Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
eilen, tänään, huomenna - aina
Nuku hyvin
Annan niille vapaat kädet. Tulos tai ulos.
Miksi kutsutaan miespuolista puumaa?
Isänä sanoisi tyttärelle että sanot tiukasti ei! Verkon mörköille. Tai kerron sinusta! Tai pojalle mu vaimo oli kiinnostunu tästä aiheesta hän aina varoitteli poikaa varo miehiä niillä ei ole hyvät ajatukset aina itse sanoin vaimolle, mitä, eiköhän ne miehet tyttöjä jahtaa! ps! on muuten hyvä etten saanut tytärtä ikinä en olisi osannu harjata häne hiuksia suihku jälkee ku ne on takussa ja hän kiukuttelee sattuu älä harjaa noin lujaa iskä
Vierailija kirjoitti:
anti mennä vaan sit.
Tuumasta toimeen. Plääh huhhuh! Tein sen jo 🤩
Vierailija kirjoitti:
Surullista omata hyvä mielikuvitus ja paljon henkisiä ja fyysisiä rajoitteita. Näkee silmissään mitä voisi olla, muttei saavuta mitään koskaan.
Ajattele millaista olisi ilman tuota ensimmäistä? Katso sillä ehkä eri suuntaan kuin siihen mitä ET ole? :P
Vierailija kirjoitti:
Isänä sanoisi tyttärelle että sanot tiukasti ei! Verkon mörköille. Tai kerron sinusta! Tai pojalle mu vaimo oli kiinnostunu tästä aiheesta hän aina varoitteli poikaa varo miehiä niillä ei ole hyvät ajatukset aina itse sanoin vaimolle, mitä, eiköhän ne miehet tyttöjä jahtaa! ps! on muuten hyvä etten saanut tytärtä ikinä en olisi osannu harjata häne hiuksia suihku jälkee ku ne on takussa ja hän kiukuttelee sattuu älä harjaa noin lujaa iskä
Tää on multa
Vierailija kirjoitti:
Ruunaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sonniksi.
Vierailija kirjoitti:
Surullista omata hyvä mielikuvitus ja paljon henkisiä ja fyysisiä rajoitteita. Näkee silmissään mitä voisi olla, muttei saavuta mitään koskaan.
Ylimielisyys on vastenmielistä kenessä tahansa.
Harjaisi piene tytö hiuksia ja hieroisi selkää mikäli olisin isä puoli mentäis luistelemaa talvella ottaisi tasku mattii lämmikettä että jaksaisi luistelu kentällä sit veisin poni ajelulle mikåli mahdollista ha ha !!! häne äiti lukee satua sängyl pikku likka on toisel puolel ja mä oon naisen takana peiton alla, hän lukee satua pikku likalle
Vierailija kirjoitti:
Setämieheksi
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Hyvin luisti pakkasten jälkeen. Varmaan luistais sunkin kans.
Jaksamista kaikille huomiseen aherrukseen. Yhdelle ruskeasilmäiselle syysmiehelle erityisesti. Nukkukaahan hyvin.
P.s. Oletan että tunnisteet alkaa elään tämän jälkeen omaa elämäänsä täällä erilaisissa komboissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin luisti pakkasten jälkeen. Varmaan luistais sunkin kans.
Aina liukkaana.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetkohan samoin kuin minä? Jotain käsittämätöntä vetovoimaa välillämme, sellaista mitä en pysty sanoin selittämään. Janoan seuraasi ja niitä pieniä hetkiä, kun yhtäkkiä ilmaannut eteeni jostain nurkan takaa. Silti aina kohdatessamme jäädyn ja tekisi mieli juosta karkuun. Tai piiloutua. Ei ole ollenkaan tapaistani, siksi ihmettelenkin mitä olet saanut minussa aikaan... mitä tämä on?
Niin. Haluatko ottaa siitä selvää?
Kaivatullakin alkaa kaiketi työt taas lomailun jälkeen.Vaan kun pitää työstänsä, ei niin väliä.Mielessä olet hellin ajatuksin.
Mieliala ylös ja alas, ylös ja alas. Ei näy ulospäin. Nipistän itseäni. Pystyn suoriutumaan, ainahan mä.