Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18826)
Kauniita unia juuri sinne etÀÀlle mies x x .
Verenpaineessa ei voi ongelmia kuin lihavilla. Terveisin idiootti minĂ€ --->đ€Łđ€Łđ€Ł
En ole TV:n katselija, mutta niitÀ silmiÀ voisin katsella. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ löysin kerran nuorena hyvÀn isku repliikin tytöille jos ei muut yritykset onnistuneet, siinÀ on kymmene sanaa vaan
Noi sun yhdyssanavirheet saa naisen perÀÀntymÀÀn.
Eikös tuo ole se "naisen perÀ reikÀ" -postaaja taas muutenkin. Spammasi tuota aikanaan.
On Sanni-hullu jolla taas ilmeisesti ns. suttaa
Ei paljon sano, varmasti yleisimpiÀ nimiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi tÀmÀn tÀnne yksi ilta. HyvÀ kappale ja kuvastaa tÀydellisesti kokemustani elÀmÀstÀ. Kiitos.
Jossain tuolla, universumin koodiviivaston takana, kaikki kÀy jÀrkeen, kaikki korjataan.
Jossain siellÀ, kokeemme korjataan.
MinÀ laitoin tuon kappaleen. Kiva kuulla ettÀ se kolahti jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
'Uudenvuoden lupaukseni oli asioiden kertomisen loppuminen.
Ei kerkiÀ yksityisviestitiedotukseen, tÀssÀ varaan juuri matkaa ja matkavakuutusta. Muutan 14.2.
Eri kaupunkiin. Uusi lemmikki tulee loppuviikolla.
ElÀmÀ oloneuvoksena jatkuu, satunnaiset työt teen edelleenkin kotoa kÀsin. Tuli myös myytyÀ pörssissÀ juttuja oikeaan aikaan. Maalausharrastus vie oman aikansa myös.'
---
Ei OgElta đ
Olen aina ihmetellyt huomenen toivottajia raamatussa salomokin ihmettelee sitÀ erÀÀssÀ sananlaskussa, varmaan hyvÀ tapa silti
IkÀvöin sinua. Kuusi vuotta sitten sait multa postia, koska silloinkin jo kaipasin. Sekin oli vain yritys saada sinuun yhteys.
KÀyksÀ usein tÀÀllÀ!? Saaks tarjota jotain juotavaa!?
Vierailija kirjoitti:
LĂ€mpimĂ€t kĂ€det. đ
KylmĂ€ sydĂ€n. đ§
Ei, vaan viisi vuotta sitten. En pysy vuosissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Saa tarjota
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineessa ei voi ongelmia kuin lihavilla. Terveisin idiootti minĂ€ --->đ€Łđ€Łđ€Ł
đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvÀ tunniste. Mulle sanotaan aina baarissa noin. Useita kertoja. TyypillistÀ miehille. Et ole mikÀÀn poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Panin yhtĂ€ naista ja lerpahti ja kortsu jĂ€i sen sisÀÀn. Terveisin idiootti minĂ€ --> đ€Łđ€Łđ€Ł
Surkeita yrityksiĂ€ nĂ€mĂ€ sinun rĂ€pellykset đ€Łđ€Łđ€Ł
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita una. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn kun mun ripulista, ja pukamaista perĂ€aukkoa nuolee joku iso musta afrikkalainen. Terveisin minĂ€ -->đ€Łđ€Łđ€Ł
Kiva, kun kerrot itsestĂ€si đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvÀ tunniste. Mulle sanotaan aina baarissa noin. Useita kertoja. TyypillistÀ miehille. Et ole mikÀÀn poikkeus.
Mulle ei ole ikinÀ sanottu. V i t t u ettÀ v i t u t t a a!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panin yhtĂ€ naista ja lerpahti ja kortsu jĂ€i sen sisÀÀn. Terveisin idiootti minĂ€ --> đ€Łđ€Łđ€Ł
Surkeita yrityksiĂ€ nĂ€mĂ€ sinun rĂ€pellykset đ€Łđ€Łđ€Ł
MitÀ yrityksiÀ ?
Katseesta nĂ€in. đ€