Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18749)
Mun exÀllÀ oli huuliherpes.
P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin yhtĂ€ naista ja lerpahti ja kortsu jĂ€i sen sisÀÀn. Terveisin idiootti minĂ€ --> đ€Łđ€Łđ€Ł
Surkeita yrityksiĂ€ nĂ€mĂ€ sinun rĂ€pellykset đ€Łđ€Łđ€Ł
MitÀ yrityksiÀ ?
Ei onnistu đ€Łđ€Łđ€Ł
Mun on ikÀvÀ sua rakas! EpÀtoivoisesti mietin sitÀ viestin laittamista. Miten voi olla nÀin vaikeeta, aikuiselta ihmiseltÀ. Pöh!
Vierailija kirjoitti:
Olet myös niin suloinen, ettÀ ei melkein katsoa saata. EhkÀ siksi et tulekaan kovin usein nÀkyville, etteivÀt silmÀni pala tuhkaksi.
En kehtaa, just siksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun on ikÀvÀ sua rakas! EpÀtoivoisesti mietin sitÀ viestin laittamista. Miten voi olla nÀin vaikeeta, aikuiselta ihmiseltÀ. Pöh!
Miksi et voi laittaa viestiÀ? Kannustan sua nyt. Laita se viesti.
Vierailija kirjoitti:
P
Onko sulla?
Vierailija kirjoitti:
KÀyksÀ usein tÀÀllÀ!? Saaks tarjota jotain juotavaa!?
Toki.Laitas ensimmÀinen samanlainen.
Sinulla on toinen. HyvÀksyn seikan.
En jaksa mennĂ€ suihkuun, letti on rasvassa, haisen hielle, kulli on valkeen tahman peitossa, ja kalsareissa paksu jarruviiva. Hampaat on plakin peitossa. Terveisin minĂ€ ---> đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MitÀ katsoisitte yhdessÀ tv:stÀ?
Katsottais toisiamme silmiin pimeĂ€n ruudun kautta đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet myös niin suloinen, ettÀ ei melkein katsoa saata. EhkÀ siksi et tulekaan kovin usein nÀkyville, etteivÀt silmÀni pala tuhkaksi.
En kehtaa, just siksi.
Ajatteletko, ettÀ saatan sinut hankalaan tilanteeseen tai paljastan sut vai mitÀ meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on toinen. HyvÀksyn seikan.
EipÀ ole yhtÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa mennĂ€ suihkuun, letti on rasvassa, haisen hielle, kulli on valkeen tahman peitossa, ja kalsareissa paksu jarruviiva. Hampaat on plakin peitossa. Terveisin minĂ€ ---> đ€Łđ€Łđ€Ł
Olet niin ihku kun kerrot elĂ€mĂ€stĂ€si đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Kenelle haluaisit laittaa, miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P
Onko sulla?
HÀnen eksÀllÀÀn on kaikki ollut persellÀÀn. Kaikki viat on eksÀllÀ.
HellÀ hali yöksi, nuku hyvin
sydÀmessÀni, aina
niitÀ on ikÀvÀ