Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vai ruokakeskustelua. Syön joka päivä voita, höylään sitä juustohöylällä leivän päälle, lisäksi oliiviöljyä lähes päivittäin, kalanmaksaöljyä satunnaisesti, juustoa ujostelematta, jos jogua niin se on 10% rasvaista jne. BMI reilusti alle 22. Rasva ei lihota, en myöskään välttele hiilareita. Rasva lisää kylläisyyden tunnetta ja oikeasti hoikistaa.
Miten sun veriarvot?Kolesteroli?Verenpaine? onko ollu ihan ok?
Arvakkaa mikä mu aamuje ilo on no se on se että soitan hammaslääkårin ajanvarauksee ja kysyn et mikä se mu aika oli ku ei oo muistis nii virkailija sanoo et.....katotaas....jooo...( runkkaan kalua ja huohotan,) ...joo huohhhhhh odota..... Okeiii joo tolla viikol...( huohotan) .... mmmmhh joo tossa vois olla... (Laukean) Noni, 8 tammikuuta meet sinne sote keskukseen sitte moiiiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten olen pelännytkin.
Mitä oot pelänny?
Että tämä on hänelle vain jännityksen ja romantiikan hakua.
No mutta eivätkö monet romantiikkaa kaipaa elämäänsä? Vai mitä tarkoitat?
Sitä voi viritellä puolisonsa kanssa. En ala kenellekään miksikään lisäarvoautomaatiksi, jos en kokonaan kelpaa. On rumaa käyttää toisen tunteita hyväkseen.
Nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vai ruokakeskustelua. Syön joka päivä voita, höylään sitä juustohöylällä leivän päälle, lisäksi oliiviöljyä lähes päivittäin, kalanmaksaöljyä satunnaisesti, juustoa ujostelematta, jos jogua niin se on 10% rasvaista jne. BMI reilusti alle 22. Rasva ei lihota, en myöskään välttele hiilareita. Rasva lisää kylläisyyden tunnetta ja oikeasti hoikistaa.
Sama. En eläissäni oo syönyt mitään missä on "kevyt" tai "sokeriton". Mummo veti aina voita ja punaista maitoa ja totesin että jos se oli hoikka ja nuorekas vielä 80-vuotiaana niin eipä noista mitään haittaa oo mullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun veriarvot?Kolesteroli?Verenpaine? onko ollu ihan ok?
Ei aavistustakaan, verenpaine on luonteisesti matala. En usko tutkimisen takia tutkimiseen, ihmiset on iät ja ajat syöneet tuolla tavalla. Sitä paitsi stressi on pahempi kun mikään "väärin" syöminen.
Et siis halua tietää mitä mulla olis ollut kerrottavana? Miksi halusit jättää mulle tämän riittämättömyyden tunteen? Olisit edes vastannut että ei kiinnosta niin tietäisin että mitään ei ole tulossa. Tää jäi edelleen auki jollain lailla
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä hänessä kiinnitti huomiosi ensimmäisenä?
Luulin häntä sivistyneeksi. En enää kaipaa juuri häntä nimenomaan, mutta kaipaan läheisyyttä. Kaipaan sellaista, että joskus voisi pyytää apua johonkin, missä tarvitsisi kolme kättä. Tai joskus olisi kiva vaikka syödä yhdessä. Tai pussailla.
Ja sitten se kielletty aihe, mikä alkaa s-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua tietää mitä mulla olis ollut kerrottavana? Miksi halusit jättää mulle tämän riittämättömyyden tunteen? Olisit edes vastannut että ei kiinnosta niin tietäisin että mitään ei ole tulossa. Tää jäi edelleen auki jollain lailla
Soita sille,saatana,äläkä täällä ruikuta.
Toivotaa kaikki ettei yli laudan huippu trollit tule tänne vauvalle missä me ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En eläissäni oo syönyt mitään missä on "kevyt" tai "sokeriton". Mummo veti aina voita ja punaista maitoa ja totesin että jos se oli hoikka ja nuorekas vielä 80-vuotiaana niin eipä noista mitään haittaa oo mullekaan.
Oma kokemus on että sokerittomia ja rasvattomia syövät ovat. Järjestään vähintään pyöreitä. Eri
Ensimmäisenä huomasin tietenkin, että onpa nätti, mutta heti kävi selväksi myös tietynlainen jämäkkyys ja että tää mimmi käärii hihat ja ryhtyy heti toimeen. Semmonen joku skarppius, joka ei ollut kuitenkaan mitään kireää ylisuorittamista. Harmi vaan, että tuli työpaikkaan, jossa oli paska johtoporras.
Kerra näi syksyl tääl ylilaudan huippu trolleja ne pisti hilaiseksi palstan ja jopa mut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Luulin häntä sivistyneeksi. En enää kaipaa juuri häntä nimenomaan, mutta kaipaan läheisyyttä. Kaipaan sellaista, että joskus voisi pyytää apua johonkin, missä tarvitsisi kolme kättä. Tai joskus olisi kiva vaikka syödä yhdessä. Tai pussailla.
Ja sitten se kielletty aihe, mikä alkaa s-kirjaimella.
Hän sivistymätön? Kuinka kävi ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus loppuu, jos tämä olisi luvallista?
Mun kiinnostus "kiellettyyn" loppui jo kuin seinään. (Ps. Ei ollut varattu kyseessä)
Ketä siis kaipaat?
No ykköstä tietenkin. Kakkosia, laastareita tulee ja menee. Ykkönen on ja pysyy.
Ei kuitenkaan pillua anna. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Hot kehonrakennus kroppa 🤩🥰
Ja sussa tyhjä pääkoppa.
Kyllä. Useimmiten kiima edellä, noihin edellä mainittuihin sekoon. Pää vaan tyhjenee ja haarat aukenee. Varsinkin jos ulkomaalainen kyseessä. Suomalaisen kohdalla löytyy itsehillintää ja oksennusrefleksikin toimii.
Tää on kyllä huonoin provo pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita sille,saatana,äläkä täällä ruikuta.
Nimenomaan olisin soittanut mutta ei hän ollut ainakaan sillä hetkellä valmis puhumaan. En tiedä oliko huono hetki vai eikö halunnut ollenkaan. Se jäi epäselväksi. En mä nyt enää uskalla. Kait hän itsekin osaa soittaa jos haluaa kuulla mitä oli asiaa
No ykköstä tietenkin. Kakkosia, laastareita tulee ja menee. Ykkönen on ja pysyy.