Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Kerron nyt rehellisesti
Olen trolli vÀlillÀ = nuoli ylös
En ole trolli koskaan = nuoli alas
Vierailija kirjoitti:
Siis taustalla on pelko ettÀ polttaa nÀppinsÀ. EntÀ jos kaikki onkin pilaa.
NiinhÀn se usein onkin.
Liike-energiaan liittyvÀt asiat olivat myös enkelipaatostani. Kirjoitin paljon muitakin kysymyksiÀ aiemmin. Kaikki liittyy elÀmÀÀmme.
Olen aikaisemmin elÀmÀssÀni opiskellut paljon terveydestÀ, hyvinvoinnista, energiasta ja enkeleistÀkin. Olen kÀynyt useita kursseja ja oppinut paljon jo aikaisemmin. Nyt olen opiskellut lisÀÀ enkelini ja muiden oppaideni opissa.
TÀmÀ nyt vain selvennökseksi eli vaikkapa selviöksi kaikille.
Rakastan elÀmÀÀ, suomen kieltÀ ja sanoja, jos ihmettelette joskus kirjoituksiani.
Lumi on jo peittÀnyt kukat laaksosessa
JÀrven aalto jÀÀtynyt talvipakkasessa
Varpunen pienoinen, syönyt kesÀeinehen
JÀrven aalto jÀÀtynyt talvi pakkasessa
Pienen pirtin portailla oli tyttökulta:
Tule, varpu, riemulla, ota siemen multa!
Joulu on, koditon varpuseni onneton
Tule tÀnne riemulla, ota siemen multa!
Tytön luo nyt riemuiten lensi varpukulta:
Kiitollisna siemenen otan kyllÀ sulta
Palkita Jumala tahtoo kerran sinua
Kiitollisena siemenen otan kyllÀ sulta!
En mÀ ole, lapseni, lintu tÀstÀ maasta
Olen pieni veljesi, tulin taivahasta
Siemenen pienoisen, jonka annoit köyhÀllen
Pieni sai sun veljesi enkeleitten maasta
Siemenen pienoisen, jonka annoit köyhÀllen
Pieni sai sun veljesi enkeleitten maasta
Rakastan tietenkin elÀmistÀ. Minusta on hauskaa nÀytellÀ ja esiintyÀ. TykkÀÀn leikitellÀ sanoilla ja asioillakin. TykkÀÀn ottaa myös vakavat asiat vakavasti, se pitÀÀ ihmisen jalatkin maassa. JÀrki ja huumorintaju ovat tÀrkeitÀ sillÀ ilman niitÀ elÀmÀstÀ ei saisi niin paljon irti. Olen utelias ja haluan tutkia kaikkea. Olen sitÀ mieltÀ ettÀ jokainen pÀivÀ voi oppia lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinhÀn se usein onkin.
Komppaan sivusta, ettÀ nÀin se on. Mutta pelkÀÀtkö, ettÀ sun kaivattu vaan pelaa sulla? Pilailee, tai jotain? Kurjalta tyypiltÀ kuulostaa, jos oot oikeassa
MeitsillÀ on ihan jÀrjetön geneettinen kombo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkaa aikaa siis
No, kyllĂ€hĂ€n se ketuttaa toki, jos aitansakin hukkaa siinĂ€ samoilla tuulimyrskyillĂ€đđ
đ
Ollaksesi pidetty ihminen jumalallisesta nÀkökulmasta, sinun tarvitsee vain olla.
Jokainen ihminen on tÀrkeÀ.
EthÀn siis epÀile ettetkö olisi rakastettu ihminen.
Suloinen, kupliva, ÀlykÀs.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Empatiapiuha poikki tilapÀisen ylikuormituksen vuoksi. Mantelitumake kaapannut vallan, refleksinomainen itsesuojelutoiminta laukaisee vÀlittömÀn, primitiivisen, voimakkaan ja mustavalkoisen reaktion uhkatilanteissa.
MikÀ sinua uhkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaa?
Sukujuuria vuosisatojen taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinhÀn se usein onkin.
Niin. TiedÀn sen. En haluaisi uskoa ettÀ olen taas ilkuttavana niin kuin koko elÀmÀni. Toisaalta tiedÀn.
Kaikki selviytyy ja hiffaa Jonnan pÀivÀnÀ. Siihen on vielÀ aikaa. SyntymÀpÀivÀ on lÀhempÀnÀ kuin nimipÀivÀ. Odotin kyllÀ samaa tapahtuvaksi jo monena vuonna aikaisemminkin joten nÀhtÀvÀksi jÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sopia ja pyytÀÀ anteeksi.
Sopii hyvinđ€đolenkin muutaman vuoden odotellut.
sivusta tietysti
MitÀ pyydÀt anteeksi??
Hieman vÀsyttÀÀ ja olen tÀnÀÀn vain jakanut ajatuksia kun niitÀ on tullut mieleen. Paljon olen selvittÀnyt ja kertonut mutta nyt tuntuu ettÀ tÀmÀn enempÀÀn en pysty. Toivottavasti minusta on ollut jonkinlaista apua ja tukea sinulle palstalainen joka olet sellaista tarvinnut. TÀytyy mennÀ aikaisin nukkumaan, huonosti nukutut yöt alkavat tuntua harteilla. Huomenna on taas uusi pÀivÀ.
Vesa matti loiri totisen pojan jenkka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sopia ja pyytÀÀ anteeksi.
Sopii hyvinđ€đolenkin muutaman vuoden odotellut.
sivusta tietysti
MitÀ pyydÀt anteeksi??
MitÀ sitÀ nyt yleensÀ pyydetÀÀn?
Mulla psykologi kerra katsoi silmii hievahtamatta ja ÀÀnettömÀnÀ kuten kissa juteltii niitÀ nÀitÀ sit se yhtÀkkiÀ pysÀhtyi ja sitÀ kesti kiusallisen kauan varmaan 2 minuuttia silmÀt suureni kuten pikku tytöillÀ kun ne on ihastuneita ja illalla piirtÀvÀt vihkoon sydÀmiÀ sit ne laittavat vihkon piiloon ja tekstin pÀÀlle : ÀlÀ avaa!!
Luottamus 100% !