Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun ja seksin puutteessa. Kumpaakaan ei ole tulossa tÀydennystÀ.
Voi,
- Niin paljon kiellettyÀ rakkautta,
Nyt ei riitÀ siitÀ kertojaksi taulut
Ei ikÀvöivÀt lemmenlaulut.
JĂ€it mun sydĂ€meeni soimaan..đ¶ n>m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hakkeroida tuon lopputuloksen.
Et onnistu.
MistÀ tiedÀt? T. Se, joka lopputuloksesta puhui
Sivusta, alkuperÀisestÀ kommentista tuo. MinÀ tiedÀn onnistuvani. En voi onnistua ellen ajattele kuin omahyvÀinen mielipuoli.
Olet siis omahyvÀinen mielipuoli, miten muuten tietÀisit miten he ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
``Ensikatseessaan jo tarkoituksen antoi hÀn mun maailmaan ei tule toista rakkautta milloinkaan Ei toiseen paikkaan ei toiseen aikaan tulevaan hÀn syömmein saa...``
Love storya tÀmÀ kaikki....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun temperamentilla ois ollu parempi syntyÀ mafiasukuun.
Opettele hallitsemaan mieltÀsi.
En voi, mulla on vahva oikeudentaju ja suutun nopeasti.
ĂlĂ€ selittele. Vihanhallintaongelma tuo on.
Ei ole vihanhallintaongelma. Se olisi vhallintaongelma jos pieksisin jonkun aina kun suutun. Tunne ei ole vielÀ ongelma, yleensÀ. Paitsi lÀhinnÀ mulle.
SepÀ just, kun se tunne on ongelma vain itselle. Siksi siitÀ kannattaisi pyrkiÀ eroon. Vai haluatko velloa yksinÀsi vihassa? Jos taas kilahtelet muillekin niin sitten toki se haittaa jos muidenkin elÀmÀÀ.
Ei ole tervettĂ€ padota tunteita.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, muistatko mua joskus? V
Muistanhan minÀ, rakas pÀÀhenkilöni ;) t. Kertojasi
Tuhouduit kuitenkin viimeisimmÀssÀ dataonnettomuudessa. Voiko meitÀ vielÀ tulla?
Kaikki on mahdollista.Voitko antaa toisen vinkin?
O rakastaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hakkeroida tuon lopputuloksen.
Et onnistu.
MistÀ tiedÀt? T. Se, joka lopputuloksesta puhui
Sivusta, alkuperÀisestÀ kommentista tuo. MinÀ tiedÀn onnistuvani. En voi onnistua ellen ajattele kuin omahyvÀinen mielipuoli.
Olet siis omahyvÀinen mielipuoli, miten muuten tietÀisit miten he ajattelevat.
Siis puhuin itsestÀni. Olen tuo ihan ensimmÀinen kommentoija tÀssÀ ketjussa. Tuo kolmas on eri. Ja kyse tÀssÀ on jostain niin hullusta jutusta ettet halua kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ope kaipaa opea. nm
à pÄ voi tulla kolmanneks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun temperamentilla ois ollu parempi syntyÀ mafiasukuun.
Opettele hallitsemaan mieltÀsi.
En voi, mulla on vahva oikeudentaju ja suutun nopeasti.
Ja oikeutat sillÀ muille raivoamisen.
LÀhinnÀ raivoaan mielessÀni yleensÀ tai sille, joka on toiminut vÀÀrin. No probleemos.
Eli raivoat kumminkin. Ja vahva oikeudentaju ei tee vÀlttÀmÀttÀ oikeutta muille, ihminen kun oikeuttaa itselleen paljon enemmÀn kuin muille. Eli onko ongelmaa? Ja vÀÀrin toimimisesta keskustelut voi hoitaa myös ilman raivoa, sivistyneesti.
R
ĂlĂ€ selittele.
Vierailija kirjoitti:
Selittele mitĂ€?đ
Onko ongelmia myös luetun ymmÀrtÀmisessÀ?
Joudun patoamisen kaikki tunteeni. Multa on kategorisesti kielletty kaikkien merkittÀvimpien tunteitteni ilmaiseminen. Ei ehkÀ eksplisiittisesti kaikkia, mutta soveliaisuussÀÀntöjen kautta ainakin.
Voin toki vaikka kertoa ihmisistĂ€ Ah, sivistyneesti nimillĂ€ tĂ€llĂ€ palstalla mitĂ€ ne on tehneet. Lupaan olla suuttumatta, kerron vaan sivistyneesti koska totuus on aina hyvĂ€ tuoda julki. đđMitĂ€s vĂ€liĂ€ vaikka tulis seuraamuksia. Lupaan ottaa ne zen-tyyneydellĂ€ vastaan.đđđ Odotan sitten sivistynyttĂ€ asian kestĂ€mistĂ€ muiltakin. Jos suututtaa niin kannattaa mennĂ€ vihanhallintakurssille. Ja opetella miten suhtautua totuuden julkituloon sivistyneesti.đđđđ€·đđ
MitÀ olisi levylautasella kaivattu? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittele mitĂ€?đ
Onko ongelmia myös luetun ymmÀrtÀmisessÀ?
Lainaussysteemi ei toimi, niin ei voi tietÀÀ mihin vastaus aina on.
Vierailija kirjoitti:
Voin toki vaikka kertoa ihmisistĂ€ Ah, sivistyneesti nimillĂ€ tĂ€llĂ€ palstalla mitĂ€ ne on tehneet. Lupaan olla suuttumatta, kerron vaan sivistyneesti koska totuus on aina hyvĂ€ tuoda julki. đđMitĂ€s vĂ€liĂ€ vaikka tulis seuraamuksia. Lupaan ottaa ne zen-tyyneydellĂ€ vastaan.đđđ Odotan sitten sivistynyttĂ€ asian kestĂ€mistĂ€ muiltakin. Jos suututtaa niin kannattaa mennĂ€ vihanhallintakurssille. Ja opetella miten suhtautua totuuden julkituloon sivistyneesti.đđđđ€·đđ
TiedÀtkö mitÀ sivistyneesti tarkoittaa? Tuon perusteella et.
Hauskoja nÀmÀ psykologiset pikku kyselyt ja analyysit.