Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5975)

Vierailija
1521/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JÀtÀ mun muija rauhaan M!

En ole sun Muijas idiootti. M on sitĂ€paitsi jo minun toimesta  moneen kertaan testattu, ja erinomaiseksi todettu. MeillĂ€ on yhteinen tulevaisuus.

M on tÀysi perÀreikÀ

Vierailija
1522/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ok...? :/

KyllÀ. Kuinka niin?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sun Muijas idiootti. M on sitĂ€paitsi jo minun toimesta  moneen kertaan testattu, ja erinomaiseksi todettu. MeillĂ€ on yhteinen tulevaisuus.

Kerran nettiin kirjoitettu on aina netissÀ.

Vierailija
1524/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran nettiin kirjoitettu on aina netissÀ.

Anonymiteetti sÀilyy niin kauan kun sallitaan.

Vierailija
1525/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀÀtit sit nÀyttÀÀ itse ensin esimerkkiÀ miten jÀtetÀÀn sun muija rauhaan... hienoa, tosi hienoa.

Vierailija
1526/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ok...? :/

No ei ole

Vierailija
1527/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen niin uupunut ihmisiin jotka pyrkivĂ€t Ă€rsyttĂ€mÀÀn, loukkaamaan tai arvostelemaan minua ja loukkaantuvat itse verisesti kun teen saman heille. 

Vierailija
1528/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet orjani. Nyt laitat takin niskaan ja kĂ€velet luokseni. Suutelet mua ja otat kĂ€dstĂ€, niin lĂ€hdetÀÀn yhdessĂ€. Kerron sitten, mitĂ€ haluan sun tekevĂ€n. Vauhdilla nyt, ei ole paljoa aikaa. 

Vierailija
1529/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin uupunut ihmisiin jotka pyrkivĂ€t Ă€rsyttĂ€mÀÀn, loukkaamaan tai arvostelemaan minua ja loukkaantuvat itse verisesti kun teen saman heille. 

Liittyykö kaivattuun vai muihin ihmisiin?

Vierailija
1530/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet orjani. Nyt laitat takin niskaan ja kĂ€velet luokseni. Suutelet mua ja otat kĂ€dstĂ€, niin lĂ€hdetÀÀn yhdessĂ€. Kerron sitten, mitĂ€ haluan sun tekevĂ€n. Vauhdilla nyt, ei ole paljoa aikaa. 

😃 Mihin kĂ€velen? 

Vierailija
1531/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuuko pieni?

Vierailija
1532/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kumman uskaltaisit tehdÀ, hypÀtÀ kympistÀ (veteen) vai ottaa yhteyttÀ kaivattuun?

Vierailija
1533/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Mihin kĂ€velen? 

Työhuoneeseeni.

Vierailija
1534/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

F*ck yes

Vierailija
1535/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Mihin kĂ€velen? 

Työhuoneeseeni.

Olet se joka laittoi monia tien ja kujien nimiÀ taannoin tÀnne joista yksi oli sun, ja jossa sulla on th autotallissa. LL

Vierailija
1536/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin sÀ siellÀ kaukana x.

Iloa pÀivÀÀsi, missÀ sitten ikinÀ menetkin O.

Vierailija
1537/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 Mihin kĂ€velen? 

Työhuoneeseeni.

Marssin ovesta sisÀÀn, juoksen ylÀkertaan, avaan oven hiljaa niin, ettet huomaa, hiivin selkÀsi taakse, laitan kÀdet silmillesi ja suutelen niskaasi. SinÀ voit jatkaa siitÀ.

Vierailija
1538/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissÀ?

Vierailija
1539/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman uskaltaisit tehdÀ, hypÀtÀ kympistÀ (veteen) vai ottaa yhteyttÀ kaivattuun?

Tehnyt joskus molemmat.

Vierailija
1540/5975 |
12.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkoleukakirurgi- lentÀjÀ- palomies on kieltÀnyt hyppimisen niin mikÀ muu vaihtoehto on sille?