Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (19589)
Ehkä on parempi että unnutat vaan rauhassa
Kyllä säkin vielä opit molemminpuolisen nautinnon salat, kun kasvat aikuiseksi. Ei kannata suhtautua seksiin vaihtokauppana vaan etsiä itselle sopiva kumppani, jonka kanssa nautinnot menee yksiin.
1Tim. 2:9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tää tilanne jokaikinen päivä
Mist et tee mitään?
Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä 💞
Kramar 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä kestä Erkkikään.
Et ole Erkki
En niin. Olen Emma.
Em<3Ma?
Juuri niin. Emma. En ole Emiliasi tai Ellusi vaikka kuinka yrität minusta sitä tehdä.
Eihän tässä ole mitään järkeä tänne kirjoitella, mutta pakko päästä oksentamaan nämä ylitsevuotavat tunteet johonkin.
Kaipaan sua mies ihan älyttömästi. Kun et ole lähelläni, tuntuu että minusta puuttuisi palanen. Energia välillämme meinaa saada minut hulluksi, pakkohan sunkin on se tuntea, eikö? Tietäisitpä vaan, kuinka sisälläni kuohuaa, kun kohtaamme...
Toisaalta, olen tunnettu pokerinaamastani ja ainakin yritän kovasti olla asiallinen, lähes välinpitämätön, ettet saisi liikaa vihiä ajatuksistani. Tilanne on nyt vaikea, eikä nämä tunteet sinua kohtaan ainakaan helpota sitä yhtään.
Toivon sinulle elämässäsi kaikkea hyvää, olisinpa joskus osa sitä, edes jollain tavalla.
💋
Siis vieläkö toi uskiskin käy täällä? Oon ollu vuoden pois ja tasan sama jankutus ketjussa meneillään 😅 jopa emojeista tunnistaja on paikalla!
Ettekö oikeesti vieläkään ole hankkineet elämää?
Vierailija kirjoitti:
Tuut mun luo pätemään mun päälle. Tiedät kuka olet.
Tuut tuut tuut
10.Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.11. Te poljette tilattomia ja viette maanvuokrana heidän viljansa. Sen tähden teidän käy näin: Vaikka te rakennatte taloja hakatuista kivistä, ette saa asua niissä. Vaikka te istutatte ihania viinitarhoja, ette saa nauttia niiden viiniä.12. Sillä minä tiedän teidän rikostenne luvun ja syntienne määrän. Te sorratte syytöntä, te otatte lahjuksia ja syrjitte köyhiä oikeuspaikalla.13. Sen takia viisas vaikenee tällaisena aikana, sillä tämä on paha aika.
Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö toi uskiskin käy täällä? Oon ollu vuoden pois ja tasan sama jankutus ketjussa meneillään 😅 jopa emojeista tunnistaja on paikalla!
Ei tossa kukaan emojeista tunnistellut.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole mitään järkeä tänne kirjoitella, mutta pakko päästä oksentamaan nämä ylitsevuotavat tunteet johonkin.
Kaipaan sua mies ihan älyttömästi. Kun et ole lähelläni, tuntuu että minusta puuttuisi palanen. Energia välillämme meinaa saada minut hulluksi, pakkohan sunkin on se tuntea, eikö? Tietäisitpä vaan, kuinka sisälläni kuohuaa, kun kohtaamme...
Toisaalta, olen tunnettu pokerinaamastani ja ainakin yritän kovasti olla asiallinen, lähes välinpitämätön, ettet saisi liikaa vihiä ajatuksistani. Tilanne on nyt vaikea, eikä nämä tunteet sinua kohtaan ainakaan helpota sitä yhtään.
Toivon sinulle elämässäsi kaikkea hyvää, olisinpa joskus osa sitä, edes jollain tavalla.
💋
Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😜😘 tää tyyppi on sama kun se tän 🤣🤣🤣 trollin matkija. Tais tulla mustikseksi. Kun huomiota pitää saada.
😘🤣 Tää on sama myös ja 😍
🙊
🤭
😉
😭
🤔
🤦🏻 Ja nää 🥵🤯🔥😁
Jumalauta ei ole. Enkä edes ole kaikki noista.
Et niin, oot vaan 😜😘 ja tän 🤣🤣🤣 matkija. Huomiohoro.
Räkättäjää en ole matkinut kertaakaan.
Ja minä oon matkinut 😜😘 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tää tilanne jokaikinen päivä