Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa, kun tytär lähdössä syksyllä Helsinkiin opiskelemaan ja siellä kuulema on kova kilpailu miehistä?

Vierailija
06.07.2026 |

Hesarista näin olen ymmärtänyt ja se pelottaa. Haluaisin joskus mummiksi. Löysin oman mieheni opiskelijabileistä aikanaan. Onko oikeasti tuollainen tilanne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Arvaa kun ne miehet tappelee siellä puukkojen kanssa kuka sen tytön saa.

Vierailija
2/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 korkeakoulutettua naista yhtä korkeakoulutettua miestä kohden :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammanen aksentti ei tilannetta paranna

Vierailija
4/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaankin lesboi ja bi ja homojen kaa🌈💅

Vierailija
5/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ikäluokassa on paljon korkeakoulut etuja tyttöjä, joita ei miehet kiinnosta. Ei ole kilpailua.

Vierailija
6/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 0/5

Vierailija
7/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, liioiteltua paskaa.

Kaikki nuoret ja vähän vanhemmatkin naiset saa Helsingissä seuraa ja poikaystäviä, jos haluaa. Liehittelyäkin, vaikka osa joutuu kuulemma olemaan aloitteellisempia itse. Persoona ja tyyli sekä miesmaku vaikuttaa tähän myös.

Se on sitten tuurissaan, löytyykö Just Oikea kenen kanssa pariutua.

Vierailija
8/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempia provoja 🥱

Vierailija
9/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hesarin uutinen näin kertoo

Vierailija
10/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tytölle, että menee ulkomaille opiskelee eikä tuu koskaan takas

Vierailija
11/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miehistä pulaa. Olen maaseudun pikkukaupungissa asuva maalaispoika. Kävin Tallinnassa ja Helsingissä laitoin tinderin päälle niin 10 tykkäystä tuli päivässä! Täällä omassa kaupungissa yksi kuukaudessa. Olen melko tavis 183cm/78kg duunaritöissä oleva miekkonen. Täytyy varmaan joskus lähteä oikeen tosissaan Helsinkiin etsimään kumppania 😅

M39

Vierailija
12/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla miehistä pulaa. Olen maaseudun pikkukaupungissa asuva maalaispoika. Kävin Tallinnassa ja Helsingissä laitoin tinderin päälle niin 10 tykkäystä tuli päivässä! Täällä omassa kaupungissa yksi kuukaudessa. Olen melko tavis 183cm/78kg duunaritöissä oleva miekkonen. Täytyy varmaan joskus lähteä oikeen tosissaan Helsinkiin etsimään kumppania 😅

M39

Se on se lanta varpaiden välissä. Vastustamattomat feromonit.

Vierailija
13/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39

Kannattaahan se kokeilla.

Yksi tuttu helsinkiläisnainen löysi pitkän sinkkuutensa päätteeksi nykyisen aviomiehensä ja lapsensa isän deittiapista, mies oli muuttanut alle vuosi aikaisemmin Savosta Helsinkiin. Ovat erittäin onnellisia ja kiitollisia onnestaan.

Vierailija
14/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika huono flaksi käynyt täällä Helsingissä. En myöskään ala elättämään tai passaamaan ketään. No, onneksi täällä on myös ulkkiksia, joita voi tapailla aikansa kuluksi.

Vierailija
15/15 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika huono flaksi käynyt täällä Helsingissä. En myöskään ala elättämään tai passaamaan ketään. No, onneksi täällä on myös ulkkiksia, joita voi tapailla aikansa kuluksi.

Onko joku syy sitten, miksei ulkkiksen kanssa voisi olla? 

Mä en edes muista milloin olisin ollut sellaisen kanssa, jolla ei vähintään toinen vanhempi olisi ulkkis. Mutta on ihan täysin suomalaisiltakin tullut tänäkin vuonna useampi treffikutsu, että ei kai siinäkään hankaluutta ole jos haluaisi nimenomaan täysin suomalaisen kumppanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän