Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (19589)
Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö toi uskiskin käy täällä? Oon ollu vuoden pois ja tasan sama jankutus ketjussa meneillään 😅 jopa emojeista tunnistaja on paikalla!
Ettekö oikeesti vieläkään ole hankkineet elämää?
Kaula kenossa ja pyllyä heiluttaen sinäkin pyyhälsit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tää tilanne jokaikinen päivä
Mist et tee mitään?
En pääse lähelle enkä pääse irtikään. Oliko vielä hyviä neuvoja?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään järkeä tänne kirjoitella, mutta pakko päästä oksentamaan nämä ylitsevuotavat tunteet johonkin.
Kaipaan sua mies ihan älyttömästi. Kun et ole lähelläni, tuntuu että minusta puuttuisi palanen. Energia välillämme meinaa saada minut hulluksi, pakkohan sunkin on se tuntea, eikö? Tietäisitpä vaan, kuinka sisälläni kuohuaa, kun kohtaamme...
Toisaalta, olen tunnettu pokerinaamastani ja ainakin yritän kovasti olla asiallinen, lähes välinpitämätön, ettet saisi liikaa vihiä ajatuksistani. Tilanne on nyt vaikea, eikä nämä tunteet sinua kohtaan ainakaan helpota sitä yhtään.
Toivon sinulle elämässäsi kaikkea hyvää, olisinpa joskus osa sitä, edes jollain tavalla.
💋
Etkö saa näitä omalta mieheltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia..-Anneli
Hyvää yötä Annelin annelille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😜😘 tää tyyppi on sama kun se tän 🤣🤣🤣 trollin matkija. Tais tulla mustikseksi. Kun huomiota pitää saada.
😘🤣 Tää on sama myös ja 😍
🙊
🤭
😉
😭
🤔
🤦🏻 Ja nää 🥵🤯🔥😁
Jumalauta ei ole. Enkä edes ole kaikki noista.
Et niin, oot vaan 😜😘 ja tän 🤣🤣🤣 matkija. Huomiohoro.
Räkättäjää en ole matkinut kertaakaan.
Ja minä oon matkinut 😜😘 sivusta
Turha selittely on typerää.
Vaikka juoksisin alasti kadulla viestini kanssa niin sillä ei olisi mitään vaikutusta