Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Synnytyksen käynnistyminen supistuksilla

Vierailija
21.04.2007 |

Voiko synnytys olla käynnistymässä, vaikkei jokainen supistus sattuisikaan aluksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi kivuttomilla supistuksilla synnytys. Oli ensin pari tuntia noin 10min välein supistuksia. Jotka tiheni niin että oli 5min välein. Niitäkin pari kolme tuntia. Sitten alkoi tuntumaan vasta sellaiselta että synnytys saattaa olla käynnistymässä. Siitä meni noin 24h kun vauva syntyi. 12h sairaalassa.

Vierailija
2/3 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistukset muuttuivat molemmissa synnytyksissä kivuliaiksi vasta sitten, kun olin 8 cm auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona päivällä supistella " vähän kipeesti" mutta epäsäännöllisesti (saattoi mennä melkein tuntikin ettei), illalla tuntui yhä muttei varsinaisesti sattunut, yöllä en voinut aamuyöstä enää nukkua kun oli jo vähän tukalampaa, torstaina aamulla jatkui ja jatkui ja jatkui n 10min välein iltaan asti,

torstaina iltasella sanoin että nyt voisin ottaa jonkun särkylääkkeen kun ei se synnytys näköjään etene (odottelin vaan niitä 5min välein tulevia ohjekirjan mukaan).

Lähdettiin kuitenkin käymään synnärillä kysymässä moista lääkettä(olin soittanut ja sanonut ettei tässä ihan vielä synnytetä mutta jotain lääkettä jos sais hakea kun mennyt yö ja päivä supistellessa 20-10min välein..)

Laitoksella kysyttiin haluanko synnyttää heti vai mennä yläkertaan ensin nukkumaan kun meni yö valvoessa, sanoin että heti,

ja 3,5h:n päästä olin äiti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme