Uusi trendi: naiset haukkuvat ja pilkkaavat miehiään Tiktokissa
Siis oikeastikko kaikki naiset inhoavat miehiään noin paljon?
Erityisesti amerikkalaiset naiset tekevät tätä. Tiktok on ihan täynnä tuollaisia videoita.
Kommentit (19)
Onneksi sain tämänkin tiedon pelkän vauvapalstan kautta. Elämä ilman somea on ihanaa.
Olen huomannut saman. Suomalaisten naisten erikoisuus on se, että he haukkuvat nimenomaan suomalaisia miehiä, kun muissa länsimaissa haukutaan joko omaa miestä, ex-miestä tai (valkoisia) miehiä yleisesti.
Tiktok on täyttä paskaa kuten sen käyttäjätkin.
Somessa pääsevät jokaisen ihmisryhmän typerimmät itsekeskeiset yksilöt ääneen. Mitä vähemmän siellä viettää aikaa, niin sitä parempi. Muuten voisi pyrkiä seuraamaan itse valitsemiaan aiheita, mutta algoritmi laittaa paskaa joukkoon, joten joko täytyy hyväksyä järkyttävälle typeryydelle altistuminen tai olla käyttämättä palveluita.
Suomessa sama hoituu vauvapalstan avulla.
Naiset on aina haukkuneet miehiään toisilleen kaikenlaisissa kokoontumisissa, miksi siis ei nykyään tiktokissakin.
Itse en ole koskaan näihin haukkumisiin osallistunut, koska mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa miehestäni edes 20v yhteiselon jälkeen. Minua katsotaan kuin kummajaista, kun en osallistu haukkumiseen. Niin se on aina ollut. Mulla on 1 ystävä, joka ei koskaan hauku miestään. Kaikilta muilta sitä kyllä kuulen.
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.
Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Get over it Ladies!
Mitä hel? Ei kai tik tokkia miehet käytä?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista trendiä ei ole.
Tällä palstalla ainakin on, varmaan pitkälti trollitehtaalta masinoituna.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Suomalaisten naisten erikoisuus on se, että he haukkuvat nimenomaan suomalaisia miehiä, kun muissa länsimaissa haukutaan joko omaa miestä, ex-miestä tai (valkoisia) miehiä yleisesti.
https://www.tiktok.com/@oliviaoras/video/7651876248792075542
Miesasiamiehet haukkuvat videoilla naisia. Osa on muu kritiikki.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sama hoituu vauvapalstan avulla.
Suomessa sama hoituu kotona rouvan avulla.
T: melko pitkä
Joo kyllä haukutaankin, niitä miehiä jotka on ihan täysiä luusereita ja ne on exiä.
Myös uusi trendi: naiset itkevät tiktokissa yksinäisyyttä ja etteivät saa treffeille seuraa
Varmaan joku nuoremman sukupolven ilmiö sitten. En ole koskaan törmännyt muualla kuin netissä suurimpaan osaan näistä vastakkainasetteluista, joista tälläkin palstalla pääsee lukemaan. Tiktokkeja ja instagrammeja en käytä.
En ikinä ole ymmärtänyt naisia jotka miehiään haukkuu seurassa kaikkien kuulen. Itsepä ovat miehensä halunneet. Omaani ei ole tarvis haukkua vielä 46 vuoden jälkeenkään tutustumisestamme
Käyttääkö aikuiset ihmiset tiktokkia? Sehän on niin tylsä paikka kuin olla ja voi. Lyhyitä muutaman sekunnin videoita.