Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16421)
MitÀpÀ ei pieni ihminen tekisi rakkauden vuoksi. Vaikka osastolle joutuu.
Se oli siinĂ€ sitten. ĂitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Lopetit yhteydenpidon tuosta vaan. SitÀ ihmettelen.
MinkÀhÀn takia?
MeillÀ olisi niin paljon yhteistÀ.
Hukkasin sinut. Mutta hyviÀ öitÀ, valomerkki tuli taas liian aikaisin. TÀnÀÀnkin. Haluaisin joskus kanssasi viimeiset hitaat tanssia.
Rakkaus ei koskaan loppua saa <3
EhkÀ sullekin kÀvi niinku mulle, nÀit mun todellisen minÀni. Ja tÀssÀ ollaan.
Aika on hionut sÀrmÀt mun rakkaudesta.
Nukuin pitkÀstÀ aikaa 8 tuntia, tosin herÀsin ottamaan lÀÀkkeen ja jatkoin untain, loistava olo aurinkoisessa kyökissÀ aamusta syyessÀin, ratiota kuunnellessa ja laulaissain palautuneella barotonillain rallatuksia. EnsimmÀistÀ kertaa pitkÀlahkeiset jalassa tÀnÀ talvena. Lyhyt lenkki, kÀvin kitumarketissa, ostin merkit ja kortit, lÀhetin onnittelut kotvÀelle merkkipÀivikseen ja ostin muonaa toisesta kaupasta, rismasta. HÀvitin toisen kintaan. Oisin tarjonna kaakaon. Naiselle lounaaseen.
MeidÀn yhteisen ajan jÀrkkÀÀminen jÀi sun vastuulle. Ei oo kuulunu.
PÀÀtelmÀt tehtÀvÀ.
Rakkaus on ruma sana,
Kaipaus soi kauniimpana.
HyvÀÀ pakkasaamua kaivatulleni !
Mammat, nyt virkeÀnÀ aamupanolle!
Vierailija kirjoitti:
rakas nainen, olisiko mitÀÀn mahdollisuutta ettÀ saisin laittaa sinulle jonkun viestin. minÀ hajoan tÀhÀn ihan pian.
Saat viestittÀÀ, jos olet oikea x, jos vaan tietÀisit numeroni, kun minÀkÀÀn en tiedÀ sinun. Olemme eksyneet, mutta tÀÀllÀ yhteys.
Kaipaan sinua ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Olet kaunis keski-ikĂ€inen nainen đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakas nainen, olisiko mitÀÀn mahdollisuutta ettÀ saisin laittaa sinulle jonkun viestin. minÀ hajoan tÀhÀn ihan pian.
Saat viestittÀÀ, jos olet oikea x, jos vaan tietÀisit numeroni, kun minÀkÀÀn en tiedÀ sinun. Olemme eksyneet, mutta tÀÀllÀ yhteys.
Ohi.
Vierailija kirjoitti:
En unohda sitÀ narria mÀ milloinkaan
Joka kerran puhkes puhumaan mulle tunteistaan
HĂ€n heitti mulle lentosuukon ilveillen
Ja naamion pois riisui kuiskaten
Kanssasi on niin hyvÀ olla
Syliisi helppo tulla
Vain sinut tahdon viereeni
Vain sinut mukaani
Kenelle, miehelle vai naiselle?
đ