Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin uupunut ihmisiin jotka pyrkivÀt ÀrsyttÀmÀÀn, loukkaamaan tai arvostelemaan minua ja loukkaantuvat itse verisesti kun teen saman heille.
Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissÀ?
Miksi se on juuri minun vastuulla olla olematta tekemisissÀ?
Masentaa, mun teoilla ei ole mitÀÀn vaikutusta, pakko varmaan luovuttaa, ei tÀllÀsessÀ vÀlitilassa jaksa olla vaikka olisi miten palavat tunteet
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ hello-naiselle.
KeneltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, mun teoilla ei ole mitÀÀn vaikutusta, pakko varmaan luovuttaa, ei tÀllÀsessÀ vÀlitilassa jaksa olla vaikka olisi miten palavat tunteet
Aijaa. Mulla palavat tunteet taas antavat virtaa ja onnellisuutta elÀmÀÀn. Masennus iskee aina siinÀ vaiheessa kun todellisuus kolahtaa siitÀ toisesta ja tunteet kuolevat tÀysin. Silloin iskee aina tyhjyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet orjani. Nyt laitat takin niskaan ja kÀvelet luokseni. Suutelet mua ja otat kÀdstÀ, niin lÀhdetÀÀn yhdessÀ. Kerron sitten, mitÀ haluan sun tekevÀn. Vauhdilla nyt, ei ole paljoa aikaa.
đ Mihin kĂ€velen?
Työhuoneeseeni.
Olet se joka laittoi monia tien ja kujien nimiÀ taannoin tÀnne joista yksi oli sun, ja jossa sulla on th autotallissa. LL
Sori, ei osumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Mulla palavat tunteet taas antavat virtaa ja onnellisuutta elÀmÀÀn. Masennus iskee aina siinÀ vaiheessa kun todellisuus kolahtaa siitÀ toisesta ja tunteet kuolevat tÀysin. Silloin iskee aina tyhjyys.
MitÀ mÀ niillÀ palavilla tunteilla teen jos ei mikÀÀn etene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ hello-naiselle.
KeneltÀ?
Moi-mieheltÀ
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ mun muija rauhaan M!
EnkÀ jÀtÀ. Aion vietellÀ E-muijasi tÀlleen vauvaketjussa. Melkein oon jo onnistunut. YrittÀnyt vasta 6v, mutta kyllÀ se tÀstÀ!
TÀllÀ palstalla on paras huumori........
Vierailija kirjoitti:
Irl teoilla varmaan olisi??đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin uupunut ihmisiin jotka pyrkivÀt ÀrsyttÀmÀÀn, loukkaamaan tai arvostelemaan minua ja loukkaantuvat itse verisesti kun teen saman heille.
Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissÀ?
Miksi se on juuri minun vastuulla olla olematta tekemisissÀ?
Jos kerran olet uupunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnkÀ jÀtÀ. Aion vietellÀ E-muijasi tÀlleen vauvaketjussa. Melkein oon jo onnistunut. YrittÀnyt vasta 6v, mutta kyllÀ se tÀstÀ!
Antakaa olla. Mulla mitÀÀn muijaa ole. Huvikseni vaan roihutan palstalle vÀhÀn liekkiÀ. Kirjaimesi ei osu kaivattuuni, ja tsemppiÀ 7een vuoteen. JÀtkÀllÀ on kyllÀ kÀsi rakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olin hetken aikaa tosi ihastunut, jÀnnittynyt ja odotukset oli korkealla. Luulin, ettÀ sinÀ tunsit samoin. Nyt on jÀljellÀ enÀÀ tyhjÀ, surumielinen olo. Edelleen mietin sinua, mutta en kai koskaan enÀÀ nÀe enkÀ kuule sinusta.
Kukaan ei kukaan voisi ymmÀrtÀÀ ettÀ sydÀmeni sait sekaisin. Kaipaan sinua todella kovasti! Kyyneleet vain valuvat.
Ei ole mun vika ettet enÀÀ kÀy siellÀ.
Ei tÀÀ trollin elÀmÀkÀÀn helppoa ole, mutta kyllÀ teihin saa kivasti vipinÀÀ kun vÀhÀn vÀlillÀ tökkii. Lupaan ettÀ tulevaisuudessa piilotan san trolli postauksiini, ja en kÀytÀ enÀÀ t, m, n, s, k, p, r tunnisteita. Kivaa joulun odotusta kaikille tÀÀltÀ sillan alta. Erityisesti joulupukille sinne Napapiirille.
Vierailija kirjoitti:
Moi-mieheltÀ
Liian monta vaihtoehtoa. Kaikki moikkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla. Mulla mitÀÀn muijaa ole. Huvikseni vaan roihutan palstalle vÀhÀn liekkiÀ. Kirjaimesi ei osu kaivattuuni, ja tsemppiÀ 7een vuoteen. JÀtkÀllÀ on kyllÀ kÀsi rakoilla.
Jaa-a, identifioidun naiseksi
Vierailija kirjoitti:
Odotin nÀkevÀni sua
Aina ei trollikaan saa mitÀ haluaa, edes lapsia hakiessa.
Olin poissa tÀÀltÀ tÀhÀn asti, edellisen ketjun lukkiutumisesta asti. Oli muuten ihan helppoa. Mielialakin kohos muuten kummasti.