Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koo đ
Kaija?
saatanallisempi versio
Gootti-Kaija?
Vierailija kirjoitti:
Kukaa tietÀ kuka tee kukakin on.
TÀÀllÀ on ilmeisesti yksi t ja 2xTn ja 1x T mies. Gallup kyselyyn on ilmoittautunut vain 2xTn ja T mies. Tn:t erottaa helposti toisistaan.
Ihanaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule. NÀin sinut viimeksi kun kÀvin, mutta sinÀ et nÀhnyt minua. Et sinÀ edes haluaisi, ettÀ tulen.
Ja miksi en haluaisi?
Koska olen kakkosvaihtoehto ja keskenerÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on ilmeisesti yksi t ja 2xTn ja 1x T mies. Gallup kyselyyn on ilmoittautunut vain 2xTn ja T mies. Tn:t erottaa helposti toisistaan.
Huhhuh sivusta :D
Vierailija kirjoitti:
Kuukkeli
Oon kakkeli, joka jÀi puolitiehen roikkumaan ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule. NÀin sinut viimeksi kun kÀvin, mutta sinÀ et nÀhnyt minua. Et sinÀ edes haluaisi, ettÀ tulen.
Ja miksi en haluaisi?
Samaahan mÀ olen sulle. Niin saat kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon kakkeli, joka jÀi puolitiehen roikkumaan ):
VÀhÀn öljyÀ niin kyllÀ se siitÀ luiskahtaa
Aikaisemmin rakastuin ihmisiin mieleni kautta. Löysin yhteyden keskustelemalla ja aistimalla toista. HÀnen kanssaan tunsin yhteyden tunteiden tasolla ja voimakkaasti kehossani. En siis ajatellut vaan vain tunsin ja aistin. SitÀ ei voi unohtaa.
MĂ€ en olisi edes pontentiaalisten listalla jos kaivattu tekis ihan vaan ihanteidensa mukaisen listan.đđ mut voin vakuuttaa etten mĂ€kÀÀn nĂ€itĂ€ tunteita valinnut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi en haluaisi?
Samaahan mÀ olen sulle. Niin saat kokemaan.
En usko, ettĂ€ tunnemme. Jos nĂ€kisit millainen rÀÀpĂ€le tÀÀllĂ€ kirjoittelee, sulkisit varmaan palstan siltĂ€ seisomalta. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko on vÀhiin kÀyneet?
Olen menettÀmÀssÀ kykyni rakastua ja toivoa, ettÀ vielÀ voisi saavuttaa jotain, olla onnellinen ja rakastettu. Suurvallatkin vain siirtelevÀt etupiirejÀÀn. On vain ajan kysymys milloin Suomikin vedetÀÀn taas ajopuuna mukaan sotkuihin. MitÀÀn hyvÀÀ ei ole nÀköpiirissÀ sen enempÀÀ yksilötasolla kuin laajemminkaan.
TÀssÀpÀ teille.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin rakastuin ihmisiin mieleni kautta. Löysin yhteyden keskustelemalla ja aistimalla toista. HÀnen kanssaan tunsin yhteyden tunteiden tasolla ja voimakkaasti kehossani. En siis ajatellut vaan vain tunsin ja aistin. SitÀ ei voi unohtaa.
NÀit tissit ja p*rseen ja kiihotuit. Sit obsessoiduit ja aloit pitÀÀ hÀntÀ maailmankaikkeuden ihmeellisimpÀnÀ olentona. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ en olisi edes pontentiaalisten listalla jos kaivattu tekis ihan vaan ihanteidensa mukaisen listan.đđ mut voin vakuuttaa etten mĂ€kÀÀn nĂ€itĂ€ tunteita valinnut..
Laihduta.
Ilmaise itsesi, niin nÀen.