Millainen ihminen kehtaa kysyä suoraan, onko kaikki lapset samalle isälle?
Ei luulisi olevan kenenkään asia. Somessa varsinkin tuntemattomat kyselee sopimattomasti lasten isistä vaikuttajilta. Miehiltä ei kuitenkaan kysytä, monelle naiselle on siittänyt lapsia. Ja ennenkuin kukaan kysyy, olen lapseton.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä jos kurttuaan levittelee useammalle niin hiljaisesti pitää hävetä? Vai mitä meinaat?
Miksi naisten pitäisi erityisesti hävetä jos useammalle kurttuaan levittelee, jos ei miehenkään tarvii hävetä ihan samaa asiaa, eli, että levittelee nahkapatukkaasan useammalle ja siitä syntyy lapsi?
Kukaan ei lasta yksin tee, vaan aina siinä on molemmat kurtut asialla. Joko kumpikin häpeää lasta tai sitten ei kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ihmiskunnan käki. Se voi elätyttää vierasta kakaraa tietämättömällä miehellä.
Mies tuo ihmiskunnan torakka jonka tunneskaalaan kuuluu vain viha ja itsesääli.
Kuinka paljon turvallisempi yhteiskunta olisikaan ilman miehiä, jäisi heti 90% kaikista raiskauksista ja murhista tekemättä :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo paljon ihmisen perimmäisestä luonteesta jos sattuu olemaan kyläpyörä. Turhaan alat vertailemaan miehiä tähän, miesten kohdalla asia on aivan eri ja tiedät sen itsekin. Miehelle se on saavutus.
En ole kasvanut menneessä maailmassa maaseutukylässä enkä ole mies, en heikosti koulutettu enkä asennevammainen, joten EN TIEDÄ mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän sen... Että sen puoleen ei tarvitse kysyä kun on useampaa kikkarapäätä mukana.
Miksi kuitenkin kysyt? Koska olet kiusaaja ja haluat toisen tuntevan häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ihmiskunnan käki. Se voi elätyttää vierasta kakaraa tietämättömällä miehellä.
Ei se mene noin, vaan käki munii vieraaseen pesään ja lentää itse pois.
Silloin parempi vertaus ihmiseen olisi että miehet tekevät lapsia naisille ja lentävät sitten pois vastuuttomasti ja jättävät elaritkin maksamatta. Siis antavat naisten yksin kasvattaa ja elättää heidän osittain veronmaksajien rahoilla.
Ja näille yritetään sitten yh:na etsiä elättäjää tavismiehistä, joille on nuorena jaettu mä haluan olla vain kaveria. No onneksi ei onnistu. Mitenhän tekin pärjäisitte, jos valtion tuet loppuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näkeehän sen... Että sen puoleen ei tarvitse kysyä kun on useampaa kikkarapäätä mukana.
Jos häpeät myöntää sitä että olet tehnyt lapsia useammankin kanssa, niin miksi olet tehnyt niin?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos häpeät myöntää sitä että olet tehnyt lapsia useammankin kanssa, niin miksi olet tehnyt niin?
-eri
Ei kuulu sinulle, jos olen tehnyt useamman kanssa lapsia. Hävetti tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin parempi vertaus ihmiseen olisi että miehet tekevät lapsia naisille ja lentävät sitten pois vastuuttomasti ja jättävät elaritkin maksamatta. Siis antavat naisten yksin kasvattaa ja elättää heidän osittain veronmaksajien rahoilla.
Ja näille yritetään sitten yh:na etsiä elättäjää tavismiehistä, joille on nuorena jaettu mä haluan olla vain kaveria. No onneksi ei onnistu. Mitenhän tekin pärjäisitte, jos valtion tuet loppuisivat.
