Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus loppuu, jos tÀmÀ olisi luvallista?
Mun kiinnostus "kiellettyyn" loppui jo kuin seinÀÀn. (Ps. Ei ollut varattu kyseessÀ)
Ai, kun paljastui, ettÀ olet vain leikkinyt toisen tunteilla? VedÀtys ei toiminutkaan loputtomiin.
TÀstÀ aina haaveilin,
En voi sinulta vaatia.
Annoit minulle paljon,
minÀ menetin enemmÀn.
Satutit minua huomaamattasi,
nyt kannan sisÀllÀin pettymystÀ.
Aivan kuin pelkÀsinkin.
Silti sinua kaipailen.
Vierailija kirjoitti:
EnsimmÀisenÀ huomasin tietenkin, ettÀ onpa nÀtti, mutta heti kÀvi selvÀksi myös tietynlainen jÀmÀkkyys ja ettÀ tÀÀ mimmi kÀÀrii hihat ja ryhtyy heti toimeen. Semmonen joku skarppius, joka ei ollut kuitenkaan mitÀÀn kireÀÀ ylisuorittamista. Harmi vaan, ettÀ tuli työpaikkaan, jossa oli paska johtoporras.
Huomasin kyllÀ, harmi vaan ettÀ liian myöhÀÀn. Noh, kai ne palkkaa 10 mamua mun tilalle niin asiat paranee?
Mammat, ketjussa on lottovoittakin. Tiedoksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kiinnostus "kiellettyyn" loppui jo kuin seinÀÀn. (Ps. Ei ollut varattu kyseessÀ)
KetÀ siis kaipaat?
No ykköstÀ tietenkin. Kakkosia, laastareita tulee ja menee. Ykkönen on ja pysyy.
Ei kuitenkaan pillua anna. đ€Ł
Annanpas, mut sulle en antanut ja syystÀ. Jotain rotia pidettÀvÀ yllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen vakavaan vaan.
KevyttÀ hömpöttelyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen vakavaan vaan.
Vakavaan, muttei liian totiseenđ
Vierailija kirjoitti:
Onko geenilotossa voittanut.
Olisin vain kertonut ettÀ rakastan ja haluan nÀhdÀ sinut mutta et varmaan vÀlitÀ kuulla. Uskalsin koska tiedÀn ettÀ oot eronnu
Nuku hyvin rakas. MÀ en oo ihan parhaimmillani taaskaan. Anteeksi se. SydÀnpaikkas on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kun paljastui, ettÀ olet vain leikkinyt toisen tunteilla? VedÀtys ei toiminutkaan loputtomiin.
En ole lehmÀ jota voit lypsÀÀ, ihan hÀnen oman kÀytöksen takia peruutin pois koko hommasta.
MÀ mietin, milloin susta tuli vÀlinpitÀmÀtön..
NÀin sut kerran pelkissÀ boksereissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnsimmÀisenÀ huomasin tietenkin, ettÀ onpa nÀtti, mutta heti kÀvi selvÀksi myös tietynlainen jÀmÀkkyys ja ettÀ tÀÀ mimmi kÀÀrii hihat ja ryhtyy heti toimeen. Semmonen joku skarppius, joka ei ollut kuitenkaan mitÀÀn kireÀÀ ylisuorittamista. Harmi vaan, ettÀ tuli työpaikkaan, jossa oli paska johtoporras.
Huomasin kyllÀ, harmi vaan ettÀ liian myöhÀÀn. Noh, kai ne palkkaa 10 mamua mun tilalle niin asiat paranee?
Kunnon hallusinaatiot siinÀ. Firma meni konkkaan melkein 10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
MikÀ hÀnessÀ kiinnitti huomiosi ensimmÀisenÀ?
Olemus ja elehdintÀ puhuessa, nopsa katseensa. HÀnestÀ kumpusi hyvÀ tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
MikÀ hÀnessÀ kiinnitti huomiosi ensimmÀisenÀ?
Luulin hÀntÀ sivistyneeksi. En enÀÀ kaipaa juuri hÀntÀ nimenomaan, mutta kaipaan lÀheisyyttÀ. Kaipaan sellaista, ettÀ joskus voisi pyytÀÀ apua johonkin, missÀ tarvitsisi kolme kÀttÀ. Tai joskus olisi kiva vaikka syödÀ yhdessÀ. Tai pussailla.
Ja sitten se kielletty aihe, mikÀ alkaa s-kirjaimella.
HÀn sivistymÀtön? Kuinka kÀvi ilmi?
Ei siitÀ sen enempÀÀ, mutta itsellÀ on tapana selittÀÀ syy ja pahoitella, jos olen kÀyttÀytynyt huonosti. Sitten on ihmisiÀ, jotka ensin esittÀvÀt kivaa tyyppiÀ, mutta kÀytös voi olla todella hyytÀvÀn karmeaa.
Ja mitĂ€ se tarkoittaa. Ei mitÀÀn hyvÀÀ kyllĂ€kÀÀn. đ
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn kuin ettÀ kuljet tuolla perintö kultakÀÀty taskussa, heiluttelet sitÀ aina kun aistit vetovoimasi ja uskottavuutesi olevan olematon.
PienestĂ€ sulla ilo aukeaa đ€Ł