Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
10.1. kymmenen pÀivÀÀ pysynyt poissa, mutta nyt tuli yhtÀkkiÀ pakonomainen tarve tulla sanomaan olen yhÀ muistanut sinua, Emilia. <3 Jatkan missiotani tÀÀltÀ irtautumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuli nÀin lesbo. TÀÀ on edelleen ihan kÀsittÀmÀtöntÀ.
Suoraan isolespoksi kulkematta pikkulespo-ruudun kautta?
Olin myös "pikkulespo". KÀvin kaikki vaiheet lÀpi. Myös sen kuuluisan "bi-curious", tai joskus nuorempana "en halua olla intiimisti, mutta tÀmÀ kiehtoo psyykkisesti" tai "tissit.".
Jossain vaiheessa kun olin parisuhteessa miehen kanssa mÀÀrittelin tunteitani "alterous love", eli romanssin ja ystĂ€vyyden rajamaa. Kuvittelin, ettĂ€ siihen jÀÀn ja se on hyvĂ€. Ajattelin myös jopa, ettĂ€ se on jokin ylempi parempi muoto. đ
Kun olin taas sinkku niin koko "alterous love" lensi hiiteen nopeammin kuin leppÀkeihÀs ja menin ihan tÀysillÀ tappiin asti.
Mutta Dande, sinÀhÀn olet.. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin pitkÀlle lenkille aamupalan jÀlkeen ja aattelin ettÀ suolisto imee paskat sisÀÀnsÀ kuten naisilla mutta kun menin vessaan koittamaan etusormella niin edelleen oli sormi ruskea niin ostan seuraavaksi karkeaa wc paperia mikÀ pyyhkii sisÀ puolelta tehokkaasti ja voin mennÀ raikkaana miehenÀ kauppaan, niin ehkÀ huomaan henkilö kunnan kÀyttÀytymisestÀ miten raikas mies tuli kauppaan ainakaan se yksi hapan naama ei morjestele mutta kohta morjestelee
Taas on yksi aallonpohja saavutettu. Osaatko tampio edes hÀvetÀ. Ei tartte vastata.
Tuohan on jÀrkipuhetta kun vertaa teidÀn typerÀÀn kaipaamiseen
Miksi tulette ketjuun arvostelemaan muiden viestejÀ? eikö todella muuta ole?Koetteko itsenne nyt paremmiksi ihmisiksi?
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Kuka olet, tunnenko sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me toisemme tunnetaan đ
Miksi sinÀ komppaat nÀiden tampioiden viestejÀ ellet itse ole tampio? Kenties olet yksi nÀistÀ tampioista.
Kuinkahan pĂ€in asiat on?đantakaa muiden kaivata vaikka itse ette tunne mitÀÀn.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, siitĂ€hĂ€n voit olla varma đ€«
Kaikki tuntee minut, vaan minÀ en ketÀÀn.
Kaikki tuntee mun kaivatun ja tiesivÀt myös, ettÀ kirjoitellaan tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinÀ komppaat nÀiden tampioiden viestejÀ ellet itse ole tampio? Kenties olet yksi nÀistÀ tampioista.
Kuinkahan pĂ€in asiat on?đantakaa muiden kaivata vaikka itse ette tunne mitÀÀn.
sivusta
Niin ettÀ kuinkahan pÀin asiat on? No ainakin uskoakseni niin pÀin, ettÀ kaipaus ja mielenvikainen höpinÀ ja paasaaminen eivÀt ole sama asia.
Toiset ehkÀ tÀÀllÀ kaipaavat, kun taas toiset ehkÀ vain purkavat tahallaan ja tahattomasti jotain sisÀistÀ kuohuntaa ja kohinaansa julkisesti eikÀ sitÀ voi oikein kutsua kaipuuksi. Vaan joksikin ihan muuksi.
Ellei nyt kyse ole oman mielenterveytensĂ€ kaipuusta. Mutta siis nĂ€in yleisesti ottaen kaipaus ei yleensĂ€ kĂ€sittÀÀkseni kuulosta siltĂ€ kuin jotkut olisivat unohtaneet lÀÀkityksensĂ€ ja karanneet pakkopaidasta suljetulta osastolta. đ€
Vierailija kirjoitti:
No ei vaineskaan.
Hellou kaivattuni. Joko varasit Pariisin matkat?
Vierailija kirjoitti:
Innokas julkkis fani siellÀ
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vain kaivattu tuntisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innokas julkkis fani siellÀ
Nope.
En tunnista kaivattua tÀÀltÀ