Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus päätti ettei kannabista laillisteta.

Vierailija
10.12.2025 |

Asia on niin arka ettei siitä saa keskustella. 

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilillä voi syntyä yksitoista yhdentoista vauvaa kun kannabiksella voi syntyä kymmenen kympin vauvaa

I.E. De Facto

Päättäkää ite haluatteko kehitysvammaisen allergiikko vauvan tai vauvan joka osaa ajatella syntymästään kuolemaan sitä että Jumala ja taivaan isä on olemassa

Olisin halunnut nyt osata paremmin kirjoittaa kommenttini mutta ikävä kyllä olen polttanut tänään vähän, mikä vaikuttaa minun vauvojen saantiin :)

Vierailija
82/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvinkin kannabis on edelleen kannabista. Tuo on koomista kuinka kannabiksen eri vahvuudet ovat ongelma. Alkoholin eri vahvuudet eivät haittaa samalla tavalla. Se vahvinkaan kannabis ei tapa käyttäjää. Pirtu tappaa ihan varmasti jos sitä juo liikaa. 

Sinun pitäisi maistaa linkin videossa olevaa erikois alkoholia model pullosta ja runsasta vahvaa kannabista erikseen ja kertoa sen jälkeen että mikä on runsasta ja mikä ei.

Videossa ei mainita polttamisesta kertaakaan koska se on niin paskaa. Kuinka monen ihmisen roolihahmo tekee genetiikkaa runsaasta ja vahvasta kannabiksesta?

Ei kovin monen, koska se on paskaa ja hyvä pitää laittomana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvinkin kannabis on edelleen kannabista. Tuo on koomista kuinka kannabiksen eri vahvuudet ovat ongelma. Alkoholin eri vahvuudet eivät haittaa samalla tavalla. Se vahvinkaan kannabis ei tapa käyttäjää. Pirtu tappaa ihan varmasti jos sitä juo liikaa. 

Sinun pitäisi maistaa linkin videossa olevaa erikois alkoholia model pullosta ja runsasta vahvaa kannabista erikseen ja kertoa sen jälkeen että mikä on runsasta ja mikä ei.

Videossa ei mainita polttamisesta kertaakaan koska se on niin paskaa. Kuinka monen ihmisen roolihahmo tekee genetiikkaa runsaasta ja vahvasta kannabiksesta?

Ei kovin monen, koska se on paskaa ja hyvä pitää laittomana

Videon 27sekunnin kohdalla on sellaisesta alkoholista kyse että kovimmankin luokan kannabiksen artesaani käyttäjä rupeaisi arvostamaan alkoholia enemmän.

Vierailija
84/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen vastustajat eivät ole koskaan kokeilleet kannabista mutta tietävät sen olevan vaarallista. Minä tiedän muutaman jotka pettyivät siihen kuinka vähän kannabis päihdyttää. Niiden mielestä alkoholi oli parempi siksi kun siitä meni kunnolla sekaisin. Itse tykkään juuri siitä ettei mene niin sekaisin. Kannabis kun on lievempi päihteenä kuin alkoholi.

Kannabis on yleisin laittomista päihteistä ja aika vähän siitä päihtyneenä aiheutetaan häiriöitä tai rikoksia. Alkoholi sen sijaan aiheuttaa paljon häiriökäytöksiä ja väkivaltarikoksia. Suurin osa väkivalta ja henkirikoksista tehdään humalassa. Kuitenkaan tuollaiset faktat ei vaikuta suomessa siihen että kannabis voitaisi edes sallia. 

Vierailija
85/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yksi lysti. Olen polttanut yli 25 vuotta ja poltan jatkossakin, oli laitonta tai ei. Minä kun en oman kehoni suhteen ota määräyksiä vastaan yhtään keneltäkään. Minulla se auttaa unettomuuteen ja hermosärkyyn ja minä hoidat niitä kuten itse haluan. Opiaatteja, mielipide pillereitä ja muita huumeita en todellakaan näihin vaivoihin ala kiskomaan. Senkus pidätte laittomana, ei se kenenkään käyttöön ole tähänkään mennessä vaikuttanut millään tavalla. Aivan päinvastoin, käyttö vain lisääntyy ja yleistyy vuosi vuodelta niin Suomessa kuin muuallakin joten siinäpä se teidän kieltolakinne järki nähdään. Ei kiinnosta ketään. 😂

Vierailija
86/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen vastustajat eivät ole koskaan kokeilleet kannabista mutta tietävät sen olevan vaarallista. Minä tiedän muutaman jotka pettyivät siihen kuinka vähän kannabis päihdyttää. Niiden mielestä alkoholi oli parempi siksi kun siitä meni kunnolla sekaisin. Itse tykkään juuri siitä ettei mene niin sekaisin. Kannabis kun on lievempi päihteenä kuin alkoholi.

