ari vatanen
Mitä mieltä olette ari vatasesta? Entäs alexander stubbista?
Minun mielestäni ovat syvältä molemmat.
Kommentit (16)
Mutta mitä tuo sen Tuomiojan haukkuminen nyt on?
tässä taas nähdään, miten näille " mestariurheilijoille" ja muille julkuille tärkeintä on vaan oma napa ja ura. perheestä viis!
Vierailija:
tässä taas nähdään, miten näille " mestariurheilijoille" ja muille julkuille tärkeintä on vaan oma napa ja ura. perheestä viis!
Siinä täytyy laittaa urheilu tai mikä ura onkaan kyseessä kaiken muun edelle jos mielii pärjätä! Vatasen vaimo kyllä varmaan tiesi mihin päänsä lykkää, miksi teki lapsia jos tiesi tilanteen?
Onko Vatasella omia biologisia lapsia? Onko niitä lykätty tuonne sisäoppilaitos-vankilaan?
Mici
Vierailija:
Onko Vatasella omia biologisia lapsia? Onko niitä lykätty tuonne sisäoppilaitos-vankilaan?Mici
Eikö se äiti vastustellut yhtään vai oliko tärkeämpää olla julkkiksen vaimo? En ole lukenut juttua.
Elämä suomalaispoikana englantilaisessa sisäoppilaitoksessa voi olla yhtä helvettiä. Kim Vatanen eli seitsemän vuotta maailmassa, jossa opettaja hakkasi koululuokassa oppilasta vyöllänsä rangaistukseksi ja ihmisten nöyryyttäminen oli jokapäiväistä. Englannin rankkojen koulukokemusten jälkeen Suomen armeijakin tuntui Vatasesta leppoisalta kesäleiriltä " Koulu oli kova, mutta tuo aika kasvatti minua ja opetti elämää varten" , Vatanen muistelee. " Tehokkaat lääkkeet maistuvat usein pahalta, mutta tällä kertaa lääke oli aivan karmean makuista. Onneksi nyt pystyn nauramaan itselleni ja englantilaisille." Kim Vatanen joutui välillä jännittämään maailmalla rallia ajavan isäpuolensa Ari Vatasen hengen puolesta, kun tämä joutui rajuun kolariin Argentiinan rallissa vuonna 1984. " Nuorena olin vihainen ja katkera vanhemmilleni siitä, että jouduin englantilaiseen poikakouluun. Mielestäni he riistivät minulta parhaan nuoruuteni sekä ystäväni Suomessa" , Kim Vatanen muistelee. " Nykyään ymmärrän vanhempieni tehneen silloin mielestään parhaan mahdollisen ratkaisun. Tiedän, että he rakastivat minua ja halusivat vain parastani. Menneet ovat menneitä, no hard feelings, rakastan teitä Ari ja Rita."
Liekö ovat joutuneet samalla lailla pois kotoa?
Mici
£Siitäpä uusi gallup. Kumpiko kahelimpi. Minusta vatanen.....stubb sentään tekopyhästi yrittää esittää hyvää isää vaikkei lapsiaan juuri näekään.
Kaikki viikot töissä, kerran kuussa viikon strasbourgissa ja viikonloput meppikiertueilla suomessa. Au-pair hoitaa lapset...
Mistäs tiedät, että au-pair hoitaa lapset?
Nokun mun systerin frendi oli aupparina brysselissä ja tunsi stubbin aupparin. Tyttö teki orjan lailla töitä eikä saanut lomaa niinkuin muut aupparit. Joutui tyttöjen yhteisiltä reissuiltakin poijjes jäämään kun piti viikonloputkin hoitaa lapsia.
mäkun oon saanu sen kuvan, että molemmat ois perhemiehiä...niin se julkisuuskuva sit pettää
Ensimmäistä kertaa havaitsin tämän, kun jokunen vuosi sitten luin Vatasen teatraalista ja ylidramaattista yleisönosastokirjoitusta NYT-liitteestä. Aivan uskomatonta paskaa se äijä pystyi suoltamaan. Olisin ymmärtänyt, jos 13-vuotias teinityttö olisi sen kirjoittanut. Sitten vielä tämä, että äijä heittää vaimonsa pojan pois kotoa jonnekin ulkomaiseen sisäoppilaitokseen kun ei kestä katsella toisen miehen lasta?!?! Ja kirjoittihan se poikakin, että Ari oli äkkipikainen raivopää ja tiukan uskonnollinen, tanssiminenkin oli heillä kotona syntiä.
Olenpa nähnyt vatasen pyörähtelemässä linnanjuhlissa....saako presidentin linnassa sit tehdä syntiä?
Musta on kuvaavaa, että molemmat ovat kokoomuslaisia. I rest my case.
Ovat myös molemmat miehiä. Sitä Vatasen vaimoa täytyy ihmetellä??? Miten antoi laittaa lapsensa sellaiseen paikkaan?
säälittää ainakin se vatasen poika. Ja se stubbi taitaa olla pahimman sortin populisti.