Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ensi vuonna boikotoida euroviisuja?

Vierailija
19.05.2024 |

Monilla asia liittyy lähinnä siihen osallistuuko Israel tai toisinpäin, jos ne ei osallistu.

Itselleni kuitenkin pääongelmaksi on muodostunut jyry. Eli tänä vuonna tahalteen jätti äänestämättä Israelia, mutta entäs viime vuodet? Yleisö huusi käärijän nimeä, mutta Loreen otti poliittisen voiton.

Kansan äänet jakaantuu, mutta juryn taiteellinen kokoonpano ei koskaan. Juuri ne tekotaiteellisimmat tai seksuaaliseti rohkeat aktit vaikka musiikki olisi roskaa.

Ja koska 50/50, mutta raadit vetää isomman korren, koska samaansuuntainen tekotaiteellinen ajattelumaailma. Eli raati voittanut lähes aina.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En boikotoi. Olisikohan niin, ettei olisi kilpailua, ei äänestyksiä. Kaikki saisivat esittää biisinsä ja thats it.

Vierailija
2/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boikotoinu jo vuosia, Lordi oli viimeisin minkä voiton katsoin. Siitä asti ollut yhtä alamäkeä ja täyttä sirkusta minkä kans ei musiikilla ole mitään tekemistä.  Rock on! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo viisuja katsonut vuosiin 

ei se ole boikotti 

lordi voitti ja sen jälkeen tuli juryt. Carola otto herneen nenään 

Vierailija
4/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki osallistujat laulavat omalla kielellä niin voit katsoa.

Vierailija
5/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boikotoinut jo 30 vuoden ajan. 

Vierailija
6/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boikotoinut koko elämäni. En jumaliste voi käsittää mikä näissä kiekumiskilpailuissa voi kiinnostaa näinkin suurta ihmisjoukkoa.

Vierailija
7/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa viihdettä Euroviisut. Olihan se nyt luojan lykky, ettei Käärijä voittanut. 

Minun mielestä tänä vuonna paras voitti. Ainut mikä otti päähän, oli että Käärijä kin piti ruveta poliitikoksi viime metreillä ja kieltäytyi pisteiden ilmoituksesta. Petyin häneen. 

Vierailija
8/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Toivoin Joost Kleinin tai BL:n voittoa yli kaiken. Ei ole puhdasta peliä, miten Joost diskattiin. Olin yhdes toises Euroopan maassa katsomas 2.semin elokuvateatterissa, ja melki kaikki nousi Joostin aikana tanssiin ja huutaan. Enkä ees ollu lähelläkään Hollantia.

Vierailija
9/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa viihdettä Euroviisut. Olihan se nyt luojan lykky, ettei Käärijä voittanut. 

Minun mielestä tänä vuonna paras voitti. Ainut mikä otti päähän, oli että Käärijä kin piti ruveta poliitikoksi viime metreillä ja kieltäytyi pisteiden ilmoituksesta. Petyin häneen. 

Kroatia ansaitsi voiton. Ei joku muunsukupuolinen menninkäinen mekossa hyppimässä ja ympäriinsä. En edes muista koko sveitsin biisiä

Vierailija
10/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raadit saisi kyllä poistaa kokonaan. On käsittämätöntä, että 5-henkisillä raadeilla on periaatteessa suurempi valta kuin miljoonilla äänestäjillä. Jos raadeilla on yhteinen suosikki, yleisön suosikin on mahdotonta voittaa. 

Vierailija
11/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Israel, mutta voisin boikotoida typerän raatiäänestyksen takia. 

Vierailija
12/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Alankomaiden Joost hyvä esitys/kappale.. Ei olisi ollut viiden parhaan joukossa missään nimessä. 

Vierailija
13/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoiminen on lapsellista vouhotusta. 

Vierailija
14/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Israel saa edelleen osallistua viisuihin, aion boikotoida.

Vierailija
15/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Israel jätetään pois viisuista, alan boikotoida niitä.

Vierailija
16/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te itse annatte Israelille sitä huomiota ja painoarvoa tolla meuhkaamisellanne. 

Vierailija
17/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te itse annatte Israelille sitä huomiota ja painoarvoa tolla meuhkaamisellanne. 

Ketkä te? En minä ole missään mitään vouhkannut, vastasin vain ap:n kysymykseen.

Vierailija
18/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tuota boikotoidaan? En ole ennenkään osallistunut, enkä ostanut mitään levyjä, viirejä, lippuja. 

Vierailija
19/19 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kroatia ollut mitenkään kummoinen biisi. Jo kuultua tavaraa. Norjakin paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä