Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
EhkÀ on parempi ettÀ unnutat vaan rauhassa
KyllÀ sÀkin vielÀ opit molemminpuolisen nautinnon salat, kun kasvat aikuiseksi. Ei kannata suhtautua seksiin vaihtokauppana vaan etsiÀ itselle sopiva kumppani, jonka kanssa nautinnot menee yksiin.
1Tim. 2:9 niin myös, ettÀ naiset ovat sÀÀdyllisessÀ puvussa, kaunistavat itseÀÀn kainosti ja siveÀsti, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillÀ eikÀ kallisarvoisilla vaatteilla,
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tÀÀ tilanne jokaikinen pÀivÀ
Mist et tee mitÀÀn?
HyvÀÀ yötĂ€ ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Kramar đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀtÀ kestÀ ErkkikÀÀn.
Et ole Erkki
En niin. Olen Emma.
Em<3Ma?
Juuri niin. Emma. En ole Emiliasi tai Ellusi vaikka kuinka yritÀt minusta sitÀ tehdÀ.
EihÀn tÀssÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ tÀnne kirjoitella, mutta pakko pÀÀstÀ oksentamaan nÀmÀ ylitsevuotavat tunteet johonkin.
Kaipaan sua mies ihan ÀlyttömÀsti. Kun et ole lÀhellÀni, tuntuu ettÀ minusta puuttuisi palanen. Energia vÀlillÀmme meinaa saada minut hulluksi, pakkohan sunkin on se tuntea, eikö? TietÀisitpÀ vaan, kuinka sisÀllÀni kuohuaa, kun kohtaamme...
Toisaalta, olen tunnettu pokerinaamastani ja ainakin yritÀn kovasti olla asiallinen, lÀhes vÀlinpitÀmÀtön, ettet saisi liikaa vihiÀ ajatuksistani. Tilanne on nyt vaikea, eikÀ nÀmÀ tunteet sinua kohtaan ainakaan helpota sitÀ yhtÀÀn.
Toivon sinulle elÀmÀssÀsi kaikkea hyvÀÀ, olisinpa joskus osa sitÀ, edes jollain tavalla.
đ
Kaipaan iloa, rakkautta ja hyvÀntahtoisuutta.
Siis vielĂ€kö toi uskiskin kĂ€y tÀÀllĂ€? Oon ollu vuoden pois ja tasan sama jankutus ketjussa meneillÀÀn đ jopa emojeista tunnistaja on paikalla!
Ettekö oikeesti vielÀkÀÀn ole hankkineet elÀmÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Tuut mun luo pÀtemÀÀn mun pÀÀlle. TiedÀt kuka olet.
Tuut tuut tuut
10.Te vihaatte sitÀ, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitÀ, joka kertoo totuuden.11. Te poljette tilattomia ja viette maanvuokrana heidÀn viljansa. Sen tÀhden teidÀn kÀy nÀin: Vaikka te rakennatte taloja hakatuista kivistÀ, ette saa asua niissÀ. Vaikka te istutatte ihania viinitarhoja, ette saa nauttia niiden viiniÀ.12. SillÀ minÀ tiedÀn teidÀn rikostenne luvun ja syntienne mÀÀrÀn. Te sorratte syytöntÀ, te otatte lahjuksia ja syrjitte köyhiÀ oikeuspaikalla.13. Sen takia viisas vaikenee tÀllaisena aikana, sillÀ tÀmÀ on paha aika.
Vierailija kirjoitti:
Siis vielĂ€kö toi uskiskin kĂ€y tÀÀllĂ€? Oon ollu vuoden pois ja tasan sama jankutus ketjussa meneillÀÀn đ jopa emojeista tunnistaja on paikalla!
Ei tossa kukaan emojeista tunnistellut.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
EihÀn tÀssÀ ole mitÀÀn jÀrkeÀ tÀnne kirjoitella, mutta pakko pÀÀstÀ oksentamaan nÀmÀ ylitsevuotavat tunteet johonkin.
Kaipaan sua mies ihan ÀlyttömÀsti. Kun et ole lÀhellÀni, tuntuu ettÀ minusta puuttuisi palanen. Energia vÀlillÀmme meinaa saada minut hulluksi, pakkohan sunkin on se tuntea, eikö? TietÀisitpÀ vaan, kuinka sisÀllÀni kuohuaa, kun kohtaamme...
Toisaalta, olen tunnettu pokerinaamastani ja ainakin yritÀn kovasti olla asiallinen, lÀhes vÀlinpitÀmÀtön, ettet saisi liikaa vihiÀ ajatuksistani. Tilanne on nyt vaikea, eikÀ nÀmÀ tunteet sinua kohtaan ainakaan helpota sitÀ yhtÀÀn.
Toivon sinulle elÀmÀssÀsi kaikkea hyvÀÀ, olisinpa joskus osa sitÀ, edes jollain tavalla.
đ
ĂlĂ€ viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đđ tÀÀ tyyppi on sama kun se tĂ€n đ€Łđ€Łđ€Ł trollin matkija. Tais tulla mustikseksi. Kun huomiota pitÀÀ saada.
đđ€Ł TÀÀ on sama myös ja đ
đ
đ€
đ
đ
đ€
đ€Šđ» Ja nÀÀ đ„”đ€Żđ„đ
Jumalauta ei ole. EnkÀ edes ole kaikki noista.
Et niin, oot vaan đđ ja tĂ€n đ€Łđ€Łđ€Ł matkija. Huomiohoro.
RÀkÀttÀjÀÀ en ole matkinut kertaakaan.
Ja minĂ€ oon matkinut đđ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tÀÀ tilanne jokaikinen pÀivÀ