Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18744)
TÀssÀ hulluudessa ei ole sijaa kuin yhdelle, johon kÀyn kuumana kuin punainen rauta.
Kiva nÀhdÀ miten kaivattu pysyy uskollisena mulle, siinÀ ei silti paljon varmaan vaadita, mikÀli ajatellaan muiden miesten tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exÀllÀ oli huuliherpes.
P
Onko sulla?
HÀnen eksÀllÀÀn on kaikki ollut persellÀÀn. Kaikki viat on eksÀllÀ.
Mut kaipailee sitÀ vikoineen pÀivineen. Sivus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on toinen. HyvÀksyn seikan.
EipÀ ole yhtÀkÀÀn.
No se on helppo uskoa
Vierailija kirjoitti:
Kiva nÀhdÀ miten kaivattu pysyy uskollisena mulle, siinÀ ei silti paljon varmaan vaadita, mikÀli ajatellaan muiden miesten tasoa
Jaahas, aika ristiriitainen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinÀ uskollinen hÀnelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on toinen. HyvÀksyn seikan.
EipÀ ole yhtÀkÀÀn.
No se on helppo uskoa
Onko jokin syy pÀÀn aukomiselle?
Vierailija kirjoitti:
NÀin se tehdÀÀn. :P
No sinÀhÀn se oletkin tekemisen mestari.
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan vain terve psyykeđ
SillÀ ei ole mitÀÀn tekemistÀ tasolla.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan mammat ettÀ komeus ja Àly eivÀt yleensÀ mahdu miehellÀ samaan pÀÀhÀn.
Niin totta. đ
EI ole totta.
Tuo on jotain vÀhemmÀn hyvÀnnÀköisten ihmisten defenssiÀ, ettÀ kauneus/komeus ei muka mahtuisi samaan pÀÀhÀn Àlyn kanssa.
Jotain muita ulkonÀkökorrelaatioita voi kenties ollakin? Itse olen ihan vaan naisten juttuja kuuntelemalla miettinyt, onkohan vÀhemmÀn hyvÀnnÀköisten naisten seksikÀyttÀytyminen reippaampaa. Vai "rehvastelevatko" he vain herkemmin niillÀ asioilla?
Ei sillÀ ole ulkonÀön kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Kauniit/komeet ovat yhtÀ ÀlykkÀitÀ, kuin rumat. SekÀ heissÀ on myös yhtÀ tyhmiÀ, kuin rumissa, heistÀ myös löytyy yhtÀ paljon kilttejÀ, kuin rumissa, heistÀ löytyy yhtÀ paljon ilkeitÀ, kuin rumissa, heistÀ löytÀÀ yhtÀ paljon lapsellisia, kuin rumissa, heistÀ löytyy yhtÀ paljon vastuunsa tuntevia aikuisia, kuin rumissa, heistÀ löytyy yhtÀ paljon itsestÀÀn epÀvarmoja, kuin rumissa.
IhmisiÀ me ollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MietipÀ sitÀ
Vierailija kirjoitti:
Trollailen vaan koska olen haiseva aivokÀÀpiö ! En kelvannut kaivatulleni. Nyt vĂ€lttelen asian kĂ€sittelyĂ€. Terveisin minĂ€ ---> đ€Łđ€Łđ€Ł
No voi, johtuu varmaan noista sairaista jutuista mitĂ€ kerrot aika avoimesti. PidĂ€ ne omana tietonasi niin voi tĂ€rpĂ€tĂ€ đ€Łđ€Łđ€Ł
TÀrkeintÀ on rajusti rakastaa..portion boys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinÀ uskollinen hÀnelle?
En ikinÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MietipÀ sitÀ
Dissaat siinÀ itseÀsi ja minua. MitÀ sillÀ haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet myös niin suloinen, ettÀ ei melkein katsoa saata. EhkÀ siksi et tulekaan kovin usein nÀkyville, etteivÀt silmÀni pala tuhkaksi.
En kehtaa, just siksi.
Ajatteletko, ettÀ saatan sinut hankalaan tilanteeseen tai paljastan sut vai mitÀ meinaat?
VÀhÀn niinku noita, tai siis miten paljastat? Nyt en ihan tajunnu? Hankalaan tilanteeseen joo.
Pohdin ja... Anteeksi, ettĂ€ edes puhuin mistÀÀn deittailusta. Mautonta. đ Parempi vain nyt olla yksi.