Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18969)

Vierailija
18781/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lainaus toimi, joten sille, joka kysyi Ă€lykkyysosamÀÀrÀÀni : Eka osuus oli jo todella korkea, ilman matemaattista osuutta. Ja sain jo sillĂ€ luokituksen ryhmÀÀn harvinaisen Ă€lykkÀÀt. (=RyhmĂ€ johon kuuluu 2 prosenttia koko maailman vĂ€estöstĂ€) Silti olen ÀÀrettömĂ€n tyhmĂ€ vĂ€lillĂ€. 

No, tietysti đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Niin kertoisitko nyt sen sinun Ào:n. Se ettÀ ihmiset sanoo fiksuks, ei ole mikÀÀn perustelu, ettÀ on fiksu. Tai ettÀ itse pitÀÀ itseÀÀn fiksuna. Sama

Ei kai tuolle kannata vastata edes? Laittelee aina nuita vÀhemmÀn ÀlykkÀÀmmÀn kansanosan emojeita ja notkuu pÀivÀt ketjussa harrastamassa jotain roskasakkitason "vittuiluonvÀlittÀmistÀ"-huumoria. Et ohi vaan.

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18782/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan se vitt'uilu vĂ€littĂ€mistĂ€kin. 

Jotkuthan vÀittÀvÀt ettÀ rakkaus nostaa vihaakin pintaan.

EttÀ tiedÀpÀ tuota sitten.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18783/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ yx vaan 😘 

Vierailija
18784/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On hyvÀ ettÀ suhteessa voi olla oma itsensÀ. Siksikin helposti vapautuessa tulee pintaan kaikenlaista. Rakkauden tehtÀvÀ on auttaa ja parantaa.

Vierailija
18785/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lainaus toimi, joten sille, joka kysyi Ă€lykkyysosamÀÀrÀÀni : Eka osuus oli jo todella korkea, ilman matemaattista osuutta. Ja sain jo sillĂ€ luokituksen ryhmÀÀn harvinaisen Ă€lykkÀÀt. (=RyhmĂ€ johon kuuluu 2 prosenttia koko maailman vĂ€estöstĂ€) Silti olen ÀÀrettömĂ€n tyhmĂ€ vĂ€lillĂ€. 

Niin kertoisitko nyt sen sinun Ào:n. Se ettÀ ihmiset sanoo fiksuks, ei ole mikÀÀn perustelu, ettÀ on fiksu. Tai ettÀ itse pitÀÀ itseÀÀn fiksuna. Sama

Ei kai tuolle kannata vastata edes? Laittelee aina nuita vÀhemmÀn ÀlykkÀÀmmÀn kansanosan emojeita ja notkuu pÀivÀt ketjussa harrastamassa jotain roskasakkitason "vittuiluonvÀlittÀmistÀ"-huumoria. Et ohi vaan.

TunteisiinđŸŽ¶đŸŽ”đŸŽ¶đŸŽ”

Vierailija
18786/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla turvassa kanssasi. Sinun kanssasi koin rauhan ja turvan. 

Tulehan rakas takas kotiin. Tulehan kainaloon tai syliin kiinni niin lÀmmitÀn sua ja tarjoan rauhan ja turvan aina kun tarvitsee.

Vierailija
18787/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos kumppanista löytyy toksisia asioita niin voi auttaa kumppania pÀÀsemÀÀn eroon tuosta toksisuudesta. Rakkaus kestÀÀ, on lempeĂ€ ja pitkĂ€mielinen. 

Vierailija
18788/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ‘©đŸ«đŸ’žđŸ‘šđŸŒđŸ«

Vierailija
18789/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuna ihmisenĂ€ varmaan huomasit, ettĂ€ toi kommentti oli toiselta ja ettĂ€ minĂ€ kommentoin sitĂ€ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Sille juuri viestini osoitin, sille "fiksulle". Fiksuna varmaan Ă€lysit sen. SpĂ€mmit vaan vĂ€liin. Kysyin alunperin hĂ€nen Ă€o:ta, hĂ€n vastasi kysymĂ€llĂ€ minun, mikĂ€ on typerÀÀ, kerroin sen, ja odotan ettĂ€ hĂ€n "fiksuna" ihmisenĂ€ osaa vastata kysymykseen. Siksi kysyin uudestaan. ÄlykkÀÀnĂ€ en sinulta kysynyt mitÀÀn. YmmĂ€rsit vÀÀrin. T. Ei se "fiksu" vaan Ă€lykkÀÀmpi.

Vierailija
18790/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat 💕 ( kun lĂ€hdette höyhensaarille)

Vierailija
18791/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotukissa 😘

MinkĂ€ rotuinen? MetsĂ€kissa, persialainen vai  Egyptinmau?

Supisuomalainen sinisilmĂ€inen blondi 😘

Vierailija
18792/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksuna ihmisenĂ€ varmaan huomasit, ettĂ€ toi kommentti oli toiselta ja ettĂ€ minĂ€ kommentoin sitĂ€ đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Sille juuri viestini osoitin, sille "fiksulle". Fiksuna varmaan Àlysit sen. SpÀmmi

MĂ€ kysyin sun, tollo đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Vierailija
18793/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille juuri viestini osoitin, sille "fiksulle". Fiksuna varmaan Àlysit sen. SpÀmmi

Jaa se kysymys oli minulle, en todellakaan tiedÀ ÀlykkyysosamÀÀrÀÀni, en ole keskittynyt koskaan sellaisiin asioihin. TiedÀn olevani fiksu ja se riittÀÀ minulle.

Vierailija
18794/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaat mua 😣

Itse en vihaa henkilöÀ jota kaipaan ja rakastan. HÀn ei ole minua kohdellut hyvin. NÀen hÀnen inhimilliset kipuilunsa ja kypsymÀttömyytensÀ. Ajattelen hÀnestÀ kauniita, sillÀ tunnistan hÀnen potentiaalinsa ja kaiken kattavan kauneutensa. EhkÀ me pÀÀdytÀÀn vielÀ yhteen, jos ei - niin hÀnelle kaikkea hyvÀÀ, parempaa kuin minÀ.

Vierailija
18795/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€hĂ€n vĂ€liin kaipausta jĂ€lleen. Rakastan sua. 😘

MinĂ€ myös sinua. 😘

Vierailija
18796/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiinĂ€ oli kyllĂ€ jotain taianomaista... MeidĂ€n hetken lumous đŸ€

TĂ€mĂ€ niin paljon. 🧡

Vierailija
18797/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
18798/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla turvassa kanssasi. Sinun kanssasi koin rauhan ja turvan. 

Tulehan rakas takas kotiin. Tulehan kainaloon tai syliin kiinni niin lÀmmitÀn sua ja tarjoan rauhan ja turvan aina kun tarvitsee.

Ei ole sielunkotia minne mennÀ. Juuri tulin "kotiini". Naapurit eivÀt tervehdi, katsovat vaan. EttÀ meninkin sekoamaan... ):

Vierailija
18799/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tossa nyt sitten. En ole kiinnostunut mensan jÀsenyydestÀ. Kiitti kuitenkin.

Vierailija
18800/18969 |
13.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

🐠💘🐐

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn seitsemÀn kaksi