Olenko kohtuuton kun en halua yhteistä joulua miehen lasten kanssa?
Ovat suunnitelleet, että lapset ovat koko joulun meillä, koska viime vuonna olivat äidillään. En ole lainkaan kiinnostunut värkkäämään niin minkäänlaista lasten joulua. Ehdotin, että mies joko vie lapset kylpylä- tai mökkilomalle jouluksi, tai minä menen itse johonkin. Mies loukkaantui. Olen kuulemma joustamaton ja itsekäs. Kyse ei ole siitä, että minulla olisi jotain miehen lapsia vastaan, mutta minusta he eivät ole minun päänsärkyni. Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan.
Kommentit (561)
Kittaa sinä vaan sitä punaviiniäsi jouluna, toivottavasti saat siitä kamalan päänsäryn. Olet tyyppiesimerkki hirviöäitipuolesta.
Ap voisi tintata punkkunsa suoraan pullon suusta. Se rentouttaisi niin, ettei ole väliä, mikä elokuva siellä pyörii - kaikki naurattaisi.
Mies ja ex ovat tässä ne kohtuuttomat, kun eivät ole osanneet olla perhe ja vanhempia.
Kumpsakaan ei kiinnosta.
vuorojouluin isä- äiti
Heittopussilapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet, mihin te sitä naista jouluna tarvitsette? Kuusen, jouluruoat ja lahjat saa kaupasta, siivoukset voi teettää ammattilaisella, lapset voi koristella.
Minä ainakin haluan viettää joulun kaikkien rakkaitteni kanssa.
Oliko muilta kysytty mitä he haluavat??
Jos lapset ovat viime vuonna olleet äidillään, niin eikö sinulla silloin ole ollut tilaisuus viettää joulua juuri omalla tavallasi rauhasta nauttien. Eikö siis ole ihan reilua, että tänä vuonna järjestätte lasten isän kanssa lapsille ikimuistoisen ja iloisen joulun???
Olet. Lapsilla on oikeus rakastaviin aikuisiin. He kyllä tajuavat mitä ajattelet. Olet valinnut miehen JA lapset. Koita tsempata vähän!
Kyllä pistää niin vihaksi lukea näitä aikuisten naisten ulinoita, kuinka ei nyt huvita eikä jaksaisi eikä kiinnosta. Haette täältä tukea ja myötätuntoa näiltä muilta lapsettomilta velanaisilta, jotka sylki roiskuen vakuuttavat, ettei ole pakko ja sinulla on oikeus. Hyi hitto, hävetkää, kyse on lapsista, joilla on oikeus viettää onnellista joulunaikaa molempien omien vanhempiensa kanssa. Sydämettömiä ja itsekkäitä naisia olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kohtuuton. Tietenkin lapset viettävät joulun nyt isänsä kanssa. Sinä voit mennä kylpylään.
Miksi lapsettoman pitäisi väistää omasta kodistaan?
Ai miksi?
Siksi, koska on mennyt yhteen asumaan puolison kanssa, joka ei ole lapseton.
Sinun on nyt vaan tehtävä kompromissi asian kanssa, koska et ole yhtään enempää määräävä osapuoli tässä, kuin puolisosikaan.
Miehesi teki kompromissin viime jouluna, vietti joulun ilman lapsiaan.
Eikä ne lapset niin häiritseviä ole. Lapsethan on mukavia. Kyllä sinä pystyt rentoutumaan ihan hyvin.
Päättäkää jo suhde. Ajanhukkaa.
Tuollaiset tunnelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja ex ovat tässä ne kohtuuttomat, kun eivät ole osanneet olla perhe ja vanhempia.
Kumpsakaan ei kiinnosta.
vuorojouluin isä- äiti
- Heittopussilapsia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää niin vihaksi lukea näitä aikuisten naisten ulinoita, kuinka ei nyt huvita eikä jaksaisi eikä kiinnosta. Haette täältä tukea ja myötätuntoa näiltä muilta lapsettomilta velanaisilta, jotka sylki roiskuen vakuuttavat, ettei ole pakko ja sinulla on oikeus. Hyi hitto, hävetkää, kyse on lapsista, joilla on oikeus viettää onnellista joulunaikaa molempien omien vanhempiensa kanssa. Sydämettömiä ja itsekkäitä naisia olette.
Ei lapsilla mitään oikeutta hyvään jouluun ole. Jos haluaa hyvän joulun, saavat lapset tehdä työtä asunnossa. Joulusiivous ei itsekseen synny. Voi vain toivoa, että on edes yksi tyttölapsi. Tytöt siivoavat paremmin, kun ovat luontaisia
Miten olisi asenteenmuutos?
Voisit ottaa se näinkin: ihanaa, meille tulee joulu, jossa on mukana lapsia!
Lapset ei ole kauhean vaativaisia. Ota rennosti ja ole mukana lasten ilossa. Ei sinun tarvitse sen kummempia asioita tehdä, ei lapset vaadi täydellistä joulupöytää.
Kummasti taas kaikki vastuu joulusta ja hemmetin ison sakin hyvästä mielestä sysätään yhden naisen harteille. Olkoon vaikka kuvitteellinenkin.
Älkää h-e-l-v-etissä erotko ja työntäkö niitä mukuloitanne ihmisten vaivoiksi. Pysytte yhdessä,hoidatte joulut ja jälkikasvunne itse. Voiko noin kontrolloivaa ja itsekästä ihmislajia olla,mitä erovanhempi? "Minä päätän,missä,kuinka ja koska minun lapseni hoidetaan. Itse en kyllä vaivaudu."
Vierailija kirjoitti:
Ei kai AP tai kukaan muukaan ole väittänyt, ettei lapset saisi viettää joulua isänsä luona. Se on ihan vaan AP:n oma päätös, että haluaako hän viettää joulua miehensä ja hänen lastensa kanssa vai etsiikö hän toisen joulunvietto paikan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne vanhemmat eivät ole sitten yhdessä pyhässä avioliitossaan omassa kodissaan lapsineen viettämässä onnellista joulunaikaa,koska on oikeus. Hyvät Fingerporit vaan sullekin.
Toivottavasti miehesi nyt jo viimeistään vetää johtopäätökset, millaiseen naiseen onkaan haksahtanut. Saat sitten kaikki tulevat joulut kököttää yksinäsi sohvalla leffaa katsellen ja punaviiniä lipittäen, ihan rauhassa. Hamaan tappiin asti.
No miksi olet ottanut miehen jolla on lapsia? Kyllä ne lapset ovat olennainen osa sen miehen elämää. Mene sinä sinne hotelliin yksinäsi niin mies saa olla joulun lasten kanssa. Tai parempi varmaan että menee exän luo yökylään ja viettävät siellä mukavaa aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Päättäkää jo suhde. Ajanhukkaa.
Tuollaiset tunnelmat.
Olet kohtuuton ja itsekäs, miehesi on oikeassa. Lapsia käy sääliksi.