Olenko kohtuuton kun en halua yhteistä joulua miehen lasten kanssa?
Ovat suunnitelleet, että lapset ovat koko joulun meillä, koska viime vuonna olivat äidillään. En ole lainkaan kiinnostunut värkkäämään niin minkäänlaista lasten joulua. Ehdotin, että mies joko vie lapset kylpylä- tai mökkilomalle jouluksi, tai minä menen itse johonkin. Mies loukkaantui. Olen kuulemma joustamaton ja itsekäs. Kyse ei ole siitä, että minulla olisi jotain miehen lapsia vastaan, mutta minusta he eivät ole minun päänsärkyni. Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan.
Kommentit (521)
Äitipuoli ja isä menevät naimisiin, joilloin vaimo saa puolet omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kauhistellaan Auerin lasten sijaisperheen vanhempien käytöstä mutta kommenttien perusteella suurin osa tämän palstan naisista on ihan samanlaisia. Ei ole minun, mitään ei tarvi tehdä, toisten lapset yök. Aikuiset ihmiset, olette te kyllä aika oksettavia
Sua kiinnostaa äitinä oma vapaa-aika ja nussiminen muiden miesten kanssa, joten otit eron ja syyttelet niitä jotka ei ole sun lapsen äitejä eikä ole lain mukaan mitenkään vastuussa sun lapsista.
Sinä olet täysin sekaisin.
Itse olet. Äitipuoli voi tehdä lasun myös lapsen äidistä, jos lapsella on mustelma.
Polygamisten apinoiden ongelmat. Riidellään iseistä, h uorataan ja lasutellaan äitejä, jotta heiltä varastettaisiin lapset. Eikö edes häveä tällainen alhaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille ukollesi suoraan että se ei ole sun tehtävä hyysätä hänen pentujaan ja lähdet omalle lomalle. Ja toivottavasti myös katkaiset suhteen ukkoon ja etsit lapsivapaan miehen.
Näinhän se. Siinä missä ukko saattaa olla kännistä ryöukkoa laadukkaamman oloinen, polygamisuus tekee miehestä kuin miehestä pohjasakkaa. Ja lastensa äidistä eronnut on polygaminen.
Vierailija kirjoitti:
OT. Hassua että alkoholinkäyttöön lasten seurassa on vain kaksi ääripäätä: vesiselvä tai nakit silmillä. Meillä ei kukaan ota enempää kuin pari lasillista koko iltana. Viiniä ruoan kanssa ja glögit illalla. Taksilla ne vieraatkin lähtee kotiin, niin miksipä se taksi ei kulkisi muualle, mikäli tarve olisi.
Tämä ei täysin liity aiheeseen, mutta moni alkoholisti vakuuttaa olevansa kohtuukäyttäjä ja hänellä ei ole mitään ongelmaa. Lähipiirin havainnot ovat usein päinvastaisia.
Häviät kotoa vähin äänin jonnekin mökille/hotelliin ja vedät perseet olalle. Sielläpähän isi järjestelkööt penskoilleen joulun, ei ole sinun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kauhistellaan Auerin lasten sijaisperheen vanhempien käytöstä mutta kommenttien perusteella suurin osa tämän palstan naisista on ihan samanlaisia. Ei ole minun, mitään ei tarvi tehdä, toisten lapset yök. Aikuiset ihmiset, olette te kyllä aika oksettavia
Sua kiinnostaa äitinä oma vapaa-aika ja nussiminen muiden miesten kanssa, joten otit eron ja syyttelet niitä jotka ei ole sun lapsen äitejä eikä ole lain mukaan mitenkään vastuussa sun lapsista.
Sinä olet täysin sekaisin.
Itse olet. Äitipuoli voi tehdä lasun myös lapsen äidistä, jos lapsella on mustelma.
Polygamisten apinoiden ong
Itse sä erosit ja sun luona on uusi ukko. Naapuri soittaa kelaan, että et ole yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT. Hassua että alkoholinkäyttöön lasten seurassa on vain kaksi ääripäätä: vesiselvä tai nakit silmillä. Meillä ei kukaan ota enempää kuin pari lasillista koko iltana. Viiniä ruoan kanssa ja glögit illalla. Taksilla ne vieraatkin lähtee kotiin, niin miksipä se taksi ei kulkisi muualle, mikäli tarve olisi.
Voinee tulla ihan lapsuusmuistoista. Siis niistä, joissa vanhempi mielestään ottaa vain pari lasia ruoan kanssa, ollen näin rentoutuneempi ja varmasti vain kivempi.
Tosiasiassa lapset ovat nähneet sammaltavan aikuisen.
Tai huutavan ja uhkailevan aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina pitäisi jommankumman vanhemman olla ajokunnossa vaikka taloudessa ei olisi autoa eikä ajokortteja. En tiedä, mistä se auto hätätilanteessa saadaan ja onko silloin ok ajaa ilman ajokorttia. Taksin kun tilaa, niin tule auto ja kuski samalla kertaa.
Asun yksin ja minulla menee yhden viininpullon tyhjentämiseen monta iltaa, uskoisin lapsiperheen vanhempien kykenevän samaan.
