instituutiolle jolle on töissä niin sitten se ei varmaan hetkauta, jos se aiheuttaa sen, että joutuu työtehtävistä luopumaan. Toki tämä missi jossain haastattelussa kertoi, että oli aina haaveillut siitä, että olisi julkkis. Se nyt on ainakin saavutettu, tavoite on täyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvateksti olisi ollut "kaveri ilmeilee kun se helpottaa sen päänsärkyä" niin kaikki olisi ollut ok.
Eli ongelma ei ole ilme vaan kuvateksti.
Ja sitä ei laatinut Sarah.
Juuri näin. Oikeusmurha?
Ei. Sarahin oma moka kun ei käskenyt poistaa kuvaa ja painoi vielä sydäntä.
Painoi sydäntä? Silloin hän varmaan näki kuvassa hauskan hetken päänsärystä huolimatta eikä vainoharhaillut et ei kai kukaan vaan voi loukkaantua tästä..
Ei vaan nauroi, kun pääsi pilkkaamaan muita ihmisiä.
Sori mutta kuulostaa nyt todella vainoharhaiselta, jopa sairaalta.
Miksi ulkkarit saavat osallistua miss Suomi kisoihin?
Ihan karmean näköinen tuo tilalle tullut ho.ro
Ei meidän tartte loukkaantua kiinalaisten puolesta. Naurettava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä viedä kruunu!
Rasismia kosovolaistaustaista missiä kohtaan.
😅😅😅😂😂😂🤣🤣😂🤣🤣😂😅😅
Albaani se on
Vierailija kirjoitti:
Kosovo on öykkäreitä ja sais painuu pois!
Ne huumediilerit ovat albanialaisia.
Toivon että Sarah ei lue näitä. Kyllä on kamalia kommentteja. En yhtään ihmettele, nuoret julkisuudessa olevat ihmiset musertuu sen vihan alle, mitä heihin kohdistetaan. Ei todellakaan ollut oikein viedä Sarahilta kruunua, jos tuosta kuvasta joku loukkaantuu oikeasti, niin saa loukkaantua ihan rauhassa.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisissa torioikeudenkäynneissä tulisi miettiä sitä mitä hän on oikeasti tuolla kuvalla tarkoittanut.
Minusta kuulostaa todennäköiseltä, että hänellä on ollut päänsärkyä, hieronut ohimoaan ja sitä seuraavat tapahtumat ovat johtaneet kohuun.
Kovin todennäköiseltä ei kuulosta sellainen skenaario, että hänellä olisi jotain kiinalaisia vastaan ja hän haluaisi loukata heitä. Tulee ottaa huomioon hänen somehistoriansa, löytyykö sieltä ennestään kiinalaisia pilkkaavaa materiaalia. Myös kohun alettua hänen toimintansa, anteeksipyynnöt tulee ottaa huomioon.
Samaa mieltä. Mun mielestä on sairasta että joku muu saa päätäntävallan siitä mitä minä olen ajatellut ja se joka loukkaantuu kaikista eniten on se jonka tulkinta on "oikea".
Tässäkin tapauksessa olisi ensin pitänyt kysyä mitä tällä kuvalla oikein ajetaan takaa, ymmärrätkö ett
Sanoihin se että päänsärky, ei ollut uskottavaa.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Mitä tehdä vihollisilla kun on tommoisia "ystäviä" jotka jakaa nolon kuvan nettiin 🤯
Syynä oli "ystävän" !? julkaisema ja tekstittämä kuva!
Mediamyllytys on mennyt täysin hulluksi!
Lukekaa alla olevasta jutusta Sarahin OMA KERTOMUS TILANTEESTA!
Oikeutta Sarahille!
Julmaa ja sairasta touhua! :'(
Ystävän aivoistahan tuo teksti oli lähtöisin! Ei Sarahin!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011662100.html
Ilta-Sanomat tavoitti Dzafcen kommentoimaan kuvaa.
Haluan sanoa heti alkuun, että kuva on täysin irrotettu asiayhteydestään ja siitä on vedetty vääriä johtopäätöksiä, hän toteaa.
Olin ystäväni kanssa ravintolassa syömässä, ja mulla oli silloin voimakas päänsärky ja kipua silmissä. Nojasin pöytään, hieroin ohimoita ja venytin silmiä, koska se helpotti painetta. Ystävä koki sen tilanteen hassuna ilmeenä ja sanoi, että hei, anna mä otan kuvan. Hymyilin kameraan ja hän kirjoitti siihen oman tekstinsä. Se teksti ei ole minun kirjoittama, eikä liity millään tavalla mun tarkoitukseen, Dzafce painottaa.
Todellinen "ystävä"!
Dzafce sanoo, että kuva oli tarkoitettu vain läheisille kavereille, ei jaettavaksi laajemmalle.
Haluan todella korostaa, että en hyväksy minkäänlaista rasismia en edes vitsinä. Olen itse kokenut paljon syrjintää taustani takia, enkä ikinä tekisi samaa toisille. Tämä on ollut väärinkäsitys ja täysin ulkona alkuperäisestä kontekstista.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Sarah ei lue näitä. Kyllä on kamalia kommentteja. En yhtään ihmettele, nuoret julkisuudessa olevat ihmiset musertuu sen vihan alle, mitä heihin kohdistetaan. Ei todellakaan ollut oikein viedä Sarahilta kruunua, jos tuosta kuvasta joku loukkaantuu oikeasti, niin saa loukkaantua ihan rauhassa.
Toivottavasti lukee ja ymmärtää kuinka inhottu ja halveksittu naikkonen se on! Toivottavasti sen naamaa ei tartte nähdä missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä viedä kruunu!
Rasismia kosovolaistaustaista missiä kohtaan.
😅😅😅😂😂😂🤣🤣😂🤣🤣😂😅😅
Albaani se on
Albaanit on Kosovon suurin etninen väestö. Kosovon albaani on kosovolainen.
Joko voitais puhua noiden ulkkareiden räikeästä rasismista?
En vaan ymmärrä että tuollaisesta kuvasta tulee kenkää. Ihan naurettavaa!
Sinänsä ihan sama kuka on miss Suomi. Menneestä maailmasta koko tämä instituutio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa olisi ensin pitänyt kysyä mitä tällä kuvalla oikein ajetaan takaa, ymmärrätkö ett
Teksti alla kertoo kaiken.
Syömässä kiinalaisen kanssa, näin luki muistaakseni.
Ei vaan nauroi, kun pääsi pilkkaamaan muita ihmisiä.