Aika erikoista jos naiset ei välitä muka rahasta. Mulla on tällä hetkellä tulot lähes 4000e kuussa ja naisia on alkanut pyörtymään ympärillä
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskivertotulot, ei tuossa ihmeellistä.
En tiennytkään, että noin pienillä tuloilla voi saada naista.
Oletko oikeasti noin stnan tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, mutta on tuollainen varsinainen helmi verrattuna johonkin syrjäytyneeseen peräkammarin poikaan joka lorvii kelan tuilla.
No miten se varallisuus osuu itse kullakin kohdalleen, toiset perii vanhemmiltaan neukkuluukun siivouksen seuraavalle vuokralaiselle, jotkut poikamiehet perii vähän enemmän kotimaata itselleen.
Pääomatulot kuussa neljä tonnia alkaa jo kuulostaa hyvälle. Metsän myynnissähän tuollainen on kahviraha.
Ap saanut ensimmäisen oikean työpaikan ja on normaalimman oloinen aiempaan in celi tuhnuun verrattuna ja nyt on hämmästynyt ettei in celi tuhnu kiinnosta
Lisäksi normaalissa elämässä jutellaan ihmisille normaalisti, jonka ap varmaan tulkitsee kiinnostukseksi
Mitäs tuo nyt muka on? Minä saan vuodessa 4000e ja kun ihmiset sen kuulee niin KAIKKI pyörtyy.
Voi ei, olen ikäni tehnyt töitä lääkäreiden kanssa, enkä ole ymmärtänyt pyörtyä heidän seurassaan. Apua!
Tuolla tulolla puhutaan toimeentulosta, ei varakkaasta miehestä.
Tottakai kuka tahansa nainen haluaa miehen joka pystyy taloudellisesti elättämään itsensä ja osallistumaan kuluihin sittenkin kun on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin stnan tyhmä?
Vai olisko ap tyhmä? Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.
eri
Pyörtymään? Johtuisikohan se hajusta?
Kyllä tuo 4000€ kuussa ihan riittää varmasti, mutta en mä nyt sen takia pyörtymään ala, kun oma palkka on hitusen alle 500€/kk.
Mulla jää suhteessa paremmin käteen pienemmällä liksalla. Muijat ihan märkinä.
AP hyvä, miksi naiset ei saisi välittää rahasta? Eihän täällä yksikään ihminen elä ilman rahaa, eli meidän KAIKKIEN kuuluisi välittää rahasta.
Mä olen sata varma, että miehet välittää rahasta vielä enemmän ja eihän se synti ole.
Miehen pitää pystyä elättämään perhe silloin, kun perheeseen syntyy jälkikasvua. Tyhjäntoimittaja ei tuohon pysty ja naisen pitää ensikädessä ajatella lapsia.
Olen kuullut, että jotkut naiset on joutuneet ottamaan lainaa, että ovat selvinneet äityis/vanhempain vapaista kotona, kun mies ei ole pystynyt maksamaan esim asumiskuluja, vaan naisen on pitänyt maksaa puolet, vaikka on hoitamassa parin yhteistä vauvaa kotona.
Kyllä tuo laittaa ajattelemaan, että jokainen järkevä nainen katsoo, että mies on pystyvä edes sen hetken elättämään oman perheensä silloin, kun vaimo on estynyt tienaamasta.
Täälläkin miehet vinkuu, että eivät ymmärrä, miksi naiset tekee lapsia luusereille ja nyt vingutaan, että miksi naiset haluaa saada hyvin tienaavan miehen.
Mitä kaksinaismoraalia miehet! Päättäkää nyt pitääkö sen naisen huolia se työtön joka ei ikinä töihin mene ja joka ei perhettään elätä, vai sitten tämä 4 tuhatta tienaava ap (?) joka ehkä hetken aikaa pystyy palkallaan sen perheen elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää suhteessa paremmin käteen pienemmällä liksalla. Muijat ihan märkinä.
