Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ en olisi edes pontentiaalisten listalla jos kaivattu tekis ihan vaan ihanteidensa mukaisen listan.đđ mut voin vakuuttaa etten mĂ€kÀÀn nĂ€itĂ€ tunteita valinnut..
Laihduta.
Sellanen Sanna marin kroppa? Se on tosiaan omakin ihanne itelle.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ en olisi edes pontentiaalisten listalla jos kaivattu tekis ihan vaan ihanteidensa mukaisen listan.đđ mut voin vakuuttaa etten mĂ€kÀÀn nĂ€itĂ€ tunteita valinnut..
No, jotkut luulevat olevansa kakkosvaihtoehto, vaikkeivÀt tiedÀ sitÀ, etteivÀt ole koko "listalla"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jotkut luulevat olevansa kakkosvaihtoehto, vaikkeivÀt tiedÀ sitÀ, etteivÀt ole koko "listalla"...
đđ antaa ihmisten unelmoida..
Vierailija kirjoitti:
Avantouimarille pusu. Saisit semmoisen muumimukinkin, jos huolisit.
Pusu kelpaa, mutta muumimukit ovat yliarvostettuja.
HÀhÀÀ enpÀs antanutkaan sulle sitÀ mitÀ olisit halunnut nÀhdÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀpÀ teille.
Laitoin jo ekan viestin.
KĂ€vin tĂ€nÀÀn kauppakeskuksen vessassa kakilla. Tuli iso tuotos đ€
Yksi pÀivÀn kohokohtia nyt, kupillinen kahvia ja kaksi isoa mokkapalaa. Mmm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusu kelpaa, mutta muumimukit ovat yliarvostettuja.
Muutin mieleni. KÀvin googlaamassa. Avantomuki on söpö.
- sama
Oot mulle kryptoniittia. Oon voimaton sun lÀhellÀ, en pysty vastustelemaan sitÀ magneettia joka vetÀÀ puoleensa. En tiedÀ aistitko sen, huomaatko? Samaan aikaan pelkÀÀn sua vietÀvÀsti, mutta silti haluaisin olla jokaisen hetken sun lÀhellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli musta paita pÀÀllÀ, ku otit lautasen allaskaapista ja laitoit tiskipöydÀlle. Muistan ilon, joka huokui susta. NÀhtiin uudestaan ja tuolloin kiinnostuit vanhasta tv-tasosta. Kolahdit kovaa, ei aiemmin vastaavaa. YhÀ.
Kuulostipa tutulta tilanteelta ja tunnelmalta tÀÀ. Itelki kolahti muttei varmaa ollu mulle kaikest pÀÀtellen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaa tietÀ kuka tee kukakin on.
TÀÀllÀ on ilmeisesti yksi t ja 2xTn ja 1x T mies. Gallup kyselyyn on ilmoittautunut vain 2xTn ja T mies. Tn:t erottaa helposti toisistaan.
Noinko on vÀhiin kÀyneet?
Joo, olis hyvÀ varmaan tehdÀ illalla uus gallup kysely T kirjaimesta. EhkÀ tuo uus mysteeri t myös ilmoittautuis selkeÀsti ja kertois onko tn vai tm vai onko hÀÀ ollut kuitenkin jompikumpi Tn: stÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ et tiedÀ toisten elÀmÀstÀ mitÀÀn, tuntematon. Kaivattuni on sanonut minulle asioita... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle kryptoniittia. Oon voimaton sun lÀhellÀ, en pysty vastustelemaan sitÀ magneettia joka vetÀÀ puoleensa. En tiedÀ aistitko sen, huomaatko? Samaan aikaan pelkÀÀn sua vietÀvÀsti, mutta silti haluaisin olla jokaisen hetken sun lÀhellÀ.
Oletko sÀ se, joka kÀvi kauppakeskuksen vessassa kakilla? Jos olet, niin ei kiitos!
Sanonut minulle asioita face to face.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkÀÀt?