Aika erikoista jos naiset ei välitä muka rahasta. Mulla on tällä hetkellä tulot lähes 4000e kuussa ja naisia on alkanut pyörtymään ympärillä
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskivertotulot, ei tuossa ihmeellistä.
Joojoo, mutta on tuollainen varsinainen helmi verrattuna johonkin syrjäytyneeseen peräkammarin poikaan joka lorvii kelan tuilla.
Joo äiti. Kyllä varsinainen helmi on poikasi. Helmi isolla hoolla. Kun tuollainen jättiliksakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes 4000 euroa kuussa on jo kyllä niin tähtitieteellinen palkka, että kaikki naiset haistavat sen ja pyörtyvät 56 kilometrin säteellä.
Ja kaikki tt-tuella elävät persut 600 km säteellä.
Jos eivät sitä ennen tikahdu kognitiiviseen dissonanssiinsa Orpo-Purran hallitustaivalta seuratessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nainen rahan haistaa💋
Haisee se paremmalle kuin perusmies. Ja siitä on enemmän hyötyä. Ja vie vähemmän tilaa. Ja tuo tulevaisuuden turvaa. En keksi siitä mitään, mikä olisi huonompaa kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos et jatkuvasti mainosta tulojasi, niin ehkä se johtuu kasvaneesta itseluottamuksestasi tai jostain muusta muutoksesta käytöksessäsi tai ulkonäössäsi.
Jos on ollut aina laiha tilipussi se näkyy helposti itseluottamuksessa naisellakin. Se tulee kun vielä aikuisenakin asiat jotka keskituloiselle on itsestään selvyyksiä on sulle kalliita. Olet kuin joku murrosikäinen jonka taskurahoille kaikki aikuisten maailman jutut on kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni suunnilleen sama palkka mutta olen lisäksi alkanut käyttää Björn Borg -vaatteita. Olen huomannut että nyt naiset perässäni juoksevat, heistä valitsen vain kaikkein kauneimmat.
Onko myös nuorekas farmariasu?
On. Jamekset.
Mun bruttopalkka on n.3000€. Verojen yms. jälkeen siitä menee ulosottoon sievoinen summa ja mulle jää käteen n.1500€. Sillä sitten makselen omakotitalon kulut, ruoan, bensat, vakuutukset, sähkön yms. Asun yksin. Talon saan pidettyä koska sen ulosmittaaminen ei olisi kovin kannattavaa. Taloa ei saisi myytyä tarpeeksi isolla summalla ja pankki haluaisi osansa. Lisäksi tämä on asunto missä asun, niin ei sitä lähdetä ensimmäisenä ulosmittaaamaan koska mun palkasta saadaan otettua. Talolaina ei siis ole ulosotossa vaan se menee ihan joka kuukausi mun tililtä. Mä sitten säästän omasta ruoasta yms., että selviän tässä. Rakkaasta kodista en helposti luovu.
Silti en kaipaa tähän ketään miestä vaan haluan pärjätä yksin. Tiukkaa tekee, mutta aion selvitä tästä. Etsin koko ajan lisätöitä, mutta täällä maaseudun pikkupaikkakunnilla vaikea löytää töitä. Pimeästi myyn erilaisia tekemiäni käsitöitä ja näistä saan lisärahaa ruokaan, bensaan ja lääkkeisiin. Toki haaveilen, että voisin perustaa toiminimen ja laajentaa sitä myötä tuota myyntiä ihan virallisesti. Pitäisi vain olla rahaa perustaa se toiminimi, mutta tällä hetkellä kaikki menee. Pitää katsoa ensi kuussa olisiko varaa, kun on ulosoton vapaakuukausi. Toki kaukolämpölaskuihin menee näin talvella paljon, että voi olla, että jää haaveeksi silti tuo toiminimi.
Mistä ne tietää sun tulot? Itse en ainakaan ole kertonut kenellekään
t. enemmän tienaava
4000e bruttona? Sehän on vähemmän kuin mulla sossuna. Ihan ok palkka on, mutta eihän kukaan nyt ala notkistelemaan polviaan sen edessä.
Mun palkka on 4500e kuussa bruttona ja köyhästä perheestä tulleena olin oikein ylimielinen aluksi ja leveilin palkallani kunnes tajusin, kuinka noloa se oli :D provohan tämä on todennäköisesti, mutta halusin kertoa, että tuollaisella ylpeileviä ihmisiä todellakin on!
Ja sitten vielä palstamiehet väittävät että tavallinen mies ei kelpaa, pitää olla rikas ja komea. Kyllä se selvästi on juuri se tavallinen mies tavallisine palkkoineen, joka saa naiset pyörtymään, jos tuollaisista summista on kyse. Tavikset taitavat olla kuuminta hottia.
minulla 7000 kuussa, eivätkä pyöri... Toisaalta en sitä siviilielämässä mainosta palkkaani yhtään missään.
Ja hyvä näin.
Eihän sinun tulot edes näy missään verokoneessa. Joissain on raja vuositulot 120 000 ja verottajan verokoneessa taitaa olla 150 000€. Sinulla jää paljon alle rajan.
Vierailija kirjoitti:
Mun bruttopalkka on n.3000€. Verojen yms. jälkeen siitä menee ulosottoon sievoinen summa ja mulle jää käteen n.1500€. Sillä sitten makselen omakotitalon kulut, ruoan, bensat, vakuutukset, sähkön yms. Asun yksin. Talon saan pidettyä koska sen ulosmittaaminen ei olisi kovin kannattavaa. Taloa ei saisi myytyä tarpeeksi isolla summalla ja pankki haluaisi osansa. Lisäksi tämä on asunto missä asun, niin ei sitä lähdetä ensimmäisenä ulosmittaaamaan koska mun palkasta saadaan otettua. Talolaina ei siis ole ulosotossa vaan se menee ihan joka kuukausi mun tililtä. Mä sitten säästän omasta ruoasta yms., että selviän tässä. Rakkaasta kodista en helposti luovu.
Silti en kaipaa tähän ketään miestä vaan haluan pärjätä yksin. Tiukkaa tekee, mutta aion selvitä tästä. Etsin koko ajan lisätöitä, mutta täällä maaseudun pikkupaikkakunnilla vaikea löytää töitä. Pimeästi myyn erilaisia tekemiäni käsitöitä ja näistä saan lisärahaa ruok
Toiminimi ei maksa yhtään mitään, ellei liity kaupparekisteriin. 70e jos liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti en kaipaa tähän ketään miestä vaan haluan pärjätä yksin. Tiukkaa tekee, mutta aion selvitä tästä. Etsin koko ajan lisätöitä, mutta täällä maaseudun pikkupaikkakunnilla vaikea löytää töitä. Pimeästi myyn erilaisia teke
Niin tuosta 70 eurosta tässä onkin kyse. Kun kaikki rahat tällä hetkellä menee ihan elämiseen ja asumiseen, niin 70€ on iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis melkein keskituloinen ja pitää itseään rikkaanakin?
Kun vertaa aiempaan elämäänsä, siihen työttömän löysämunan vetelehtimiseen
Työtön löysämuna ap edelleen on.
Johtuu hienhajustasi.