Olenko kohtuuton kun en halua yhteistä joulua miehen lasten kanssa?
Ovat suunnitelleet, että lapset ovat koko joulun meillä, koska viime vuonna olivat äidillään. En ole lainkaan kiinnostunut värkkäämään niin minkäänlaista lasten joulua. Ehdotin, että mies joko vie lapset kylpylä- tai mökkilomalle jouluksi, tai minä menen itse johonkin. Mies loukkaantui. Olen kuulemma joustamaton ja itsekäs. Kyse ei ole siitä, että minulla olisi jotain miehen lapsia vastaan, mutta minusta he eivät ole minun päänsärkyni. Haluan jouluna käydä saunassa, juoda muutaman lasin punaviiniä ja katsoa ehkä rauhassa elokuvan.
Kommentit (521)
Täällä kauhistellaan Auerin lasten sijaisperheen vanhempien käytöstä mutta kommenttien perusteella suurin osa tämän palstan naisista on ihan samanlaisia. Ei ole minun, mitään ei tarvi tehdä, toisten lapset yök. Aikuiset ihmiset, olette te kyllä aika oksettavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätäkin rölläystä jaksettu jatkaa näin pitkälle...
Vaikka tämä trolliksi tiedetään, niin keskustelijat ehkä haluavat pohtia tätä kuvitteellista tilannetta?
Oikeastihan tämä olisi erittäin typerä pariskunta.
Jaa. Mua kiinnostaa lähinnä, että miksi näin moni on sitä mieltä, että ainoastaan lapsettoman naisen pitää tässäkin asiassa joustaa. Jos ap olisi lapseton mies, pitäisikö hänen silloinkin tehdä joulu puolison lapsille?
Kuulostaa ikäväktä kutsua rakastamansa ihmisen lapsia päänsäryksi. Joka toinen joulu on liikaa vaadittu ap:n kaltaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aloittaja voi antaa miehen suuttua ja lähteä kahdeksi viikoksi Kanarialle.
Toinen vaihtoehto on, että mies omin kätösin tekee lapsilleen joulun. Aloittaja osallistukoon valmisteluihin vain sen verran, minkä katsoo sopivaksi. Tottahan hän olisi varmaan ilman lapsiakin jotain jouluksi laittanut? Meinasitko ostaa vain pullon punaviiniä?
Jos lapsille ei synny perinteinen joulu-unelma, niin se on yksin lasten isän syytä.
Niinpä, ei ne ole naisen biologisia lapsia eikä ole pakko järjestää joulua. Mies siivoaa ja tekee jouluruoat.
Täällä puhutaan pakosta. Eikö kukaan ajattele niin, että ne on itselle rakkaan ihmisen lapsia, jolloin itsekin on kiinnostunut heistä ja haluaa viettää aikaa myös heidän kanssa? Eli ei ole pakko, vaan ha
Niinpä, uusi naisystävä voi jutella lasten kanssa ja tehdä lasun, jos mies ei siivoa ja tee ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä trolliksi tiedetään, niin keskustelijat ehkä haluavat pohtia tätä kuvitteellista tilannetta?
Jaa. Mua kiinnostaa lähinnä, että miksi näin moni on sitä mieltä, että ainoastaan lapsettoman naisen pitää tässäkin asiassa joustaa. Jos ap olisi lapseton mies, pitäisikö hänen silloinkin tehdä joulu puolison lapsille?
Kuulostaa ikäväktä kutsua rakastamansa ihmisen lapsia päänsäryksi. Joka toinen joulu on liikaa vaadittu ap:n kaltaisilta?
On ikävää, että otit avioeron ja sua kiinnostaa vaan oma onnellisuus ja vapaapäivät lapsista. Miksi teette lapset samantien ettekä tutustu kumppaniin kunnolla.
