Laitatko kananmunan päälle suolaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaa?
Koska suola ei ole hyväksi ja olen juuri oppinut itse olemaan käyttämättä. Ap
Minusta on ihanaa lutkuttaa suolaista kovaa munaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaa?
Koska suola ei ole hyväksi ja olen juuri oppinut itse olemaan käyttämättä. Ap
Jaa. No älä sitten käytä.
Laitan mineraali- Pansuolaa.Terveellisempää huom.
En laita, enkä myöskään perunoiden keitinveteen. Suola nostaa hurjasti verenpainetta. Valikoin myös mahdollisimmn vähäsuolisen juuston ja leivän. Valitettvasti valikoima on vielä aika kapea, mutta koko ajan tulee lisää vähempisuolisi tuotteita. Suola on terveydelle yhtä pahasta kuin rasvat tai sokeri. Moni vaan ei vielä tajua tätä, myöskään kokeista.
En. Ellen ole hikoillut erityisen paljon ja veto poissa.
Laitan. Syön vain lihaa ja kasviksia, joissa ei ole valmiiksi mausteita (tai suolaa), joten pakko lisätä ruokaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
En laita, enkä myöskään perunoiden keitinveteen. Suola nostaa hurjasti verenpainetta. Valikoin myös mahdollisimmn vähäsuolisen juuston ja leivän. Valitettvasti valikoima on vielä aika kapea, mutta koko ajan tulee lisää vähempisuolisi tuotteita. Suola on terveydelle yhtä pahasta kuin rasvat tai sokeri. Moni vaan ei vielä tajua tätä, myöskään kokeista.
Jos haluat leivässä olevaa suolaa karttaa niin tee itse leipää. Kaikkein helpoin leipä on ciabatta leipä ja sitä ei tarvise edes vaivata. 3.5 dl 37 vettä 12,5 g tuorehiivaa (suolaa) 2 rkl oliiviöljyä 7 dl jauhoja. MInä käytän 1 dl hiivaleipäjauhoja, 1 dl 00 jauhoja ja 5 dl vehnäjauhoja. Taikina sekoitetaan ja annetaan kohota noin 2 h. Sitten taikina kaadetaan jauhotetulle leivinpöydälle ja jaetaan 9 osaan ja nostetaan osat pellille ja annetaan kohota kunnes uunissa 250 C. Paistetaan pizzalle ja kostealle leivälle tarkoitetulla asetuksella tai kiertoilmalla 20 minuuttia tai kunnes ovat kullan ruskeita.
Laitan. Ja huoletta. Mulla on matala verenpaine.
Kyllä, ja vähän voitakin kaveriksi.
Vierailija kirjoitti: Laitan mineraali- Pansuolaa.Terveellisempää huom.
Hyi hele, yksi kuluttajan huijaus se tuokin on. Tuota pitää laittaa ruokiin aika reippaasti, että saa suolan makua ruokaan. Mieluummin laitan pienen ripauksen tavallista Jozoa ruokiini kuin ylettömästi pansuolaa, silti saan vähemmän sitä pahisnatriumia itseeni. Moneen uuteen makuun tottuu, mutta pansuolaan ei.
Joo