Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian myöhäistä aloittaa uraa yli 30-vuotiaana?

Vierailija
14.04.2007 |

Olen ollut kotiäitinä yhden lapsen kanssa tässä pari vuotta ja pikkuhiljaa saamassa opinnot päätökseen. Ongelma on vaan ikäni eli olen 32-vuotias. Toista lastakin tekis mieli... Onko tämän ikäisen urantekomahdollisuudet jo menneet kokonaan, onko täällä muita jotka on aloittaneet uransa vähän vanhempina? Olen koulutukseltani OTK.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne parhaimmat uratykit on tuossa iässä jo miltei osastopäällikköjä. Mutta ihan keskinkertaisen uran ehdit mainiosti vielä tehdä!

Vierailija
2/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta sympatiaa ei heru. Vituttavat sun kaltaiset ihmiset! Olisit lukenut vaikka hoitsuksi ja tehnyt tuottavaa työtä valtiolle ennen muksun pykäämistä.

Joku muu olisi saanut paikkasi yliopistossa ja tahkoaisi meille veromarkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni valmistuu yliopistosta vasta yli kolmikymppisenä, kun on lojunut siellä kymmenen vuotta. Ap kuitenkin on ollut aika paljon hyödyllisempi kuin sellaiset tyypit.

Vierailija
4/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne parhaimmat uratykit on tuossa iässä jo miltei osastopäällikköjä. Mutta ihan keskinkertaisen uran ehdit mainiosti vielä tehdä!

Vierailija
5/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi vaihtoehto se on kuin luovuttaa!

Vierailija
6/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla työikääkin jäljellä vielä 30 v. ellei enemmänkin (kun ei vielä tiedä, minne lukemiin nuo " järkevät" poliitikot tulevaisuudessa eläkkeellelähtöiän nostavat)

Vierailija
7/7 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35v ja opiskelen uutta ammattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän