Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Uusi ympäristö
Uusi ympäristö voi olla myös vanha ympäristö jonka vain näkee eri tavalla.
Oma energia voi vaikuttaa siihenkin miten kokee ympäristön ja sen viihtyvyyden.
Vierailija kirjoitti:
G: kalju vai hiukset?
Hiukset. Tosin entiselle naapurin kollille sopi kalju tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana parta 😋
Se kaipaisi kostutusta, esim pimppimehuasi.
Täällä on mehut valmiina 😁
Vastaus kommenttiin nro 15601
Kiitos itsellesi myös kauniista kirjoituksesta. Me jokainen podemme kriisejä ja on myös aiheellista pohtia ympäröivää maailmaa ja sen vaikutusta meihin. Näemme paljon ulkonäkökeskekisyyttä yhteiskunnassamme tälläkin hetkellä mutta jos tarkemmin ajattelee asioita, paljon on myös sellaista mitä emme näekään ihan aina. Moni on itsekin piilossa, näin minäkin ajattelen kun elän elämääni tavallaan piilossa kaikkien silmiltä ja korvilta. Minua on helpottanut sekin että teen hirmuisesti havaintoja maailman ja ihmistenkin liikkeistä. Olen ollut välillä hämmentynyt ympäristöstä ja muuttuvista ihmiskasvoista. Saan turvaa kun näen tavallisia tallaajia. Toisina päivinä maailma tuntuu olevan valloitettu täydellisten ihmisten kasvoilla jotka ovat esillä ja edustavat modernimpaa maailmaa. Terveys- ja ulkonäköasiat voivat muuttua ja vaihdella ihan hyvin useastikin. Kaikki kuuluu prosessiin nimeltä elämä. Pidä itsestäsi hyvää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei näe ulospäin kuinka joku kärsii eikä ihmisen sisään voi nähdä. Muista kuunnella ja muista että kukaan ei ole tilivelvollinen pahasta olostaan joten tehtäväsi on tukea, auttaa ja vastata turvallisuudesta lähinnä.
Miten tukea ihmistä, joka ei kerro, mikä vaivaa? Voi vain toivottaa voimia, jos ei puhu.
Häntä voi tukea olemalla läsnä jos se on se mikä helpottaa ja auttaa. Aina puhumiselle ei ole halua tai tarvetta. Liian monet haluavat vain tietää toisten asioita, kaikkien intentio ei ole hyväntahtoinen mutta kaikkea ei myöskään vain aina halua puhua muille ja tämä täytyy vain hyväksyä.
Ei mulla ainakaan ole ystäviä, jotka haluaisivat tietää tietämisen ilosta vaan auttaakseen, eikä kukaan pakota puhumaan. Itse puhun, jos haluan. Mutta kysyn myös kuulumisia ja vointeja, ja silloin on vapaus puhua tai olla hiljaa. Olen tietenkin läsnä, jos se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus voi olla myös niin että ei tarvitse tai halua apua eikä tukea. Silloin voi toivottaa voimia ja siirtyä sivuun. Joskus riittää että tietää jonkun johon voi ottaa vaikka vain yhteyttä jos tulee tarve. Aina tilanteen mukaisesti tietenkin.
Minuun voi, saa ja se on jopa suotavaa. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana parta 😋
Oispa kyllä kiva tuntea mehujen valuvan kielelle, suupielistä ja parralle ja maistaa hienoisen suolainen ja metallinen maku. Siitä voin vain haaveilla kuten vähän kesymmistäkin vuorovaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olen rakastunut sinuun 🤍
Ihastunut rakkaus on aika vahva tunne se kasvaa jos niin käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei näe ulospäin kuinka joku kärsii eikä ihmisen sisään voi nähdä. Muista kuunnella ja muista että kukaan ei ole tilivelvollinen pahasta olostaan joten tehtäväsi on tukea, auttaa ja vastata turvallisuudesta lähinnä.
Miten tukea ihmistä, joka ei kerro, mikä vaivaa? Voi vain toivottaa voimia, jos ei puhu.
Häntä voi tukea olemalla läsnä jos se on se mikä helpottaa ja auttaa. Aina puhumiselle ei ole halua tai tarvetta. Liian monet haluavat vain tietää toisten asioita, kaikkien intentio ei ole hyväntahtoinen mutta kaikkea ei myöskään vain aina halua puhua muille ja tämä täytyy vain hyväksyä.
Ei mulla ainakaan ole ystäviä, jotka haluaisivat tietää tietämisen ilosta vaan auttaakseen, eikä kukaan pakota puhumaan.
Se on hyvä asia ja niin sen kuuluisi kaikilla aina ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana parta 😋
Oispa kyllä kiva tuntea mehujen valuvan kielelle, suupielistä ja parralle ja maistaa hienoisen suolainen ja metallinen maku. Siitä voin vain haaveilla kuten vähän kesymmistäkin vuorovaikutuksista.
Täh? Maistuuks se suolaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Keneen siis?
Miltä pim ppi mehu mielestäsi maistuu mies?
Hyvälle = nuoli ylös
Ei niin hyvälle = nuoli alas
Vierailija kirjoitti:
Kävisit juttelemassa ohimennen.
Pitänee tehdä taas tikuista asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miltä pim ppi mehu mielestäsi maistuu mies?
Hyvälle = nuoli ylös
Ei niin hyvälle = nuoli alas
Joo olen mies ja sinä lapsi. Mene iltapuurolle..