Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18672)
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle kryptoniittia. Oon voimaton sun lÀhellÀ, en pysty vastustelemaan sitÀ magneettia joka vetÀÀ puoleensa. En tiedÀ aistitko sen, huomaatko? Samaan aikaan pelkÀÀn sua vietÀvÀsti, mutta silti haluaisin olla jokaisen hetken sun lÀhellÀ.
Eikös TerÀsmiehen pitÀisi pystyÀ mihin vaan eikÀ pelÀtÀ?
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin tĂ€nÀÀn kauppakeskuksen vessassa kakilla. Tuli iso tuotos đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule. NÀin sinut viimeksi kun kÀvin, mutta sinÀ et nÀhnyt minua. Et sinÀ edes haluaisi, ettÀ tulen.
Ja miksi en haluaisi?
Koska olen kakkosvaihtoehto ja keskenerÀinen.
Samaahan mÀ olen sulle. Niin saat kokemaan.
Aatteles, olet sivusta ja hÀn saa kokemaan samaa. Kaikki kokemuksia taitaa yhdistÀÀ sama teema.
-miksi en haluaisi?
đ 46 vuotiaalle naiselle.
Kassa tyttö katsoi minua silmiin kerran ajattelin ettÀ jos hÀn on varattu, niin olen varmasti toisella sijalla listalla tai ainakin kolmas
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle kryptoniittia. Oon voimaton sun lÀhellÀ, en pysty vastustelemaan sitÀ magneettia joka vetÀÀ puoleensa. En tiedÀ aistitko sen, huomaatko? Samaan aikaan pelkÀÀn sua vietÀvÀsti, mutta silti haluaisin olla jokaisen hetken sun lÀhellÀ.
HÀn saattaa aistia sinut ihan vÀÀrin. Kannattaa toimia ettei luule pelkoasi esimerkiksi inhoksi.
Sivusta.
Pienen tytön hartioille,
koko maailmankaikkeus,
musertui.
Vierailija kirjoitti:
Kyselisit mun perÀÀn.
Sun puolisoltas vai?
Jos kÀpertyy tarpeeksi itseensÀ ja yksinÀisyyteensÀ, voi mielikuvitus muuttua todeksi. Elo löytyÀ elottomasta. Sen hyvÀilyyn hukkumaan kÀyn.
Vierailija kirjoitti:
TÀmmöistÀ on havaittavissa. Miksi se on niin pelottavaa mielestÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule. NÀin sinut viimeksi kun kÀvin, mutta sinÀ et nÀhnyt minua. Et sinÀ edes haluaisi, ettÀ tulen.
Ja miksi en haluaisi?
Koska olen kakkosvaihtoehto ja keskenerÀinen.
Kuka voi vÀittÀÀ ettei olisi keskenerÀinen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselisit mun perÀÀn.
Sun puolisoltas vai?
Ihan itte laittais viestiÀ mulle suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös TerÀsmiehen pitÀisi pystyÀ mihin vaan eikÀ pelÀtÀ?
PelkÀÀkö TerÀsmies TerÀstyttöÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kyselisit mun perÀÀn.
Ei ole tarvetta. Teit kurjan tempun. Ei kiinnosta enÀÀ. Uus jo kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kohta nĂ€hdÀÀn đ.
Ei nÀhdÀ. Liian kova pakkanen.
Vierailija kirjoitti:
HÀhÀÀ enpÀs antanutkaan sulle sitÀ mitÀ olisit halunnut nÀhdÀ.
Kuulostaa ilmiselvÀsti rakkaudelta eiku sadism..
Vierailija kirjoitti:
Miksi elÀmÀssÀni kaiken tÀytyy olla ambivalenttia? Sinunkin.