Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Yritän aidosti olla hyvä ihminen (kai), sillä tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömästi jos jotain epäoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ärräpäät saattaa lennellä mielessä. Huokaus. Kai se on hyväksyttävä ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.
Miksi meillä ei hyväksytä tunteita. Kostonhalu ja viha ovat ihan normaaleja tunteita . Pitäisi olla robotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä sellaisesta, jos meille kehittyisi suhde ja se etenisi intiimiksi, niin jos livahdettaisiin kesken työpäivän jonnekin suojaan harrastamaan suuseksiä?
Työkaveri kyseessä?
Ei kun random ohikulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän aidosti olla hyvä ihminen (kai), sillä tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömästi jos jotain epäoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ärräpäät saattaa lennellä mielessä. Huokaus. Kai se on hyväksyttävä ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.
Miksi meillä ei hyväksytä tunteita. Kostonhalu ja viha ovat ihan normaaleja tunteita . Pitäisi olla robotti?
Mun näkökulmasta moni näyttäisi pystyvän sellaseen jatkuvaan rauhallisuuteen. Joko niille ei ole tapahtunut mitään ikävää tai niillä on rauhallinen temperamentti tai sitten ne on ymmärtäneet jotain mitä minä en.
Kaivatun ja seksin puutteessa. Kumpaakaan ei ole tulossa täydennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tuhlata aikaansa vihaan ja kostonhaluun? Itselleen siinä vaan pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, muistatko mua joskus? V
Useinkin.
Mun temperamentilla ois ollu parempi syntyä mafiasukuun.
On surullista, että sua ei tunnu kiinnostavan, miltä minusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tuhlata aikaansa vihaan ja kostonhaluun? Itselleen siinä vaan pahaa tekee.
Vai itselleen. Kyllä kuule omankäden oikeus ois joskus aika nautinnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hakkeroida tuon lopputuloksen.
Et onnistu.
Pistän onnistumaan. 🌎
Vierailija kirjoitti:
Opettele hallitsemaan mieltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mut sulla on kuitenkin oma imperiumi.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti olisi seksuaalisesti rajoittunut ja ahdasmielinen kuten puolisoni.
En todellakaan olisi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti olisi seksuaalisesti rajoittunut ja ahdasmielinen kuten puolisoni.
Millaista ahdasmielisyyttä?
Ja kuka sen puolison sulle valitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai itselleen. Kyllä kuule omankäden oikeus ois joskus aika nautinnollinen asia.
Tämä! Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä sellaisesta, jos meille kehittyisi suhde ja se etenisi intiimiksi, niin jos livahdettaisiin kesken työpäivän jonnekin suojaan harrastamaan suuseksiä?
Kesken kaiken tulee puhelu.
"Oota hetki, mulla on välipala kesken." (Pyyhkii hunajaa suupielistään.)
"Mitä välipalana?"
"Korvapuustia, karjalanpiirakkaa ja halkaistu paprika."
"Hyvää ruokahalua! Soitellaan myöhemmin."
Hyhhyh korvapuustia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetit yhteydenpidon tuosta vaan. Sitä ihmettelen.
Ja syystä. Katoppa niitä viestejäs.
Älä kuule syyttele siinä. Mulla ei ole osaa eikä arpaa asiattomiin viesteihin. Normaalia keskustelua oli viestit, mun viesteissä ei lukenut mitään mitä hänen viesteissään ei olisi jo lukenut. Vastasin vain.
Oiskohan niin, että ei ollut sulle tuo kirjoitus. Lopeta uhriutuminen ja niistä herne nenästäsi. Kaikki viestit eivät vaan ole sulle.
Vastasin vaan aloitukseen tulleeseen kommenttiin. Ja tulit ilmeisesti sivusta siihen sit huutelemaan. Niin kummalle huutelet? Väännetään vaikka tästä törkyturvan kanssa, kun ei täällä muutakaan ole.
Jep ja yleensä pitää katsoa sen peiliin, joka toisen viestejä arvostelee. Harvemmin ne omatkaan on asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hallitsemaan mieltäsi.
En voi, mulla on vahva oikeudentaju ja suutun nopeasti.
Lainaus ei toimi:
"Vai itselleen. Kyllä kuule omankäden oikeus ois joskus aika nautinnollinen asia."
Nyt kun selviäisi vielä miten tämä liittyy kaipausketjuun?
Mietin, muistatko mua joskus? V