Kannabis on yleisin laittomista päihteistä ja aika vähän siitä päihtyneenä aiheutetaan häiriöitä tai rikoksia. Alkoholi sen sijaan aiheuttaa paljon häiriökäytöksiä ja väkivaltarikoksia. Suurin osa väkivalta ja henkirikoksista tehdään humalassa. Kuitenkaan tuollaiset faktat ei vaikuta suomessa siihen että kannabis voitaisi edes sallia. 

KANNabiksen käyttäjät, minä mukaanlukien... Teen tyhmiä yhteenvetoja, yleistän, 

Kannabis luo psykoositilan ja jos se psykoositila ottaa vallan niin olet muiden ohjattavissa, jos erotat psykoosin realiteetistä koska aivosi kommunikoivat keskenään niin et joudu psykoosiin.

.ilman kannabista ihminen voi päästä viellä luovenpaan ajatustilaan aivosi kommunikoinnilla, aivojen kommunisti

Vierailija
87/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan yksi lysti. Olen polttanut yli 25 vuotta ja poltan jatkossakin, oli laitonta tai ei. Minä kun en oman kehoni suhteen ota määräyksiä vastaan yhtään keneltäkään. Minulla se auttaa unettomuuteen ja hermosärkyyn ja minä hoidat niitä kuten itse haluan. Opiaatteja, mielipide pillereitä ja muita huumeita en todellakaan näihin vaivoihin ala kiskomaan. Senkus pidätte laittomana, ei se kenenkään käyttöön ole tähänkään mennessä vaikuttanut millään tavalla. Aivan päinvastoin, käyttö vain lisääntyy ja yleistyy vuosi vuodelta niin Suomessa kuin muuallakin joten siinäpä se teidän kieltolakinne järki nähdään. Ei kiinnosta ketään. 😂

Ylänuolitin, mutta ei psykoosi ole mikään ylpeyden aihe

Vierailija
88/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäät ovat artesaaneja kannabiksen kanssa eivätkä tarjoa heseä jotta aivotoiminnat ottaisivat vallan psykoosista.

Tälläisten kusipäiden takia suomessa ei olla edes dekriminalisoitu kannabis.

VAIN JA AINOASTAAN SUOMESSA

Vierailija
89/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KANNabiksen käyttäjät, minä mukaanlukien... Teen tyhmiä yhteenvetoja, yleistän, 

Kannabis luo psyk

Kun näkisi oikeasti sellaisen kannabiksen käyttäjän joka on itse nähnyt kannabispsykoosin. Kaikki medioista lukemani psykoosit ovat olleet sekakäytön seurausta. Kun vetelee useita aineita niin ei ole ihme jos alkaa heittää päässä. Näitä monen aineen käyttöjä on väitetty kannabispsykooseiksi. Sitten oikeasti yli 30 vuotta käyttäneet eivät ole nähneet yhtäkään kannabispsykoosia.

Vierailija
90/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että joudun jatkamaan laittoman kannabiksen kulutusta. Minun käyttööni laittomuus ei vaikuta, mutta rahat tästä valuu laittomille markkinoille.

Se on oma valinta mutta älä sitten tule vaatimaan veronmaksajien rahoja itsei hoitamiseen kun niiden aika koittaa.

Vierailija
91/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KANNabiksen käyttäjät, minä mukaanlukien... Teen tyhmiä yhteen

Olen minäkin uskonut kaiken näköiseen

Vierailija
92/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylänuolitin, mutta ei psykoosi ole mikään ylpeyden aihe

Ei varmasti olekkaan, sehän on vakava mielisairaus ja voi olla jopa hnegan vaarallinenkin, sitähän ei tiedä mitä moisissa tiloissa itselleen tekee. Minulla onneksi ole koskaan ollut minkäänlaisia mielenterveydellisiä ongelmia. Ei edes näitä trendikkäitä masennuksia ja mitä lie ADHD, ahdistushäiriöitä. Suosittelen hankkiutumaan pikaisesti ensiapuun jos tuollaista ongelmaa on, sieltä varmaan ohjaavat oikeaan paikkaan hoitoa saamaan. 

