Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset näkemykset joulunvietossa

Vierailija
25.12.2024 |

Joulunvietto sujuu muuten ihan on, tavallisesti. Mutta aamulla laitoin someen vanhan kuvan itsestäni ja äidistäni, mistä mies suuttui. Hänen omat vanhempansa on kuolleet ja hän ei tietääkseni koskaan halua katsella edes kuvia heistä. Itse taas tykkään vanhoista kuvista ja minulle ne tuottaa iloa. Miehen mielestä minun ei olisi pitänyt laittaa kyseistä kuvaa someen, j nyt hän on osoittanut mieltään koko päivän tästä. Ärsyttävää, mutta toisaalta vielä ärsyttävämmältä tuntuisi toimia miehen mielen mukaan. Eikä hän edes osaa kysyttäessä antaa muuta selitystä miksi se kuvani ei saisi olla siellä somessani, kuin että hän ei tykkää että kuvia laitetaan someen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi siis ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kerta, kun mies suuttui sinulle jostakin, mitä teit ja kielsi sitä tekemästä. Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
2/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on seinät leveällä ja katto korkealla. Molemmat saavat toimia haluamallaan tavalla, eikä toisen valintoja arvostella. Etenkään, jos ne eivät vaikuta toisen elämään mitenkään. 

Toiset sitten ovat päällepäsmäreitä ja symbioosi-ihmisiä. Minäkin olen joskus sellaisen kanssa seurustellut. Kun hän halusi, että joku asia tehdään samalla tavalla, sanoin aina, että sitten tehdään minun tavallani ja voi sitä itkua ja hammastenkiristystä. Kaverinsakin kuulemma säälivät, kun ei saanut minua kuriin. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi siis ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kerta, kun mies suuttui sinulle jostakin, mitä teit ja kielsi sitä tekemästä. Kauanko olette olleet yhdessä?

Yleensä aikuiset ihmiset ei kai kiellä toisiaan tekemästä mitään. Siksi kai miehen kiukuttelu tuntuu oudolta

Vierailija
4/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä liittyy joulunviettoon?

Blokkaa mies somessa. 

Vierailija
5/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi määrätä sitä mitä joku laittaa omaan someen.

Vierailija
6/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele hänen kannalta jos hänellä ei ole äitiä josta laittaa kuvia, sitten joutuu näkemään sinun perheonnea äidin kanssa.

Vierailija
7/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihan pösilö? Kuulostaa jo pelottavalta. 

Vierailija
8/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pitkät paskat ja käskisin menemään terapeutille. 

Vierailija
9/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaisin somesta ettei näe mitä sinne julkaisen. 

Vierailija
10/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
11/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele hänen kannalta jos hänellä ei ole äitiä josta laittaa kuvia, sitten joutuu näkemään sinun perheonnea äidin kanssa.

Mulla on molemmat vanhemmat kuolleet, mutta minusta on ihanaa, että toisella on vielä perhe tallella ja on perheonnea. 

Vierailija
12/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvääkin selvempi tunnepuolen trauma.

Käsittelemätön asia.

Tuo mielenosoitus, liippaa jo henkistä väkivaltaa.

Sinä ja äiti, sinun kuvia, anna mennä.

Vierailija
13/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ei se oikeuta kiukuttelemaan muille. 

Vierailija
14/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on molemmat vanhemmat kuolleet, mutta minusta on ihanaa, että toisella on vielä perhe tallella ja on perheonnea. 

Voihan niitä vanhoja kuvia laittaa vaikka vanhempaa ei enää olisikaan. Esimerkiksi itse laitan joskus äitienpäivisin. Joskus on tullut yksityisiä katkeria kommentteja niiltä jotka ilmeisesti on somessa äitienpäivänä vaan muille ilkeilläkseen.

Vierailija
15/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä vanhoja kuvia laittaa vaikka vanhempaa ei enää olisikaan. Esimerkiksi itse laitan joskus äitienpäivisin. Joskus on tullut yksityisiä katkeria kommentteja niiltä jotka ilmeisesti on somessa äitienpäivänä vaan muille ilkeilläkseen.

No en halua laittaa, kun vanhemmat eivät olleet somessa. 

Vierailija
16/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hän halunnut, että olisit laittanut kuvan itsestäsi puolisosi kanssa? Tuntui kurjalta, kun äiti oli kumppania tärkeämpi jouluna?

Vierailija
17/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi määrätä sitä mitä joku laittaa omaan someen.

Onhan siitä hyvin tarkat säännöt ja suositukset mitä ja ketä saa kuvata ja someen levittää, monet eivät sinne naamaansa halua lainkaan ja sitten on näitä kiusaamisvideoita ja muita jotka ovat kai täysin laittomia ja saako sedät saa laittaa dic pickejä vaikka 8 vuotiaille tytölille, jne???

Vierailija
18/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä joulunvietossa on, että kukaan ei mene töihin, ei välipäivinä, eikä ennen loppiaista, se on täysin levolle pyhitettyä aikaa.

Pitäkää tästä kiinni myös te ku--päälampaat.

Vierailija
19/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en halua laittaa, kun vanhemmat eivät olleet somessa. 

Eihän sun tarvitsekaan 

Vierailija
20/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko hän halunnut, että olisit laittanut kuvan itsestäsi puolisosi kanssa? Tuntui kurjalta, kun äiti oli kumppania tärkeämpi jouluna?

Siis millä tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi