Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18598)
Tulehan rakas nainen syliin. Ollaan siinÀ ikuisuus kiinni toisissamme.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas nainen syliin. Ollaan siinÀ ikuisuus kiinni toisissamme.
Voisin tulla sellasessa kantorepussa joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaa tietÀ kuka tee kukakin on.
Harhaiset ja mustasukkaiset tietÀvÀt aina. Vaikka voisi luulla T kirjaimella alkavan melkein miljoonan suomalaisen nimi, ei niitÀ oikeasti ole kuin se yksi, jota palstalainen ajattelee tai hÀn itse.
Muistakaahan mammat ettÀ komeus ja Àly eivÀt yleensÀ mahdu miehellÀ samaan pÀÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaa tietÀ kuka tee kukakin on.
Harhaiset ja mustasukkaiset tietÀvÀt aina. Vaikka voisi luulla T kirjaimella alkavan melkein miljoonan suomalaisen nimi, ei niitÀ oikeasti ole kuin se yksi, jota palstalainen ajattelee tai hÀn itse.
TĂ€mĂ€ đđ»
Miksei laastari ja veri emoji nÀy?
Kuvitelkaa millanen emojisoppa tÀmÀ olisi jos kaikki nÀkyisivÀt?
Olen miettinyt, ettÀ sulla taitaa olla huono itsetunto, ei kai sulla muuten olisi tarvetta yrittÀÀ vetÀÀ muita sinne pohjamutiin kanssasi. SÀÀli.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, ettÀ sulla taitaa olla huono itsetunto, ei kai sulla muuten olisi tarvetta yrittÀÀ vetÀÀ muita sinne pohjamutiin kanssasi. SÀÀli.
Ei ole sellaista tarvetta. EikÀ ole huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua palloa jalkaan mutta kevyttÀ hupia voisit olla :)
En halua olla mitÀÀn kevyttÀ hupia kenellekÀÀn. Haluan rakkautta. Vapaata, ei kahlitsevaa rakkautta.
-mie
MieheltÀ vai "mie"?
ĂlĂ€ usko tuota trollia! Et todellakaan ole kevyttĂ€ hupia nainen. :) sivusta
En usko mitÀÀn mitÀ ei tapahu irl, ja irl on hiljaista.
-mie
En tule. NÀin sinut viimeksi kun kÀvin, mutta sinÀ et nÀhnyt minua. Et sinÀ edes haluaisi, ettÀ tulen.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan mammat ettÀ komeus ja Àly eivÀt yleensÀ mahdu miehellÀ samaan pÀÀhÀn.
Taitaa pitÀÀ paikkansa, jos vaan pintapuolta katsellaan. Olisipa tÀmÀn joku viisas kertonut aikanaan minullekin.
- PÀtisikö sama vÀite sitten naisiinkin?
Vierailija kirjoitti:
Koo đ
Kaija?
Vierailija kirjoitti:
En tule. NÀin sinut viimeksi kun kÀvin, mutta sinÀ et nÀhnyt minua. Et sinÀ edes haluaisi, ettÀ tulen.
Ja miksi en haluaisi?
It serves me right for putting all my eggs in one bastard.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koo đ
Kaija?
saatanallisempi versio
Ohhoh kirjoitinpas pÀin helvettiÀ tuon kommentin