Täälä te taas jauhatte samoista asioista sunnuntai aamunakin.. Vaihtakaa levyä välillä
Turhauttavaa tulla aina katsomaan jutunaiheet. Sama henkilö todnäk joka istuu aina täällä. Ulos välillä
Kommentit (24)
Osa on kommunikaatiohäiriöisiä jotka eivät pysty olemaan muualla, täällä saa kysellä rauhassa.
Kyllä täällä on yritetty vaihtaa aiheita moneen kertaan, mutta ne poistetaan!
Tällä palstalla suurin osa on botteja. Oikeita ihmisiä on vain pieni osa..
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Kerropa lisää.
Tällä palstalla ei sallita keskustelua kuin julkkiksista, alapääjutuista ja muutamien palstahullujen aiheista. Niistäkin suuri osa kuuluu jompaan kumpaan noista kahdesta.
Sinähän voit itse keksiä uusia jutunaiheita.
Vas sarilla ei ole muuta elämään kuin purra purra purra...
Vierailija kirjoitti:
Usein kaikki mihin osallistuu poistetaan. Vähemmästäkin alkaa kyllästyä tähän palstaan. Jotkut ottaneet elämäntehtäväkseen poistaa keskustelut joiden aiheista eivät tykkää.
Laita sensuuribotti kuriin niin aiheet vaihtuu. Täällä on luettavissa vain ne tekstit, joita ei ole sensuroitu.
Muutama varttihullu väsää 85% kaikista jutuista täällä.
Mistä olette kiitollisia tänään.
Minä olen elämästä. Perheestä. Kodista. Suomesta. Rauhasta...
Vierailija kirjoitti:
Ja niistäkin osa Pietarissa työkseen venäjämielisiä trolleja tehtailevia I G O R -nimisiä virkamiehiä
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei sallita keskustelua kuin julkkiksista, alapääjutuista ja muutamien palstahullujen aiheista. Niistäkin suuri osa kuuluu jompaan kumpaan noista kahdesta.
Julkkisketjut ovat viihdeketjuja. Ei kannata avata niitä jos ei kiinnostele.
Eikä ap ole vieläkään oppinut kirjoittamaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä olette kiitollisia tänään.
Minä olen elämästä. Perheestä. Kodista. Suomesta. Rauhasta...
Olen kiitollinen siitä, että heräsin aamulla melko aikaisin ja istun kotona oman koneen äärellä aamukahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Miksiköhän 🤷🏻?
Ap menee nyt ulkoilemaan tai tekemään muuta hyödyllistä ja antaa meille muille ansaitsemamme sunnuntairauhan.
Eli sinä aina täällä?