Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat, ketjussa on lottovoittakin. Tiedoksi vaan.
Onko geenilotossa voittanut.
Jo kauan sitten. TÀmÀ kruunasi sitten lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat, ketjussa on lottovoittakin. Tiedoksi vaan.
VÀhÀn kuin ettÀ kuljet tuolla perintö kultakÀÀty taskussa, heiluttelet sitÀ aina kun aistit vetovoimasi ja uskottavuutesi olevan olematon.
Tai paremminkin varastettu. Kriminaali nÀÀs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnsimmÀisenÀ huomasin tietenkin, ettÀ onpa nÀtti, mutta heti kÀvi selvÀksi myös tietynlainen jÀmÀkkyys ja ettÀ tÀÀ mimmi kÀÀrii hihat ja ryhtyy heti toimeen. Semmonen joku skarppius, joka ei ollut kuitenkaan mitÀÀn kireÀÀ ylisuorittamista. Harmi vaan, ettÀ tuli työpaikkaan, jossa oli paska johtoporras.
Huomasin kyllÀ, harmi vaan ettÀ liian myöhÀÀn. Noh, kai ne palkkaa 10 mamua mun tilalle niin asiat paranee?
Kunnon hallusinaatiot siinÀ. Firma meni konkkaan melkein 10 vuotta sitten.
Nyt ei selvÀstikÀÀn puhuta samasta firmasta joten kita kiinni siellÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ mietin, milloin susta tuli vÀlinpitÀmÀtön..
Ei tullut vaan muuttuvia tekijöitÀ, nÀin se nyt on. VÀsymys iski kunnolla kaiken lisÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
MikÀ hÀnessÀ kiinnitti huomiosi ensimmÀisenÀ?
Olemus, ÀÀni <3
Vierailija kirjoitti:
Terve taas.
TervepÀ terve. PÀÀasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus loppuu, jos tÀmÀ olisi luvallista?
Mun kiinnostus "kiellettyyn" loppui jo kuin seinÀÀn. (Ps. Ei ollut varattu kyseessÀ)
Ai, kun paljastui, ettÀ olet vain leikkinyt toisen tunteilla? VedÀtys ei toiminutkaan loputtomiin.
En ole lehmÀ jota voit lypsÀÀ, ihan hÀnen oman kÀytöksen takia peruutin pois koko hommasta.
MinÀ en ole hÀntÀ sellaisena pitÀnyt. HÀn on minua.
Voi kyynel. PientÀ uhriutumista havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
LeikitÀÀnkö me jotain kuurupiiloa.
SinÀ leikit.
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua tietÀÀ mitÀ mulla olis ollut kerrottavana? Miksi halusit jÀttÀÀ mulle tÀmÀn riittÀmÀttömyyden tunteen? Olisit edes vastannut ettÀ ei kiinnosta niin tietÀisin ettÀ mitÀÀn ei ole tulossa. TÀÀ jÀi edelleen auki jollain lailla
MITĂĂN EI OLE TULOSSA, MENIKĂ PERILLE JO? Miten tahvo sĂ€ voit ollakkin, ettet jo ole tajunnut.
kun noihin silmiin sinisiin ja nÀihin öihin ikuisiin
maailman ÀÀristÀkin kaipaan takaisin
Yö on keltainen ja musta- black and yellow, you know what it is.
Tunnustan hÀviöni.
HyvĂ€nyön hali ja suukko. ĂitĂ€! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua tietÀÀ mitÀ mulla olis ollut kerrottavana? Miksi halusit jÀttÀÀ mulle tÀmÀn riittÀmÀttömyyden tunteen? Olisit edes vastannut ettÀ ei kiinnosta niin tietÀisin ettÀ mitÀÀn ei ole tulossa. TÀÀ jÀi edelleen auki jollain lailla
MITĂĂN EI OLE TULOSSA, MENIKĂ PERILLE JO? Miten tahvo sĂ€ voit ollakkin, ettet jo ole tajunnut.
En tarvinnut trollin vastausta
Jokin syyhÀn sulla on ollut, ettÀ tÀmÀ ei ole edennyt. Ei ole selvinnyt, mikÀ se on. Sanoit haluavasi, mutta missÀÀn se ei ole nÀkynyt. Ei vastaantuloa vaan jokaiseen yritykseen betoniporsas eteen. Hyvin ristiriitaista. Olisi kiva, jos kertoisit, miksi sanot yhtÀ ja toimit toisin.
Olet söpö kun hĂ€tkĂ€hdĂ€t minua. đ
MinÀ en ole hÀntÀ sellaisena pitÀnyt. HÀn on minua.