Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Joskus on hyvÀ pysyÀ tiukkana ja lÀhteÀ eri suuntaan. KyllÀ tÀmÀ tÀstÀ vielÀ iloksemme muuttuu.
Terveiset M-miehelle
M-Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Sinut olisin vain halunnut. Kukaan muu ei ole saanut aikaan sellaisia tunteita. Se johtuu tÀydellisyydestÀsi. Olit tÀydellinen löytö.
Ja ajatella, yhdellÀ viestillÀ olisin jo siellÀ.
Vierailija kirjoitti:
PettÀjÀn tie on raskas kulkea.
PettÀjÀn vai petetyn mielestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Karma is a bitch. Totta se vain on. Hullu saa olla muttei tyhmÀ.
Moikka M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kirjoittelee minulle tÀÀllÀ mutta on estÀnyt livenÀ ja sukulaisetkin tietÀvÀt sen. Meil on tÀmmöinen suhde ettÀ hÀn kirjoittaa mulle tÀÀllÀ, ja minÀ hÀnelle.
Harhat, ihanat harhat.
Herra pyytÀÀ kaikkia kadonneita lampaita luokseen.
Karmasta intoilijat ovat epÀvarmoja narsisteja jotka uskovat jÀlleensyntymiseen mikÀ taas on harha-oppi, taikka muuten ovat niitÀ, jotka haluavat palvontaa.koska heitÀ on kohdeltu mielestÀÀn vÀÀrin, multa saa kysyÀ lisÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein nÀmÀ karmasta huutelijat ovat itse hyvin ilkeitÀ ihmisiÀ, eivÀtkÀ tajua sitÀ. Ja muille huutelevat karmasta samoista asioista joita itse tekevÀt. Koska karmahan ei heitÀ tavoita, niinkö?
Asenne on yleinen ongelma joka aiheuttaa lisÀÀ ongelmia. Yhden tapauksen perusteella ei voi leimata koko rotua.
Puhuko joku yhdestÀ tapauksesta? Monikko tuossa aloituksessa nÀyttÀÀ olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitÀ nÀkymÀtöntÀ lankaa mikÀ tÀssÀ vÀlissÀ on. EnhÀn edes pidÀ sinusta enÀÀ. Silti mietin onko sulla kaikki hyvin jne. MikÀ lie karmajuttu tÀmÀkin on.
Oletko toiminut jotenkin vÀÀrin tai kieltÀnyt tunteita ja totuuksia? Jos nÀin niin kyllÀ se kostautuu.
TietÀÀkseni en ole tehnyt mitÀÀn pahaa, mutta en ala tÀÀllÀ avaamaan asioita. Kunhan ihmettelen miksi joihinkin ihmisiin syntyy outo huoli tai jotain. YleensÀ ihmiset ovat vain epÀmÀÀrÀistÀ massaa minulle.
Ok. Useasti ihmiset tietÀvÀt aika paljon totuuksia tilanteestansa, ehkÀ et ota vielÀ vastaan totuutta tietoisuudessasi tilanteesi suhteen. Joskus tÀytyy prosessoida ennen kuin totuus todellakin valkenee ja iskostuu.
Vierailija kirjoitti:
Karmasta intoilijat ovat epÀvarmoja narsisteja jotka uskovat jÀlleensyntymiseen mikÀ taas on harha-oppi, taikka muuten ovat niitÀ, jotka haluavat palvontaa.koska heitÀ on kohdeltu mielestÀÀn vÀÀrin, multa saa kysyÀ lisÀÀ
đđ»
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kirjoittelee minulle tÀÀllÀ mutta on estÀnyt livenÀ ja sukulaisetkin tietÀvÀt sen. Meil on tÀmmöinen suhde ettÀ hÀn kirjoittaa mulle tÀÀllÀ, ja minÀ hÀnelle.
Ei ole. :(
Sivusta mutta no, silti itseÀsi vÀhemmÀn.. jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla ihan vapaasti mikÀ haluaa. RiittÀÀ, ettÀ on aito ja vilpitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka M.
TÀÀllÀ on nyt varmaan 2 ÀmmÀÀ
Vierailija kirjoitti:
EivÀt kaikki ole sellaisia. Karma on lisÀksi paljon muutakin kuin vahingoniloisten toiveet. Karma on todellinen ja sitÀ on myös positiivista. Hieman kuin tilin saldo, se voi mennÀ plussalle tai miinukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitÀ nÀkymÀtöntÀ lankaa mikÀ tÀssÀ vÀlissÀ on. EnhÀn edes pidÀ sinusta enÀÀ. Silti mietin onko sulla kaikki hyvin jne. MikÀ lie karmajuttu tÀmÀkin on.
Oletko toiminut jotenkin vÀÀrin tai kieltÀnyt tunteita ja totuuksia? Jos nÀin niin kyllÀ se kostautuu.
TietÀÀkseni en ole tehnyt mitÀÀn pahaa, mutta en ala tÀÀllÀ avaamaan asioita. Kunhan ihmettelen miksi joihinkin ihmisiin syntyy outo huoli tai jotain. YleensÀ ihmiset ovat vain epÀmÀÀrÀistÀ massaa minulle.
Ok. Useasti ihmiset tietÀvÀt aika paljon totuuksia tilanteestansa, ehkÀ et ota vielÀ vastaan totuutta tietoisuudessasi tilanteesi suhteen. Joskus tÀytyy prosessoida ennen kuin totuus todellakin valkenee ja iskostuu.
Palsta-asiantuntija paikalla taas đ
Vierailija kirjoitti:
SOON
Tapahtuu mitÀ?
Romantiikan nÀlkÀ on ottanut vallan, sun syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka M.
TÀÀllÀ on nyt varmaan 2 ÀmmÀÀ
ĂmmiĂ€ koko ketju tĂ€ynnĂ€ đ
Palsta-asiantuntija paikalla taas đ
HyvÀ kun huomasit. NÀin viisaita ihmiset oikeasti ovat.
Rakkaus on kolmesÀikeinen nuora siinÀ on yksi vahva lanka mikÀ pitÀÀ muut kaksi mukana koska se on kietounut niihin ja katkaisu on enÀÀ mahdotonta