Mikä avuksi, kun keho jää eron jälkeen stressitilaan?
Yllättävä, selvittämätön ero. Viikkoja jo sen verran takana, että pahin suru ja järkytys on ohi, mutta keho on jäänyt stressaantuneeseen tilaan.
Lämpimät kylvyt, lempeä itsepuhe ja hengitysharjoitukset kuulostaa lähinnä vttuilulta, joten jotain toimivaa vinkkiä jos heittäisitte.
Kommentit (8)
Pitää ryypätä kunnolla, kyllä se siitä.
Itse aloitin kävelylenkeillä, pikkuhiljaa aloitin juoksemaan ja siitä tuli mun terapia ja kehon rauhoittaja. Ja mielellään luonnossa, liikenteen melussa stressitasot ei pääse laskemaan.
Liikunta ylipäätään auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ryypätä kunnolla, kyllä se siitä.
Ei auta. Tunteet nousee vaan pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloitin kävelylenkeillä, pikkuhiljaa aloitin juoksemaan ja siitä tuli mun terapia ja kehon rauhoittaja. Ja mielellään luonnossa, liikenteen melussa stressitasot ei pääse laskemaan.
Liikunta ylipäätään auttaa.
Tämä on normaalisti keinoni hallita stressiä, mutta pitkittynyt flunssa estää tehokkaan liikunnan tällä hetkellä.
Känni auttaa,juonut jo kolme vuotta putkeen,Erot on kamalaa!
Ohjattu liikunta, reipas liikunta. Siinä keskittyy yhteen asiaan ja on kuitenkin toisten ihmisten seurassa.
Sitten vaan kevyttä liikuntaa nyt kuten se puolen tunnin kävely vaikka lähimetsässä, puistossa. Ei liikunta aina tarkoita täysillä repimistä.
Se ottaa oman aikansa. Vertaistuki ja luonnossa kävely ovat hyviä. Rosen terapia.