Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset mielikuvitusmaailmoja, et minua. SiltÀ tuntuu, ja se tuntuu pahalta, ettÀ mihin minua siinÀ tarvitaan. Polttoaineeksiko?
Jakamaan seikkailun.
En ole erityisen seikkailunhaluinen. Etsin rinnallakulkijaa.
Sen pitÀÀ olla keiju ettÀ voi siinÀ kulkea..
Sun pitÀÀ löytÀÀ sitten keiju.
tuun yli aidan ja portaiden.. ;)
Sanoit just paljon, mut toisaalta et sanonut mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset mielikuvitusmaailmoja, et minua. SiltÀ tuntuu, ja se tuntuu pahalta, ettÀ mihin minua siinÀ tarvitaan. Polttoaineeksiko?
Jakamaan seikkailun.
No sattuipa sopivasti. Sivusta/ seikkailija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia tunteja istunut ja maannut puhelin kourassa sinua kaipaamassa, itkenyt purollisen kyyneleitÀ ja kÀteen on jÀÀnyt, mikÀs muukaan kuin luuri. SillÀ voi soittaa kenelle vain muulle mutta ei sinulle. HyvÀÀ yötÀ.
Kuulostaa siltÀ, ettÀ sulla on mennyt puhelin rikki kyynelistÀ.
Yhteys on ollut rikki noin sata vuotta. Ei ole osaavaa korjaajaa löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀpeÀ ei ole ongelma. Haluaisin nolata itseÀni lisÀÀ hÀnen edessÀÀn. Mutta jotenkin lÀhestyminen on nyt vain liikaa. PelkÀÀn suurempia seurauksia ja epÀmukavuuden aiheuttamista.
TÀn ymmÀrrÀn niin hyvin.
Hienoa ettÀ pystyt yhdistÀmÀÀn tuntemattoman tekstin johonkin ja vielÀ ymmÀrtÀmÀÀn!
ĂlĂ€ ole ilkeĂ€. MeitĂ€ pellejĂ€ on varmaan useampia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa oli hyvÀ olla.
đ€
Selitysten mestarit taas palstalla - pelkureita te olette kaikki ja siksi tÀÀllĂ€.đ
Vierailija kirjoitti:
Etkö alta sillan? Siis lattian alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakamaan seikkailun.
Olisi hÀn sitÀkin. Ihme logiikka.
HÀn? Puhutko itsestÀsi hÀnenÀ?
Nuku hyvin rakas. Kaipaan paljon sun lÀhelle.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa. đđœ
Nainen mielellÀÀn haluaisi nÀhdÀ miehen olevan innokas eikÀ niin ettÀ hÀn lopulta pakosta suostui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakamaan seikkailun.
Sun pitÀÀ löytÀÀ sitten keiju.
Hei kaikki viimeisimmÀt, laittakaa sivusta jos kolmansina liitytte. Menee sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut hÀneen yhteyttÀ rohkeammin ja hullummin kuin varmaan kukaan tÀÀllÀ. Sen hÀn tietÀÀ. Se oli huono ajoitus ja konteksti. SiinÀ oli muuttujia, jotka kÀytÀnnössÀ nollasivat koko touhun.
TÀstÀ viestistÀ tulee olo ettÀ se on niin totta. Tuollaiset hullut, rohkeat jutut ei ikinÀ unohdu ja surullista jos ajoitus sössi vaan oudosti kaiken. HyvÀ sinÀ tuntematon palstailija, arvostan olemassaolosi tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Selitysten mestarit taas palstalla - pelkureita te olette kaikki ja siksi tÀÀllĂ€.đ
Ja sinĂ€ vaikutat niin rohkealta, kun anonyymina huutelet đ
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Hienoa ettÀ pystyt yhdistÀmÀÀn tuntemattoman tekstin johonkin ja vielÀ ymmÀrtÀmÀÀn!