Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (16992)
Tee se niin ettÀ hyvÀltÀ tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€nyön suukko ja halaus.đ§Ąđ€
ĂitĂ€!
Pikku vaaleađ±
SisÀinen hellyyspuuska iskee jos nÀÀn sut <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettynyt itseeni, kun en saa viestittyÀ. Kaikki kasvaa pÀÀssÀ niin suureksi. Tai no, mitÀ sitÀ kieltÀmÀÀn, se, mitÀ meidÀn vÀlillÀ on, on mulle tosi tÀrkeÀÀ. Siksi tÀÀ niin vaikeata onkin.
Kenelle kirjoitat?
Rakkaalle ystÀvÀlleni, joka voisi olla muutakin halutessaan.
Sano ettÀ annat itsesi kokonaan.
Sanon ettÀ olet silti vapaa ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hioa itseĂ€ni ja tekeytyĂ€ ihan viimeisen pÀÀlle tĂ€ydelliseksi jollekin joka osaa arvostaa đ
Se joka osaa arvostaa sinua, ei vaadi tÀydellisyyttÀ.
Silti haluan hÀlle olla sitÀ. Sellaista odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ sano et haluut mut.
En halua. Ja huono biisi.
Kaikesta ei voi tykÀtÀ. Silloin ei myöskÀÀn roikuta.
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Oon niin pettynyt itseeni, kun en saa viestittyÀ. Kaikki kasvaa pÀÀssÀ niin suureksi. Tai no, mitÀ sitÀ kieltÀmÀÀn, se, mitÀ meidÀn vÀlillÀ on, on mulle tosi tÀrkeÀÀ. Siksi tÀÀ niin vaikeata onkin.
Jossain kohtaa tuon kuvailu muuttuu troillailuksi sekin kun varmaan tÀllÀisessÀ paikkaa useampi kovasti toivoisi tuollaista (vaikka omansahan niiden kuuluisi tehdÀ) ja tÀllÀisten seuraaminen on varmaan aika jÀnnÀÀ.
KÀytÀnnön vinkkien suhteen sanoisin ettÀ jos ei meinaa tulla valmista niin voi olla tÀrkeÀmpÀÀ saada se putki avattua noin yleensÀ eli ÀlÀ laita kaikkea heti mutta jotain ja sitten voit liikkua sitÀ kohti. SiitÀ voi tulla helpompaa muutenkin kun nÀet miten tÀhÀn tempaukseesi "noin ylipÀÀtÀÀn" suhtaudutaan. Jos oli oikea juttu tÀmÀ edes.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaan kaivatulle nÀin.
MinĂ€ myös kelpaan hĂ€nelle juuri tĂ€llĂ€isenĂ€, kun olen. Siksi meillĂ€ on sielujen yhteys đ
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion hioa itseĂ€ni ja tekeytyĂ€ ihan viimeisen pÀÀlle tĂ€ydelliseksi jollekin joka osaa arvostaa đ
Se joka osaa arvostaa sinua, ei vaadi tÀydellisyyttÀ.
Silti haluan hÀlle olla sitÀ. Sellaista odotellessa...
MÀ ajattelin, et otan sitten yhteyttÀ, kun voin paremmin. SitÀ hetkeÀ ei vaan koskaan tullut.
Sanon ettÀ annan itseni kokonaan. SiltikÀÀn et pysty omistamaan.
En lupaa olla sinun vaan lupaan antaa itseni kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ taas pĂ€invastoin lasken rimaa. ĂĂ€k! đđđ
MinĂ€ en đ
Olenkohan liian arvoton ja huonolaatuinen, kun naiset eivĂ€t kiinnostu? đđđ
Vierailija kirjoitti:
Tee musta laulu. Tee se mulle. Tee se sulta. Anna sen kuulostaa rakkaudelta.
Saamasi pitÀÀ. Siihen menee muutama tovi.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan liian arvoton ja huonolaatuinen, kun naiset eivĂ€t kiinnostu? đđđ
Oletko mies?
Et voi olla noin yksinkertainen et luulet jonkun aloittelevan ja vastailevan itselleen đ