Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaminen on saatanan lapsellista ja noloa itse katselen netistÀ marc priestley autonkorjaus videoita ja mietin miten kirurgin tarkkaa työtÀ se voi huipulla olla ettÀ otetaan kaiken maailman mittarit kÀyttöön ja mitataan suoritus kykyÀ
TÀÀllĂ€ kaipauspalstalla kuitenkin olet đ
Kaivattuni kirjoittelee minulle tÀÀllÀ mutta on estÀnyt livenÀ ja sukulaisetkin tietÀvÀt sen. Meil on tÀmmöinen suhde ettÀ hÀn kirjoittaa mulle tÀÀllÀ, ja minÀ hÀnelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni kirjoittelee minulle tÀÀllÀ mutta on estÀnyt livenÀ ja sukulaisetkin tietÀvÀt sen. Meil on tÀmmöinen suhde ettÀ hÀn kirjoittaa mulle tÀÀllÀ, ja minÀ hÀnelle.
Varmasti on pÀÀn pÀivitys paikallaan, miten kukin sen hoitaa sitten
Olisi niin paljon sanottavaa ja kysyttÀvÀÀ. Tyydyn kuitenkin vain sanomaan: on ikÀvÀ, nÀhdÀÀnhÀn pian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaminen on saatanan lapsellista ja noloa itse katselen netistÀ marc priestley autonkorjaus videoita ja mietin miten kirurgin tarkkaa työtÀ se voi huipulla olla ettÀ otetaan kaiken maailman mittarit kÀyttöön ja mitataan suoritus kykyÀ
TÀÀllĂ€ kaipauspalstalla kuitenkin olet đ
Noku tÀÀllÀ viestit sÀilyy toisin kuin etu sivulla
Ihmettelen sitÀ nÀkymÀtöntÀ lankaa mikÀ tÀssÀ vÀlissÀ on. EnhÀn edes pidÀ sinusta enÀÀ. Silti mietin onko sulla kaikki hyvin jne. MikÀ lie karmajuttu tÀmÀkin on.
Kiva pÀivÀ takana. Nyt vain vÀsyttÀÀ koska en viime yönÀkÀÀn nukkunut yhtÀÀn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En tunnista kaivattua tÀÀltÀ
Kumma juttu đ
Vierailija kirjoitti:
Harhat, ihanat harhat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitÀ nÀkymÀtöntÀ lankaa mikÀ tÀssÀ vÀlissÀ on. EnhÀn edes pidÀ sinusta enÀÀ. Silti mietin onko sulla kaikki hyvin jne. MikÀ lie karmajuttu tÀmÀkin on.
Oletko toiminut jotenkin vÀÀrin tai kieltÀnyt tunteita ja totuuksia? Jos nÀin niin kyllÀ se kostautuu.
Ovikellojakin taas soitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko toiminut jotenkin vÀÀrin tai kieltÀnyt tunteita ja totuuksia? Jos nÀin niin kyllÀ se kostautuu.
Just, ja mörökölli sinut vie đ
En jaksaisi elÀÀ pÀivÀkÀÀn puskemalla vastaan koko elÀmÀÀ. MitÀ ihmeen elÀmistÀ se edes muka on. SiitÀhÀn tulee vain ongelmia ja kuka niitÀ haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Hellou kaivattuni. Joko varasit Pariisin matkat?
SonkajÀrven matka on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, ja mörökölli sinut vie đ
Ihmeellinen asenne, ei voi muuta sanoa.
Kaivattu jÀtti minut kuin nallin kalliolle.
PettÀjÀn tie on raskas kulkea.
Sinut olisin vain halunnut. Kukaan muu ei ole saanut aikaan sellaisia tunteita. Se johtuu tÀydellisyydestÀsi. Olit tÀydellinen löytö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TietÀÀkseni en ole tehnyt mitÀÀn pahaa, mutta en ala tÀÀllÀ avaamaan asioita. Kunhan ihmettelen miksi joihinkin ihmisiin syntyy outo huoli tai jotain. YleensÀ ihmiset ovat vain epÀmÀÀrÀistÀ massaa minulle.
Eilen varasin matkan Afrikkaan.