En ole varma saako jouluna taksia helposti.
Todellakaan ei ole kohtuutonta haluta viettää joulua tai ylipäätään olla rauhassa omassa kodissa ilman muiden lapsia.
Sano miehelle, että menee jonnekin muualle joulunviettoon lastensa kanssa. Lisäksi käske miestä hankkimaan oman kodin. Aika usein nuo eroisät ovat köyhiä ja muuttavat uuden naisen kotiin lastensa kanssa. Älkää ryhtykö siihen. On paljon parempi asua erillään omissa kodeissa.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille ukollesi suoraan että se ei ole sun tehtävä hyysätä hänen pentujaan ja lähdet omalle lomalle. Ja toivottavasti myös katkaiset suhteen ukkoon ja etsit lapsivapaan miehen.
Ei vaan miehen pitää mennä muualle joulunviettoon. Yleensä uusperheissä koti on naisen koti, johon mies muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Äitipuoli ja isä menevät naimisiin, joilloin vaimo saa puolet omaisuudesta.
Eroisät ovat köyhiä. Kun menin naimisiin sellaisen kanssa, teetin tiukan avioehdon. En sitten kyllä edes lopulta halunnut asua yhdessä, kun en kestänyt miehen lapsia, joten sanoin miehelle, että hänen piti hankkia oma koti itselleen ja lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te tunnevammaiset pariudutte ihmisten kanssa joilla on lapsia???
Mistä päättelit, että joku on tunnevammainen? Omat lapseni ovat jo isoja ja pystyvät toimimaan itsenäisesti. Mieheni lapset ovat pieniä ja itsekin olen tehnyt pitkän työrupeaman, jonka jälkeen haluan viettää rauhallisen joulun enkä kuunnella pikkulasten itkua. Haluan pelata lautapelejä, syödä jouluruokaa, katsella rauhassa elokuvaa yms. Siksi mies viettää pienten lastensa kanssa joulun toisaalla ja minä omieni ja lähisukulaisteni kanssa aikuisten joulun.
Kuka ei ymmärrä tätä asiaa on vähä-älyinen. Tottakai se aikuinen joka on alkanut suhteeseen lapsia omaavan kanssa lähtee pois. Miksi näitä ihmisiä on nykyään niin paljon jotka ei tajua mitään muuta kun oman itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei ymmärrä tätä asiaa on vähä-älyinen. Tottakai se aikuinen joka on alkanut suhteeseen lapsia omaavan kanssa lähtee pois. Miksi näitä ihmisiä on nykyään niin paljon jotka ei tajua mitään muuta kun oman itsensä?
Ai omasta kotoaan pitää lähteä pois että mies h o r o voi pentuinensa valloittaa sen ja sotkea paikat? Joo ei käy.
Onneks Mulla on edessä nyt se lapseton joulu! Samat v*****ksen aiheet kuin ap:la. Tsemppiä sinne!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lasten läsnäolo estää saunassa käymisen, viinin lipittämisen ja elokuvan katsomisen?
Mikä idea tässä on? Olla sitten saman katon alla viettämässä joulua eri tavoin?
Miten niin? Meinaatko, että mies ja lapset eivät voi käydä saunassa? Tai ettei isä voi juoda viiniä? Tai katsoa elokuvaa? Vai meneekö ap yhdeksältä nukkumaan ja haluaa tehdä kaiken ennen sitä?
Oikein. Joulunakin voi tulla tilanne, että pitää lähteä viemään yhtä sairastunutta päivystykseen tai kotona on tapahtunut joku onnettomuus. Minulla on käsitys, että paljon ihmisiä hakeutuu lääkäriin juuri jouluna.
Hei haloo, taksi tai ambulanssi. On aika hitosti ihmisiä kenellä ei ole edes autoa.
Ukko ja pennut mäkeen ja ovi lukkoon.
Asun miesystävän asunnossa ja teen joulun. Hänen aikuiset lapset ovat kutsuttu ja näillä näkymin ovat tulossa.
Meilllä välit eivät ole hyvät, koska he ovst sitä mieltä käytän heidän isäänsä hyväksi, koska en maksa vuokraa.
Kuopus tulee tänne jo päivää ennen ja nämä miehen lapset ovat kysyneet missä he nukkuvat.
Teen kaiken, mikä on minulle ok ja saan miehen lapsilta käskyjä, oletuksia jne. Kumpikaan heistä ei tuo mitään, ei ruokaa, juotavaa lahjoja, mutta lahjalistaa aikuiset lapset ovat antaneet.
Olen tyytyväinen päätökseen, ettei kumpikaan muuttanut toisen luo, kun joku lapsista asui kotonaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet valkkaa kumppaneikseen tuollaisia viinin lipittäjiä kun pullantuoksuisia, lapsiystävällisiä, itsestään huolta pitäviä kodinhengettäriäkin ok tarjolla. It is what it is ja valintojesi mukaan kärsit.
no ainakin minulle TInderissä kerran yksi 5-vuotiaan lapsen isä kertoi haluavansa kumppaniksen lapsettoman aisen, "koska on helpompaa, kun toisella ei ole lapsia".
Miksi ukot tekee lapsia vanhemmalla iällä?