Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17248)
Vierailija kirjoitti:
YritÀn aidosti olla hyvÀ ihminen (kai), sillÀ tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömÀsti jos jotain epÀoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ÀrrÀpÀÀt saattaa lennellÀ mielessÀ. Huokaus. Kai se on hyvÀksyttÀvÀ ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.
Miksi meillÀ ei hyvÀksytÀ tunteita. Kostonhalu ja viha ovat ihan normaaleja tunteita . PitÀisi olla robotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisit mieltÀ sellaisesta, jos meille kehittyisi suhde ja se etenisi intiimiksi, niin jos livahdettaisiin kesken työpÀivÀn jonnekin suojaan harrastamaan suuseksiÀ?
Työkaveri kyseessÀ?
Ei kun random ohikulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn aidosti olla hyvÀ ihminen (kai), sillÀ tavalla kun pystyy, mut sit suutun hillittömÀsti jos jotain epÀoikeudenmukaista tapahtuu ja kosto nhalukin tulee nopeasti ja ÀrrÀpÀÀt saattaa lennellÀ mielessÀ. Huokaus. Kai se on hyvÀksyttÀvÀ ettei vaan ole sellainen ihminen kuin toivoisi.
Miksi meillÀ ei hyvÀksytÀ tunteita. Kostonhalu ja viha ovat ihan normaaleja tunteita . PitÀisi olla robotti?
Mun nÀkökulmasta moni nÀyttÀisi pystyvÀn sellaseen jatkuvaan rauhallisuuteen. Joko niille ei ole tapahtunut mitÀÀn ikÀvÀÀ tai niillÀ on rauhallinen temperamentti tai sitten ne on ymmÀrtÀneet jotain mitÀ minÀ en.
Kaivatun ja seksin puutteessa. Kumpaakaan ei ole tulossa tÀydennystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tuhlata aikaansa vihaan ja kostonhaluun? Itselleen siinÀ vaan pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, muistatko mua joskus? V
Useinkin.
Mun temperamentilla ois ollu parempi syntyÀ mafiasukuun.
On surullista, ettÀ sua ei tunnu kiinnostavan, miltÀ minusta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tuhlata aikaansa vihaan ja kostonhaluun? Itselleen siinÀ vaan pahaa tekee.
Vai itselleen. KyllÀ kuule omankÀden oikeus ois joskus aika nautinnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hakkeroida tuon lopputuloksen.
Et onnistu.
PistĂ€n onnistumaan. đ
Vierailija kirjoitti:
Opettele hallitsemaan mieltÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Mut sulla on kuitenkin oma imperiumi.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti olisi seksuaalisesti rajoittunut ja ahdasmielinen kuten puolisoni.
En todellakaan olisi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti olisi seksuaalisesti rajoittunut ja ahdasmielinen kuten puolisoni.
Millaista ahdasmielisyyttÀ?
Ja kuka sen puolison sulle valitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai itselleen. KyllÀ kuule omankÀden oikeus ois joskus aika nautinnollinen asia.
TÀmÀ! Todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ olisit mieltÀ sellaisesta, jos meille kehittyisi suhde ja se etenisi intiimiksi, niin jos livahdettaisiin kesken työpÀivÀn jonnekin suojaan harrastamaan suuseksiÀ?
Kesken kaiken tulee puhelu.
"Oota hetki, mulla on vÀlipala kesken." (Pyyhkii hunajaa suupielistÀÀn.)
"MitÀ vÀlipalana?"
"Korvapuustia, karjalanpiirakkaa ja halkaistu paprika."
"HyvÀÀ ruokahalua! Soitellaan myöhemmin."
Hyhhyh korvapuustia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetit yhteydenpidon tuosta vaan. SitÀ ihmettelen.
Ja syystÀ. Katoppa niitÀ viestejÀs.
ĂlĂ€ kuule syyttele siinĂ€. Mulla ei ole osaa eikĂ€ arpaa asiattomiin viesteihin. Normaalia keskustelua oli viestit, mun viesteissĂ€ ei lukenut mitÀÀn mitĂ€ hĂ€nen viesteissÀÀn ei olisi jo lukenut. Vastasin vain.
Oiskohan niin, ettÀ ei ollut sulle tuo kirjoitus. Lopeta uhriutuminen ja niistÀ herne nenÀstÀsi. Kaikki viestit eivÀt vaan ole sulle.
Vastasin vaan aloitukseen tulleeseen kommenttiin. Ja tulit ilmeisesti sivusta siihen sit huutelemaan. Niin kummalle huutelet? VÀÀnnetÀÀn vaikka tÀstÀ törkyturvan kanssa, kun ei tÀÀllÀ muutakaan ole.
Jep ja yleensÀ pitÀÀ katsoa sen peiliin, joka toisen viestejÀ arvostelee. Harvemmin ne omatkaan on asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hallitsemaan mieltÀsi.
En voi, mulla on vahva oikeudentaju ja suutun nopeasti.
Lainaus ei toimi:
"Vai itselleen. KyllÀ kuule omankÀden oikeus ois joskus aika nautinnollinen asia."
Nyt kun selviÀisi vielÀ miten tÀmÀ liittyy kaipausketjuun?
Mietin, muistatko mua joskus? V