Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20463)
EnkÀ sitÀ paitsi ole ollut ketjussa viittÀ vuotta.
Kehittymisen halu on satunnaista.
En tule koskaan saamaan sinulta sellaista kohtelua, jossa tuntisin olevani turvassa. Koska vain voi tulla mitÀ vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta.
Halauksia sinulle 46 vuotias ihana nainen đ€.
Kaipaan sinua đ„°
đ€
đ§Ąđč
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistÀ on suurempi pelle?
MinÀ. Olen kaivattua pidempi ja painavampi.
Vierailija kirjoitti:
EthÀn sÀ ketÀÀn kaipaa vaan piikittelet tÀÀllÀ vain kaikkia niiden kuvitteellisista puolisoista. Ei ketju sitÀ varten ole ;)MÀ kÀyn tÀÀllÀ satunnaisesti tai en oikeastaan juuri ollenkaan. Olin just reilun vuoden pois ja eilen tulin vilkuilemaan, kun muistin tÀn ketjun olemassaolon. Kaikki samat tÀÀllÀ edelleen! SinÀkin!
Keskity omiin asioihisi. Lukutaidon oppii koulussa.
Vierailija kirjoitti:
SinĂ€ đ€
No mitÀ?
JÀttÀisin kaiken, jos lapsia ei olisi.
Tulin toivottamaan hyvÀÀ pÀivÀÀ tutulle tyypille, mutta vakiotrolli nÀyttÀÀ olevan paikalla, joten parempi poistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon vakaampaa se on irl kuin tÀssÀ sopassa joka tapauksessa.
Ketjussa vai omassa liitossasi? Avioliitossa on sillÀ tavalla vakaata, ettÀ jos suhteeseen molemmat ovat sitoutuneet, silloin yleensÀ sen olemassaolosta ei veivata pÀivittÀin. Hyvin luonnollista. Sama pÀtee myös ystÀvyyssuhteisiin. Niihin voi luottaa.
Omassa liitossani. đ
đ
Nyt oli hauska.
Eikös sinun pitÀisi keskittyÀ siihen eikÀ keitellÀ muita soppia? Vai sopiiko sivusopat vaimollesi?
En ole mies enkĂ€ avioitunut. Ei ole lapsiakaan. Jatka vaan harhailuasi. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀttÀisin kaiken, jos lapsia ei olisi.
Olisin tappanut itseni erÀs vuosi jos lapsia ei olisi.
Ihmiset joilla on lapsia varmasti ymmÀrtÀvÀt nuo molemmat ajatukset todella hyvin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Tulin toivottamaan hyvÀÀ pÀivÀÀ tutulle tyypille, mutta vakiotrolli nÀyttÀÀ olevan paikalla, joten parempi poistua.
Sun tuttu tyyppisi ei voi mitenkÀÀn tunnistaa kuka olet. On kuin seinille huutelisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EthÀn sÀ ketÀÀn kaipaa vaan piikittelet tÀÀllÀ vain kaikkia niiden kuvitteellisista puolisoista. Ei ketju sitÀ varten ole ;)MÀ kÀyn tÀÀllÀ satunnaisesti tai en oikeastaan juuri ollenkaan. Olin just reilun vuoden pois ja eilen tulin vilkuilemaan, kun muistin tÀn ketjun olemassaolon. Kaikki samat tÀÀllÀ edelleen! SinÀkin!
Kun sua on juuri moitittu toisten kaipaukseen sekaantumisesta ja tuomitsemisesta niin millÀ kilinkellin natsoilla alat nyt muita kehotella omiin asioihin keskittymiseen. Varsinainen vitsi keskustelijaksi! XD sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tÀÀ tilanne jokaikinen pÀivÀ
Mist et tee mitÀÀn?
Vaikka juoksisin alasti kadulla viestini kanssa niin sillÀ ei olisi mitÀÀn vaikutusta
Taktiikan vaihdoksen aika. Suora puhe yleensÀ toimii.
Vierailija kirjoitti:
SÀhÀn se pikkumulkkunen senkin rötöksen masinoit. Toivon karman kostoa sulle, perheenjÀsenes kautta niin sattuupahan suhun enemmÀn. TiedÀ ettei kriminaali luonteesi ole mikÀÀn salaisuus. Parempi sun pysytellÀkin siel pimeÀssÀ persreiÀssÀ poissa sivistyksestÀ kun et kykene yhteiskunnan sÀÀntöjÀ noudattaa lÀskipÀÀ.
SinÀkin tÀÀllÀ edelleen! TÀÀ ketju on oikeasti kunnon aikakone, tasan samat jutut joka ikinen pÀivÀ vuodesta toiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sua on juuri moitittu toisten kaipaukseen sekaantumisesta ja tuomitsemisesta niin millÀ kilinkellin natsoilla alat nyt muita kehotella omiin asioihin keskittymiseen. Varsinainen vitsi keskustelijaksi! XD sivusta.
Toihan on semmonen. Se haastaa riitaa ihan mistÀ kulmasta tahansa, koska sillÀ ei ole mitÀÀn varsinaista pointtia muuta kuin se itse riidan haastaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi meistÀ on suurempi pelle?
MinÀ. Olen kaivattua pidempi ja painavampi.
MÀ oon silti suurempi. SisÀinen suuruus ratkaisee. Sivusta
Haluan sua niin paljon rakas. Toiv törmÀttÀisiin jossain kahdelleen, voitaisiin mennÀ vÀhÀn syrjÀÀn / vessaan. Unelmoin ettÀ laittaisin sormen sun huulien eteen ja ottaisit sen suuhusi ja suudeltaisiin pitkÀÀn ja antaisit mun nuolla ja sormeilla sut huipulle ja rakasteltaisiin siinÀ kunnolla.