_Siis alapeukuista päätellen mammojen perheissä kaikki ovat nakit silmillä koko joulun? Ookoo. _
Niin, kirjoitinkin jo, että suomalaisille tuntuu olevan tasan kaksi vaihtoa: vesiselvä tai nakit silmillä. On täysin mahdotonta ymmärtää, että jouluna(kin) voi nauttia lasillisen tai pari ruoan seuraksi. Suomalaiset ovat edelleen juntteja.
Nykyäidit hoitaa omia lapsia vain joka toinen viikko ja joka toinen joulu ja kiukutellaan, kun ei äitipuoli sitä ja tätä.
Ehkä äitipuoli voisi ostaa hienoja tavaroita ja viedä matkoille niin, että lapsi ei halua enää oman äidin luo ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kauhistellaan Auerin lasten sijaisperheen vanhempien käytöstä mutta kommenttien perusteella suurin osa tämän palstan naisista on ihan samanlaisia. Ei ole minun, mitään ei tarvi tehdä, toisten lapset yök. Aikuiset ihmiset, olette te kyllä aika oksettavia
Sua kiinnostaa äitinä oma vapaa-aika ja nussiminen muiden miesten kanssa, joten otit eron ja syyttelet niitä jotka ei ole sun lapsen äitejä eikä ole lain mukaan mitenkään vastuussa sun lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa äitinä oma vapaa-aika ja nussiminen muiden miesten kanssa, joten otit eron ja syyttelet niitä jotka ei ole sun lapsen äitejä eikä ole lain mukaan mitenkään vastuussa sun lapsista.
Kiitos vaan mun lapsi asuu mun kanssani ja olen tasan tarkkaan hänestä vastuussa ihan itse, eikä kukaan muu. Mene hoitoon
Jos nainen on omat lapset hoitanut aikuisiksi asti niin ei varmasti tarvitse hoitaa enää muiden lapsia. Hoitakaa itse ne lapsenne tai jättäkää lapset tekemättä.
No joutuisihan se mies lapsilleen joulun järjestämään oli siinä naisystävää kuvioissa tai ei. Vai olisiko sinkkuna mies lähtenyt lasten kanssa joulun viettoon valmiisiin pöytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vaan mun lapsi asuu mun kanssani ja olen tasan tarkkaan hänestä vastuussa ihan itse, eikä kukaan muu. Mene hoitoon
Mene itse senkin muiden miesten kanssa nussija.
Olet.Valitessa miehesi olet tiennyt että pakettiin kuuluu lapset.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä lasta tehdessä, että sinä hoidat itse lapset eikä kukaan muu. Vai lasu ja lapset huostaanottoon.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole niin päin että miehet eivät halua naisia joilla on lapsia edellisestä suhteesta. Eivät yleensä joida omiaankaan lapsiaan, puhumattakaan toisen lapsista. Miksi siis naistenkaan tarvitsisi hyysätä ukon eri naiselle siittämiä kakaroita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä lasta tehdessä, että sinä hoidat itse lapset eikä kukaan muu. Vai lasu ja lapset huostaanottoon.
Sinä taidat itsekin olla vielä niin keskenkasvuinen, että mene kotiin mamman helmoihin vielä vähän kasvamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävää, että otit avioeron ja sua kiinnostaa
Siis mitä? Kuka? En minä, viimeksi kirjoittanut, ole ottanut avioeroa. Rakastan edelleen miestäni ja lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat itsekin olla vielä niin keskenkasvuinen, että mene kotiin mamman helmoihin vielä vähän kasvamaan
Itse et hoida omia lapsia ja yrität sysätä niitä muiden vastuulle. Äitupuoli voi tehdä lasun ja lapset huostaanotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet täysin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet täysin sekaisin.
Itse olet. Äitipuoli voi tehdä lasun myös lapsen äidistä, jos lapsella on mustelma.
Mies haluaa maata soffalla ja etsii jotain ilmaispiikaa. Vastuu omista lapsista ei kiinnosta. Lain mukaan lasten hoitaminen ja niille ruoan tekeminen on miehen vastuulla vai pitääkö äitipuolen tehdä lasu.