Tuskinpa sinä sinne "muijien" housuihin näät ja hyvin pientä otantaa pääset itse toteamaan. Luultavasti et juuri kenenkään, koska kerran vauvalla pyörit aamusta. Täällä ei normi miehet ole.
Nettona olisi hyvä palkka, mutta bruttona aika nollapalkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, mutta on tuollainen varsinainen helmi verrattuna johonkin syrjäytyneeseen peräkammarin poikaan joka lorvii kelan tuilla.
No miten se varallisuus osuu itse kullakin kohdalleen, toiset perii vanhemmiltaan neukkuluukun siivouksen seuraavalle vuokralaiselle, jotkut poikamiehet perii vähän enemmän kotimaata itselleen.
Pääomatulot kuussa neljä tonnia alkaa jo kuulostaa hyvälle. Metsän myynnissähän tuollainen on kahviraha.
Unohdit talollisten tyttäret,muuten samaa mieltä.
Itsellä samanmoiset tulot. En paljon tuon takia jaksaisi pyörtyillä. Itse katson miehiä tulohaarukassa 8 000€-10 000€.
Tietenkin välitän miehen toimeentulosta ja rahasta! Minulle on tärkeää, ettei hän ole lompakkolasse, ei ostele juttuja velaksi, ei ole ulosotossa, ei tuhlaa rahojaan tyhmiin asioihin ja osaa elättää itsensä ilman, että naisten tarvitsee opettaa taloustaitoja.
Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinut aivopesi uskomaan, että naiset eivät välitä rahasta? Oletko syntynyt köyhään perheeseen? Minä en. Minulle opetettiin jo ennen peruskouluikää, että mies (siis faija) elättää koko perheen (mutsi + lapset) ja maksaa vielä asunnon. Asunto on puoliksi naisen nimissä eli avioeron jälkeen kämppä myydään ja nainen saa puolet rahoista.
Ja höpöhöpö. Suomessa puolet töissäkäyvistä on naisia ja mitään elättäjämiehiä ei Suomessa luuraa. Itse olen elättänyt vuosikausia ex-miestäni, oli huono investointi, sain kiitokseksi lähinnä vittuilua, joten ei tule toistumaan.
Jollain puolella asunnon hinnasta ei pitkälle pötki, joten jokainen järkevä ihminen hankkii oman elantonsa.
Vierailija kirjoitti:
AP hyvä, miksi naiset ei saisi välittää rahasta? Eihän täällä yksikään ihminen elä ilman rahaa, eli meidän KAIKKIEN kuuluisi välittää rahasta.
Mä olen sata varma, että miehet välittää rahasta vielä enemmän ja eihän se synti ole.
Miehen pitää pystyä elättämään perhe silloin, kun perheeseen syntyy jälkikasvua. Tyhjäntoimittaja ei tuohon pysty ja naisen pitää ensikädessä ajatella lapsia.
Olen kuullut, että jotkut naiset on joutuneet ottamaan lainaa, että ovat selvinneet äityis/vanhempain vapaista kotona, kun mies ei ole pystynyt maksamaan esim asumiskuluja, vaan naisen on pitänyt maksaa puolet, vaikka on hoitamassa parin yhteistä vauvaa kotona.
Kyllä tuo laittaa ajattelemaan, että jokainen järkevä nainen katsoo, että mies on pystyvä edes sen hetken elättämään oman perheensä silloin, kun vaimo on estynyt tienaamasta.
Täälläkin miehet vinkuu, että eivät ymmä
Panen paremmaksi. Itse elätin ex-mieheni äitiyslomalla ja hoitovapaalla käytin omia säästöjäni ex-mieheni elättämiseen. Oli luvannut valmistua ennen lapsemme syntymistä, mutta sen sijaan löi opinnot läskiksi raskausaikanani eikä kasvanut vanhemmuuteen niin, että hänet olisi voinut jättää koti-isäksi minun palatessa töihin.