Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika erikoista jos naiset ei välitä muka rahasta. Mulla on tällä hetkellä tulot lähes 4000e kuussa ja naisia on alkanut pyörtymään ympärillä

Vierailija
10.12.2025 |

Mistä tämä voi johtua?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova palkka sulla. Onnea! :)

Vierailija
22/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla palkalla et kyllä perhettä pysty elättää, joten yritä nyt ees vähän.

ei perheen elättämiseen tuloja tarvita. lähiöt ovat täynnä yh-mammoja, jotka eivät ole päivääkään töitä tehneet. lapsista saa paljon tukia. varsinkin, jos asuu vuokralla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 ei ole mitenkään erikoisen iso palkka tai tulo. Saan itse verojen jälkeen suurin piirtein tuon verran. Ei sen takia kukaan pyörry.

Vierailija
24/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti vedätettävillä ja rahojaan levittelevillä voi olla kysyntää.

Vierailija
25/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo 6000 e kuussa ilmeisesti brutto. Minä en pyörry sun tulojen kanssa, mutta sinä saatat pyörtyä nyt. Nettotuloni ovat olleet reilut 5 vuotta 6500 - 7000 euroa.

asianajaja

Vierailija
26/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä rahasta. Mieheni on työtön. Mutta ei laiskuuden vaan sairauksien takia. Mulle materia ei ole koskaan ollut tärkein. Olen syvällinen taiteilijasielu ja niin on miehenikin. 

Vierailija
27/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo 6000 e kuussa ilmeisesti brutto. Minä en pyörry sun tulojen kanssa, mutta sinä saatat pyörtyä nyt. Nettotuloni ovat olleet reilut 5 vuotta 6500 - 7000 euroa.

asianajaja

Apua.... Siis ne APn tulot olikin 4000 e/kk.... Joo. En osannut ajatella noin pieniä tuloja elvistelyyn....

Joo. En todellakaan pyörry.

asianajaja

Vierailija
28/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat tulot, mutta ei kyllä miehet pyörtyile ympärillä. Pitäskö sun vaihtaa dödöä?

Vierailija
29/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei suoraan ole se juttu. 

Etenkin nuorissa miehissä on nykyään niin paljon syrjäytyneitä, että pelkkä työssäkäynti on jo iso plussa miehessä (voi meitä naisparkoja, miten alas tää rima voi oikein laskea...). Mua ei haittaisi tippaakaan työtön mies (ja tapasin omani kun tämä oli ns. rotta), mutta riski muihin lieveilmiöihin on niin suuri nykyään, että katselisin mielummin ensisijaisesti työllisiä. 

Vierailija
30/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko verenluovutuksessa hoitajana, vai miksi ne pyörtyilee?

Vierailija
31/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mä välitän rahasta, mutta niin, että tienaan sitä itse. Mun bruttopalkka päivätyötä tekevänä sairaanhoitajana Attendolla on n.2970€ sisältäen kaksi kokemuslisää. Mitään lisiä ei tule, jos ei sitten välillä tule ylitöitä, mutta tällä hetkellä tilanne se, että ylitöitä pitää välttää.

Samalla pyöritän osa-aikaisesti yritystoimintaa asian parissa josta pidän todella paljon ja olen tehnyt harrastuksesta itselleni työn. Toivon mukaan tämä yritystoiminta tästä kasvaa ja pystyn lopettamaan hoitoalalla. 

Vierailija
32/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suunnilleen sama palkka mutta olen lisäksi alkanut käyttää Björn Borg -vaatteita. Olen huomannut että nyt naiset perässäni juoksevat, heistä valitsen vain kaikkein kauneimmat.

Vierailija
33/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän tosi paljon ja en tee töitä, joissa alle 5000 e kk-palkka.

N32

Vierailija
34/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000e on sinusta paljon? 

Vierailija
35/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehet ei välittäis rahasta niin ne olis antaneet naisvaltaisille töille ne suurimmat tulot. Nyt ne kahmi ne kaikki itselleen ja laittoivat kaikki naisten ammatin sinne jonon hännille pienellä palkalla. Miehet siis on aikoinaan tehneet palkkaluokat ja kas kummaa, kaikki "miesten työt " on siellä alkupäässä hyvillä palkoilla ja kaikki naisten työt siellä alle nälkärajan minimaalisella palkalla. 

kukahan se rahan ahne on?

Vierailija
36/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni suunnilleen sama palkka mutta olen lisäksi alkanut käyttää Björn Borg -vaatteita. Olen huomannut että nyt naiset perässäni juoksevat, heistä valitsen vain kaikkein kauneimmat.

Onko myös nuorekas farmariasu?

Vierailija
37/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on heti ajattelemassa, että ostat kaksikerroksisen mansionin Dubain palmusaarelta ja alat käyttää heitä siellä nurkilla vähän huvijahtisi kannella aurinkoa ottamassa. Kukapa siitä ei pitäisi, kun säätilaa ulkona katsoo.

Vierailija
38/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WOW Björn Borgia vielä päälläkin 😂

Vierailija
39/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla palkalla et kyllä perhettä pysty elättää, joten yritä nyt ees vähän.

ei perheen elättämiseen tuloja tarvita. lähiöt ovat täynnä yh-mammoja, jotka eivät ole päivääkään töitä tehneet. lapsista saa paljon tukia. varsinkin, jos asuu vuokralla

Ei saa , mutta pakko sen vauvan kanssa on kotona olla, kun ei sitä tarhaankaan huolita suoraan synnäriltä.

Yksinhuoltaja naiset käyt töissä ja raataa lastensa eteen pienillä palkoilla sillä aikaa kun lasten isä hyvän palkkansa turvin viettää huolettomia poikamiespäiviä. 

Lapset näkee nälkää mutta mitäpä se lasten isää kiinnostaa. Mukavaa vaan, kun pääsee haukkumaan yh-äitejä vauvalla. 

Joo, en ole yh äiti, mutta voin arvata miten tiukoilla he ovat, kun perheessä on vain yksi elättäjä. 

Vierailija
40/79 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suuremmat tulot, ei mitkään ihmeelliset kuutenkaan. Ei kukaan ole pyörtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi