Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5975)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ mun muija rauhaan M!
En ole sun Muijas idiootti. M on sitÀpaitsi jo minun toimesta moneen kertaan testattu, ja erinomaiseksi todettu. MeillÀ on yhteinen tulevaisuus.
Kerran nettiin kirjoitettu on aina netissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sun Muijas idiootti. M on sitÀpaitsi jo minun toimesta moneen kertaan testattu, ja erinomaiseksi todettu. MeillÀ on yhteinen tulevaisuus.
Kerran nettiin kirjoitettu on aina netissÀ.
Anonymiteetti sÀilyy niin kauan kun sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
PÀÀtit sit nÀyttÀÀ itse ensin esimerkkiÀ miten jÀtetÀÀn sun muija rauhaan... hienoa, tosi hienoa.
Olen niin uupunut ihmisiin jotka pyrkivÀt ÀrsyttÀmÀÀn, loukkaamaan tai arvostelemaan minua ja loukkaantuvat itse verisesti kun teen saman heille.
Olet orjani. Nyt laitat takin niskaan ja kÀvelet luokseni. Suutelet mua ja otat kÀdstÀ, niin lÀhdetÀÀn yhdessÀ. Kerron sitten, mitÀ haluan sun tekevÀn. Vauhdilla nyt, ei ole paljoa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin uupunut ihmisiin jotka pyrkivÀt ÀrsyttÀmÀÀn, loukkaamaan tai arvostelemaan minua ja loukkaantuvat itse verisesti kun teen saman heille.
Liittyykö kaivattuun vai muihin ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Olet orjani. Nyt laitat takin niskaan ja kÀvelet luokseni. Suutelet mua ja otat kÀdstÀ, niin lÀhdetÀÀn yhdessÀ. Kerron sitten, mitÀ haluan sun tekevÀn. Vauhdilla nyt, ei ole paljoa aikaa.
đ Mihin kĂ€velen?
Vierailija kirjoitti:
Nukkuuko pieni?
Kumman uskaltaisit tehdÀ, hypÀtÀ kympistÀ (veteen) vai ottaa yhteyttÀ kaivattuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ Mihin kĂ€velen?
Työhuoneeseeni.
Vierailija kirjoitti:
F*ck yes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ Mihin kĂ€velen?
Työhuoneeseeni.
Olet se joka laittoi monia tien ja kujien nimiÀ taannoin tÀnne joista yksi oli sun, ja jossa sulla on th autotallissa. LL
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin sÀ siellÀ kaukana x.
Iloa pÀivÀÀsi, missÀ sitten ikinÀ menetkin O.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ Mihin kĂ€velen?
Työhuoneeseeni.
Marssin ovesta sisÀÀn, juoksen ylÀkertaan, avaan oven hiljaa niin, ettet huomaa, hiivin selkÀsi taakse, laitan kÀdet silmillesi ja suutelen niskaasi. SinÀ voit jatkaa siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kumman uskaltaisit tehdÀ, hypÀtÀ kympistÀ (veteen) vai ottaa yhteyttÀ kaivattuun?
Tehnyt joskus molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Laatikkoleukakirurgi- lentÀjÀ- palomies on kieltÀnyt hyppimisen niin mikÀ muu vaihtoehto on sille?
M on tÀysi perÀreikÀ