Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18744)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle kryptoniittia. Oon voimaton sun lÀhellÀ, en pysty vastustelemaan sitÀ magneettia joka vetÀÀ puoleensa. En tiedÀ aistitko sen, huomaatko? Samaan aikaan pelkÀÀn sua vietÀvÀsti, mutta silti haluaisin olla jokaisen hetken sun lÀhellÀ.
HÀn saattaa aistia sinut ihan vÀÀrin. Kannattaa toimia ettei luule pelkoasi esimerkiksi inhoksi.
Sivusta.
Mulle on kÀynyt kerran nÀin yhden ihastuksen kanssa. Luulin ettÀ mies inhoaa minua kun hÀnen kÀytöksensÀ oli yhtÀkkiÀ niin outoa ja vÀlttelevÀÀ, mutta selvisikin myöhemmin ettÀ hÀn oli ihastunut. Kannattaa todellakin toimia, ettei jÀÀ vÀÀrinkÀsityksiÀ. -sivusta
HyvÀÀ iltapÀivÀÀ nainen, ole lounaassa ja ohitin juuri työpaikkasi, nÀin vasemmalla sen entisen maamerkin. Toivottavasti siulla on ollut kiva pÀivÀ, itellÀin ihmeellinen, hukkareissu tavallaan, olivat siirtÀneet ajan ilmoittamatta huomiselle. Nyt palaamassa koilliseen. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta nĂ€hdÀÀn đ.
Ei nÀhdÀ. Liian kova pakkanen.
KyllÀ nÀhdÀÀn. Ei vaan ollut sulle.
Jumala on kusi-pÀÀ vai mitÀ kanssa kaipailijat tÀÀllÀ sivustolla
Vierailija kirjoitti:
HÀhÀÀ enpÀs antanutkaan sulle sitÀ mitÀ olisit halunnut nÀhdÀ.
Oisit tunkin tuonut nÀytille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle kryptoniittia. Oon voimaton sun lÀhellÀ, en pysty vastustelemaan sitÀ magneettia joka vetÀÀ puoleensa. En tiedÀ aistitko sen, huomaatko? Samaan aikaan pelkÀÀn sua vietÀvÀsti, mutta silti haluaisin olla jokaisen hetken sun lÀhellÀ.
HÀn saattaa aistia sinut ihan vÀÀrin. Kannattaa toimia ettei luule pelkoasi esimerkiksi inhoksi.
Sivusta.
Mulle on kÀynyt kerran nÀin yhden ihastuksen kanssa. Luulin ettÀ mies inhoaa minua kun hÀnen kÀytöksensÀ oli yhtÀkkiÀ niin outoa ja vÀlttelevÀÀ, mutta selvisikin myöhemmin ettÀ hÀn oli ihastunut. Kannattaa todellakin toimia, ettei jÀÀ vÀÀrinkÀsityksiÀ. -sivusta
đ on uusi đ„°
Vierailija kirjoitti:
Kyselisit mun perÀÀn.
Jospa sinÀ kyselisit vuorostas? Sun vuoro. En halua jÀÀdÀ nuolemaan nÀppejÀni
Vierailija kirjoitti:
Kyselisit mun perÀÀn.
Olen kysellyt. Miten kÀvi?
Ajattelin just tÀnÀÀn vaan Jumala voi estÀÀ mua tekemÀstÀ yhden asian..
Nyt mun kaivattu temput teki, on kĂ€yttĂ€ytynyt JĂLLEEN ala-arvoisesti lupauksistaan huolimatta. En hyvĂ€ksy huonoa kĂ€ytöstĂ€ aikuiselta mieheltĂ€. Tuleva ex-kaivattu hĂ€n taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselisit mun perÀÀn.
Jospa sinÀ kyselisit vuorostas? Sun vuoro. En halua jÀÀdÀ nuolemaan nÀppejÀni
Kyselty on jossain kohtaa
Tulehan nainen kylÀÀn niin keskustellaan kaikki alusta asti tÀhÀn pÀivÀÀn kahvikuppien ja pienen purtavan ÀÀrellÀ. Vain sinÀ, aina.
Tuohon kryptoniittiviestiin: Aika samat tuntemukset. En pelkÀÀ vietÀvÀsti, vaikka minut voisi viedÀ halutessaan. Pelkoni on epÀtietoisuutta, kun en tiedÀ, miten pitÀisi olla ja kÀyttÀytyÀ, ettet kokisi oloasi uhatuksi. Valitettavaa, mutta niin on asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaa tietÀ kuka tee kukakin on.
TÀÀllÀ on ilmeisesti yksi t ja 2xTn ja 1x T mies. Gallup kyselyyn on ilmoittautunut vain 2xTn ja T mies. Tn:t erottaa helposti toisistaan.
PidĂ€tkö jotain sairasta tilastoa? Ei helvetti đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
En halua pakko avio liittoon 23 vuotiaan naisen kanssa tai siis kai se on pakko mutta olisi kiva itse valita tuleva kumppani
Et saa jÀttÀÀ mua annan jopa persettÀ
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kryptoniittiviestiin: Aika samat tuntemukset. En pelkÀÀ vietÀvÀsti, vaikka minut voisi viedÀ halutessaan. Pelkoni on epÀtietoisuutta, kun en tiedÀ, miten pitÀisi olla ja kÀyttÀytyÀ, ettet kokisi oloasi uhatuksi. Valitettavaa, mutta niin on asia.
Miksi toinen kokisi olonsa uhatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on kusi-pÀÀ vai mitÀ kanssa kaipailijat tÀÀllÀ sivustolla
9 ala nuolta jo oottepa te uskonnollista ja harrasta vÀkeÀ mut kirkossa ei silti kÀydÀ eikÀ pidetÀ edes ruoka rukouksia ja kiitetÀ ruoasta eikÀ raamattuakaan oo luettu kertaakaan koulu aikojen jÀlkeen toisin kuin minÀ oon lukenu sen 23 x lÀpi
Onko raamatussa paljon yhdys sana virheitÀ?
En halua pakko avio liittoon 23 vuotiaan naisen kanssa tai siis kai se on pakko mutta olisi kiva itse valita tuleva kumppani