Muita jotka eivät pysty katsomaan valokuvia omasta naamastaan?
Mä näytän ihan hirveältä. Kamerassa vielä korostuu epäsymmetriset piirteet ja kasvojen "tyhjyys", koko naama on ihan mitätön.
Kommentit (40)
Joo en edes videopuheluja tykkää harrastaa kun siinä näkyy se oma pläsi samalla.
Vältän viimeiseen asti minkäänlaisia kuvia itsestäni, kamalia.
Minä kyllä pystyn paljon kuvia nuoruudesta,joo olisimpa vielä se nuori mies,no aika kulkee ..
Juu, nään peilistäkin miten pöljältä näytän.
Joo mutta sitten kun katsoo edes muutaman vuoden takaisia kuvia, ei niissä enää olekaan niin kauheasti vikaa.
Jep, olen jopa hieman ällistynyt, miten vaikea minun on sulattaa oma vanhentunut ja muuttunut naamani. Minä kun aina olen luullut, että en ole kovin pinnallinen ihminen.
Mutta ehkä se liittyy enemmän siihen, ettei mun ajatusmaailman mätsää omasta mielestäni enää mitenkään mun ulkoista habitusta. Olen sama kuin olin n. 30 -vuotiaana, mutta peilistä katsoo 60-huuhkaja.
Vierailija kirjoitti:
Joo en edes videopuheluja tykkää harrastaa kun siinä näkyy se oma pläsi samalla.
Käsittämätöntä ettei sitä saa pois näkyvistä whatsapissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kun liimaa vaikka palan haavateippiä kameran päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki ole valokuvauksellisia. Itsekin näytän jotenkin ilmeettömältä ja oudolta kuvissa. Silti ihmiset sanovat nätiksi.
Tai sitten voi olla vaan yksinkertaisesti ruma.
Ap
Joku kauneuskirurgi sanoi hyvin, että kun katsoo maisemaa paljain silmin verrattuna siitä otettua kuvaa, niin kuva ei koskaan ole liveversion veroinen. Eli ihmiset ovat liian kriittisiä valokuvillensa.
Minä en pidä kuvistani ja se tuntuu jotenkin hullulta nykyaikana, kun koko ajan ihmiset kuvaa itseään. Minä olen täysin poikkeus. En vain osaa olla kuvissa. Jos kuolisin nyt, niin minusta ei olisi mitään järkevää kuvaa laittaa esille muistotilaisuuteen kynttilän viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se vastapuoli valittaa kun naama ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä kuvistani ja se tuntuu jotenkin hullulta nykyaikana, kun koko ajan ihmiset kuvaa itseään. Minä olen täysin poikkeus. En vain osaa olla kuvissa. Jos kuolisin nyt, niin minusta ei olisi mitään järkevää kuvaa laittaa esille muistotilaisuuteen kynttilän viereen.
Minulla oli jossain kohtaa sellainen yliampuva narsismivaihe että kuvasin vain itseäni ja yritin näyttää mahdollisimman hyvältä. Nyt tuo hävettää suuresti enkä kehtaa itseäni kuvata ollenkaan. Varmaan sama vaivaa monia muitakin ettei vaan järki juokse.
Vierailija kirjoitti:
Joku kauneuskirurgi sanoi hyvin, että kun katsoo maisemaa paljain silmin verrattuna siitä otettua kuvaa, niin kuva ei koskaan ole liveversion veroinen. Eli ihmiset ovat liian kriittisiä valokuvillensa.
Tuo toimi ehkä joskus muinoin kun kamerat oli perunoita mutta nykyään kuvat alkaa olemaan kyllä sen verran fiksattuja filttereineen että todellisuus on karumpi.
Pystyn katsomaan ja joskus tulee ihan hyviä, mutta en kylläkään tykkää katsoa omia kuvia. Välttelen jos voin. Lähes kaikki ketä tunnen on samanlaisia. Kukaan ei rakasta omaa naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo toimi ehkä joskus muinoin kun kamerat oli perunoita mutta nykyään kuvat alkaa olemaan kyllä sen verran fiksattuja filttereineen että todellisuus on karumpi.
Uskoisin, ettei suurimman osan ihmisistä tarvitsisi käyttää yhtään filttereitä. Milloin olet kohdannut livenä oikeasti ruman ihmisen? 95% ihmisistä on ihan normaalit kasvonpiirteet omaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jossain kohtaa sellainen yliampuva narsismivaihe että kuvasin vain itseäni ja yritin näyttää mahdollisimman hyvältä. Nyt tuo hävettää suuresti enkä kehtaa itseäni kuvata ollenkaan. Varmaan sama vaivaa monia muitakin ettei vaan järki juokse.
Ei kannata hävetä. Sama on tosiaan muullakin, kuten sanot. Hävitä kuvat, säästä parhaat. Niitä voi olla kiva katsella vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se vastapuoli valittaa kun naama ei näy.
"Ai hitsi kun mulla on kamera rikki"
Eivät kaikki ole valokuvauksellisia. Itsekin näytän jotenkin ilmeettömältä ja oudolta kuvissa. Silti ihmiset sanovat nätiksi.