Vierailija
93/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suomessa hoetaan tätä psykoosi hommaa, mutta jännä oli noissa tämän vuosituhannen tutkimuksissa joita on tehty maailman laajuisesti, on todettu että maissa joissa kannabis on laillistettu ja sitä käytetään runsaasti, ei ole kuitenkaan psykoosit ja mielenterveysongelmat lisääntyneen laillistamisen jälkeen vaikka laillistamista on usein seurannut käytön väliaikainen huomattavakin piikki kunnes on tasaantunut. 😂 Löytyy paljonkin eri yliopistoiden dataa aiheesta kun googlailette ja tutkislelette. Mikähän tätä mahtaisi selittää? 

Vierailija
94/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina suomessa hoetaan tätä psykoosi hommaa, mutta jännä oli noissa tämän vuosituhannen tutkimuksissa joita on tehty maailman laajuisesti, on todettu että maissa joissa kannabis on laillistettu ja sitä käytetään runsaasti, ei ole kuitenkaan psykoosit ja mielenterveysongelmat lisääntyneen laillistamisen jälkeen vaikka laillistamista on usein seurannut käytön väliaikainen huomattavakin piikki kunnes on tasaantunut. 😂 Löytyy paljonkin eri yliopistoiden dataa aiheesta kun googlailette ja tutkislelette. Mikähän tätä mahtaisi selittää? 

Kun käyttönsä salanneet tulevat näkyviin niin näyttäähän se piikiltä tilastoissa. Kun laillinen alkoholi ja kovat huumeet aiheuttavat paljon enemmän psykooseja niin kannabiksen psykoosiriskin liioittelu on typerää. Tai naurettavaa mitä ilmaisua nyt haluaa käyttää mutta huono perustelu kun halutaan kieltää sen päihteen käyttö joka aiheuttaa vähiten päihdepsykooseja. 

Pelkän kannabiksen käytön aiheuttamia psykooseja ei ole suomessa edes joka vuosi. Tuolla riskillä on aika onnettoman huonoa kieltää käyttö. Alkoholi aiheuttaa joka vuosi noin 4 tuhatta psykoosia. Kaksinaismoraali selittää miksi se on näin...

Vierailija
95/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein, yhtään veroeuroilla ei ole järkeä näitä nistejä hoitaa.

Mutta hoidetaanhan niitä silti.

Vierailija
96/155 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Finland laillistaa kannabiksen niin silloin Finland on myynyt liike-energian marijuanalle. Jos yksikin on niin i-di-oot-ti niin ne yksilöt ovat niin kauheeta paskaa ettei sanotuksi saa edes istuttamalla maailman alkukantaisinta marijuana siementä ja polttamalla sitä kypsää kukintoa mitä siitä kasvaa feministisesti.

Vierailija
97/155 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä hullua kun poliitikot oikein tukevat kannabiksen laitonta myyntiä. Näin sitä huumeongelmaa kasvatetaan.

Vierailija
98/155 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kannabiksen viihde tai lääkekäyttäjät eivät ole nistejä. Toiseksi hyvin harva niistä tarvitsee hoitoa kannabiksen takia. Poliitikoiden on vaikeaa - mahdotonta myöntää että laittomuus aiheuttaa kannabiksen suurimmat haitat. Puhtaasti päihdyttävänä tai huumaavana aineena kannabis on sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Sano sinä miksi se kannabis on kiellettyä? Mielenkiintoista sekin että monessa paikassa se on sallittua tai laillista niin vielä uudestaan miksi sen pitää olla suomessa kiellettyä?

Jokainen käyttäjä voi väittää tarvitsevansa ainetta kipuihin. 

Vierailija
99/155 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä hullua kun poliitikot oikein tukevat kannabiksen laitonta myyntiä. Näin sitä huumeongelmaa kasvatetaan.

Ei sitä tueta, vaan näitä polttelijoita on liikaa. Mikä on mennyt pieleen elämässä kun päätä pitää jatkuvasti sekoittaa. 

Vierailija
100/155 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kannabiksen viihde tai lääkekäyttäjät eivät ole nistejä. Toiseksi hyvin harva niistä tarvitsee hoitoa kannabiksen takia. Poliitikoiden on vaikeaa - mahdotonta myöntää että laittomuus aiheuttaa kannabiksen suurimmat haitat. Puhtaasti päihdyttävänä tai huumaavana aineena kannabis on sata kertaa vähemmän haitallista kuin alkoholi. Sano sinä miksi se kannabis on kiellettyä? Mielenkiintoista sekin että monessa paikassa se on sallittua tai laillista niin vielä uudestaan miksi sen pitää olla suomessa kiellettyä?

Jokainen käyttäjä voi väittää tarvitsevansa ainetta kipuihin. 

Käyttäjän ei pitäisi joutua puolustelemaan käyttöään. On aivan sairasta ettei ihminen saa valita vähiten haitallista päihdettä. Vain huomattavan haitallista alkoholia saisi ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme