Onko liian myöhäistä aloittaa uraa yli 30-vuotiaana?
Olen ollut kotiäitinä yhden lapsen kanssa tässä pari vuotta ja pikkuhiljaa saamassa opinnot päätökseen. Ongelma on vaan ikäni eli olen 32-vuotias. Toista lastakin tekis mieli... Onko tämän ikäisen urantekomahdollisuudet jo menneet kokonaan, onko täällä muita jotka on aloittaneet uransa vähän vanhempina? Olen koulutukseltani OTK.
Kommentit (7)
Anteeksi vaan, mutta sympatiaa ei heru. Vituttavat sun kaltaiset ihmiset! Olisit lukenut vaikka hoitsuksi ja tehnyt tuottavaa työtä valtiolle ennen muksun pykäämistä.
Joku muu olisi saanut paikkasi yliopistossa ja tahkoaisi meille veromarkkoja.
Moni valmistuu yliopistosta vasta yli kolmikymppisenä, kun on lojunut siellä kymmenen vuotta. Ap kuitenkin on ollut aika paljon hyödyllisempi kuin sellaiset tyypit.
Vierailija:
ne parhaimmat uratykit on tuossa iässä jo miltei osastopäällikköjä. Mutta ihan keskinkertaisen uran ehdit mainiosti vielä tehdä!
parempi vaihtoehto se on kuin luovuttaa!
Onhan sinulla työikääkin jäljellä vielä 30 v. ellei enemmänkin (kun ei vielä tiedä, minne lukemiin nuo " järkevät" poliitikot tulevaisuudessa eläkkeellelähtöiän nostavat)
Itse olen 35v ja opiskelen uutta ammattia.
ne parhaimmat uratykit on tuossa iässä jo miltei osastopäällikköjä. Mutta ihan keskinkertaisen uran ehdit mainiosti vielä tehdä!