Tuetut lomat lopetetaan!
Olihan se vähän erikoista. Eihän työssäkäyväkään kylpylöissä käy.
Hyvä muutos, täyttä turhuutta.
Kommentit (265)
Teille keiden mielestä näiden lopetus on suuri vääryys: sitä rahaa voi varmasti lahjoittaa yksityishenkilönä ja tarjota vähävaraisille aivan niin monta lomaa vuodessa kuin haluatte. Näyttäkää vaikka sitä empatiakykyänne näin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhänä ja vammaisena sairaseläkeläisenä on sanottava että olen 100% tämän puolella! Tälläistä tukea ei olisi koskaan pitänyt olla olemassakaan! Jokainen maksakoot omat lomansa tai olkoot käymättä. Näitä ei todellakaan pidä verorahoin rahoittaa. Miksi ylipäätään ollut tälläinen mahdollista? Aivan käsittämätöntä jonnin joutavaa vähien varojen tuhlausta. Niin ne muutkin maksaa itse lomansa jos sellaisille lähtee. Ei ole minkäänlainen välttämättömyys päästä kylpylään täysihoitoon jos ei ole sellaista varaa itse rahoittaa ja noille rahoille olisi kyllä ihan oikeitakin kohteita ja käyttöä.
Sairaseläkkeelle pääsy olisi monelle sairaalle luksusta. Me vammoinemme heilumme monet työttöminä, epävarman päällä.
Ehkä hyvä kun lopetetaan, samalla myös Orpo voisi lopettaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että niitä tuettuja lomia on myönnetty vain niitä todella tarvitseville, kuten vähävaraisille lapsiperheille.
Ei pidä paikkaansa. Siskon perhe käynyt noilla lomilla usemman kerran, 8000eken yhteenlasketut kuukausitulot.
Kaikki eivät ole pienituloisia. Mun kaveri on käynyt monta kertaa tuetulla lomalla, vaikka on siis työelämässä ja on varaa matkustella ulkomaillakin vuosittain.