Kaikki eivät käyttäydy kuten sinun äitisi ilmeisesti. Suomessa naiset ovat miehiä koulutetumpia nykyään ja ovat pitkään jos elättäneet itsensä -- ja usein myös lapsetkin. Jopa avioliitossa naiset maksavat enemmän lapsiin liittyviä kuluja. ja tietysti kärsivät enemmän taloudellista tappiota lastenteosta kuin lasten isä.
Joten KYLLÄ se mies on se käki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista on minusta kysellä lasten isistä. Ei kukaan hieno nainen kysele tuollaisia. On vaan skandaalinhaluinen juorukello, jos kyselee. Haluaa päästä "näpäyttämään" eli on puhdas kiusaaja.
Ei välttämättä, älä tuomitse noin nopeasti. Monet ihmiset ovat ihan hyväntahtoisia.
Olet liian naiivi.
Kyse on siitä millaisessa maailmassa haluat elää. Jos haluat nähdä vain pahuutta niin näet sitä. Itse haluan elää rakkaudentäyteisessä maailmassa ja olla ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa kysytään usein onko meillä ydinperhe.
N33, viiden äiti. Ja vastaus on kyllä.
Entä sitten? Häpeäisitkö jos olisitte uusiperhe? Olisko se hirveän kamalaa?
En, mutta ärsyttää että aina ensin oletetaan olevan. Joko iän perusteella, tai sitten lasten ikäerojen. Saatiin esikoinen kun olin 17 vuotias. 19 vuotiaana naimisiin, 20v toinen lapsi, 22v kolmas. 23v neljäs ja 29 vuotiaana viides.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen hyvin yhden naisen, jolla 3 lasta ja kaikilla eri isät. Seurustelee nyt 4. miehen kanssa. Häneltä ainakin ihan luonnollista kysyä, montako lasta on yhteistä, vai onko vielä yhtäkään..
En ymmärrä, mikä tuossa noloa kysyä kun ihan ulkonäöstä näkee, että lapset keskenään "eri puusta"
Minä tiedän naisen, jolla on viisi lasta viidelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mitä horiset? Ei kukaan nainen häpeä omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ja mitä myöntämistä siinä on? Mitä se kenellekään kuuluu, kuka on kenenkin isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista on minusta kysellä lasten isistä. Ei kukaan hieno nainen kysele tuollaisia. On vaan skandaalinhaluinen juorukello, jos kyselee. Haluaa päästä "näpäyttämään" eli on puhdas kiusaaja.
Ei välttämättä, älä tuomitse noin nopeasti. Monet ihmiset ovat ihan hyväntahtoisia.
Olet liian naiivi.
Kyse on siitä millaisessa maailmassa haluat elää. Jos haluat nähdä vain pahuutta niin näet sitä. Itse haluan elää rakkaudentäyteisessä maailmassa ja olla ystävällinen.
Ei se maailma muutu siitä mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki lapset samalle isälle?
Mitkä lapset?
Ap:han sanoi ettei kyse ole hänestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa kysytään usein onko meillä ydinperhe.
N33, viiden äiti. Ja vastaus on kyllä.
Entä sitten? Häpeäisitkö jos olisitte uusiperhe? Olisko se hirveän kamalaa?
En, mutta ärsyttää että aina ensin oletetaan olevan. Joko iän perusteella, tai sitten lasten ikäerojen. Saatiin esikoinen kun olin 17 vuotias. 19 vuotiaana naimisiin, 20v toinen lapsi, 22v kolmas. 23v neljäs ja 29 vuotiaana viides.
Uusperheessä ei ole mitään pahaa. Eikä missään muussakaan perheessä.
Jos joku pöljä utelee, älä ärsyynny vaan kysy että miksi kyselet.
Varmaan sellainen joka osaa erottaa mustan valkoisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ja mitä myöntämistä siinä on? Mitä se kenellekään kuuluu, kuka on kenenkin isä?
Niin juuri.
Miksi ei saisi kysyä? Jos se on noloa, niin miksi monelle ukolle porsineet?